dan win je......een..... dubbele punt: :quote:
Gerard niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef _JdM_ het volgende:
Zijn er al wedjes gemaakt wie er in het glazen huis komen?
Coen, Giel, Domien, gok ik... (Timur wilde _NOOIT_ meer toch?)quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard niet.
Coen, Michiel en Timur hoop ik.
ja, dat zou ik wel een goede vinden!quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard niet.
Coen zei gisteren "ik mag van mezelf niet snoepen, voor een bepaalde tijd", dus hij is gewoon alvast aan het oefenen voor december. Verder Giel en Michiel denk ik.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gerard niet.
je moet dat twitteraccount ff inlichten. kujje lachu!quote:
Dat van Timur komt mij niet bekend voor... Sander Lantinga is degene die niet wil ivm z'n gezondheid.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:23 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Coen, Giel, Domien, gok ik... (Timur wilde _NOOIT_ meer toch?)
ik meen wel eens gehoord te hebben dat timur het pittiger vond dan ie had verwacht. ik denk wel dat hij een kanshebber is omdat hij de vrijdagavond over gaat nemen. zou een extra nieuwe kennismaking zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat van Timur komt mij niet bekend voor... Sander Lantinga is degene die niet wil ivm z'n gezondheid.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Coen zei gisteren "ik mag van mezelf niet snoepen, voor een bepaalde tijd", dus hij is gewoon alvast aan het oefenen voor december. Verder Giel en Michiel denk ik.
quote:
Dat dus.quote:
Precies, en omdat vorig jaar Coens Café nu Ekdom's Eetcafé is zal hij er wel in komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat dus.Hij gaat nu de komende dagen oefenen met heel verbaasd klinken wanneer Wilbert hem belt tijdens zijn eigen uitzending.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |