1 | [*] Gebruik tijdens Effe Ekdom de [url=https://bingobaker.com/play/170759]Gerard Ekdom-bingo[/url] |
#strugglesquote:Op donderdag 7 november 2013 11:31 schreef ChatGirl het volgende:
Ik ben nu wel een beetje klaar met de bouwvakkers op m'n balkon. Ze begonnen vanmorgen om 8 uur met het afbranden van de oude verflaag op m'n balkondeuren. Niet te harden die lucht, en het hangt door heel mijn huis
#fwpquote:
Ja, leuk.quote:
quote:
Dan had je het nog druk afgelopen nachtquote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Helemaal vergeten te vermelden dat ik vannacht ook nog bij een concert was van Ilse inclusief meet&greet.
Ah.quote:
Hoe was het met Meet en Greet eigenlijk?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Helemaal vergeten te vermelden dat ik vannacht ook nog bij een concert was van Ilse inclusief meet&greet.
Ken je die serieus niet?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah.
Die is wel leuk, hoor je ook veel op Sky.
Nou idd. Ik heb liever niet dat ik weet waar ik 's nachts allemaal ben, ik heb het idee dat ik nl heel druk was vannacht en ben nu wel toe aan rust.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan had je het nog druk afgelopen nacht
Je hebt haar zeker wel geschaard?quote:Op donderdag 7 november 2013 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had geen idee hoe het nummer heette.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je hebt haar zeker wel geschaard?
Nee gevraagd waarom ze van muziekstijl veranderd isquote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Je hebt haar zeker wel geschaard?
Zonde. Ik was toch voor mijn optie gegaan.quote:Op donderdag 7 november 2013 11:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee gevraagd waarom ze van muziekstijl veranderd is
quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Zwaai even als je de cd vroeger had
quote:Op donderdag 7 november 2013 11:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Zwaai even als je de cd vroeger had
quote:
Dat zou wel erg snel zijnquote:
Domien, Coen/Paul en Giel.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ben bang dat Domien het Huis in gaat.
Ik hoop het niet. Coen en/of Paul zou ik nog wel leuk vinden, maar Giel en Domien houd ik geen week vol.quote:
Ik hoop het ook niet, maar ik vrees het wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Coen en/of Paul zou ik nog wel leuk vinden, maar Giel en Domien houd ik geen week vol.
Die wil weer even lekker voor het hele land gaan snotteren.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:24 schreef alors het volgende:
Giel zit er toch sowieso in, die kan niet zonder.
Domien.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou zeggen Giel, Timur, Michiel/Domien/Coen.
Ik dacht dat Timur niet meer het huis in wilt.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou zeggen Giel, Timur, Michiel/Domien/Coen.
Is dat zo?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik dacht dat Timur niet meer het huis in wilt.
Hoezo niet? Een paar jaar geleden zat hij er toch ook in?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik dacht dat Timur niet meer het huis in wilt.
Absolute topshow dan roelquote:Op donderdag 7 november 2013 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, kan die niet drie keer gekloond worden en dan allemaal tegelijk het huis in
Niet meer.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een paar jaar geleden zat hij er toch ook in?
vond m toen duidelijk indutten. Terwijl je een als Giel en Gerard de hele tijd vol energie ziet presenteren - vond ik Timur wat afzwakken toen. Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een paar jaar geleden zat hij er toch ook in?
Haha baasquote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Durft ie nou niet omdat ik 'm die bingo heb doorgestuurd?
Volgens mij heeft hij wel verteld dat hij het wel heel erg pittig vond.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet meer.
Maar ik lees er nergens wat over.
Hij zit met zn piemeltje in de hand.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef Pino112 het volgende:
Ah, Bart Jan "Sensatie" Cune heeft weer een voor hem perfect nieuwsitem.
Goedver, heb ik ze gemist?quote:
Deed ie GY's?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:03 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij wel verteld dat hij het wel heel erg pittig vond.
graveyardsquote:
Graveyardsquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Absolute topshow dan roel
Wat een goede ideetjes heb jij <3
Bruine Ster reclamequote:
Ik kan niet wachten.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maandag luister ik mee, dan heb ik 'vrij'.
Je kan beter dinsdagmiddag luisteren.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maandag luister ik mee, dan heb ik 'vrij'.
Bedankt.quote:
Die was al gemaakt voor 13.00quote:
Bel de politie. Wat hebben wij er mee te maken.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
Godverdomme, staat hier een bouwvakker ongegeneerd naar binnen te gluren
quote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bel de politie. Wat hebben wij er mee te maken.
Gezelligquote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
nodig 'm uitquote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
Nou, énorm.quote:
Neuh. Geen behoefte aan.quote:
Hij wil zijn klopboor even smeren.quote:Op donderdag 7 november 2013 13:35 schreef ChatGirl het volgende:
De raad?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Skycollega heeft een stream van de raad opgezet.
Valt om de haverklap uit, echt ergerlijk.
De raad.quote:
Ambtenaarquote:Op donderdag 7 november 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De raad.
Ik kan niet te uitgebreid alles zeggen.
Problem?quote:
Leuk voor je.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:16 schreef wolfrolf het volgende:
Het sandra van nieuwland album is te pre orderen!
Dat is goed nieuws tochquote:Op donderdag 7 november 2013 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk voor je.
Einde bericht.
TR gemacht.quote:Op donderdag 7 november 2013 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb onedirection gestemd
gr
Het is een soort gave.quote:
eenschquote:
Kijk, met jou kan ik praten.quote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:34 schreef Rickario het volgende:
Coen is ook altijd maar een onderbuik tokkie
Wat was er dan?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:35 schreef Pino112 het volgende:
Coen, wacht nou eerst maar ff de feiten af.
Zondag stond hij in Zwolle.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef alors het volgende:
Die bus staat ook alleen maar in de Randstad en omgeving steeds
Zozo, waren ze verkeerd gereden?quote:Op donderdag 7 november 2013 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zondag stond hij in Zwolle.
Ah okay, die heb ik gemist dan.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:43 schreef remcoP het volgende:
Hij heeft ook al in Groningen en Almelo gestaan.
Vaker luisteren. Je gaat niet door voor de koelkast.quote:Op donderdag 7 november 2013 16:41 schreef alors het volgende:
Die bus staat ook alleen maar in de Randstad en omgeving steeds
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vaker luisteren. Je gaat niet door voor de koelkast.
Ik zag je editquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 16:49 schreef alors het volgende:
Ik heb dit gezien, ik keek Boulevard .
Ik keek het laatste stukje voor de ontboezemingen van Albert over Sylvie. Normaal kijk ik nooit want dan kijk ik altijd Spangas.quote:
Godverquote:Op donderdag 7 november 2013 16:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ik keek het laatste stukje voor de ontboezemingen van Albert over Sylvie. Normaal kijk ik nooit want dan kijk ik altijd Spangas.
Ja idd, en je liegt veel vaker dan je denkt.quote:Op donderdag 7 november 2013 17:15 schreef remcoP het volgende:
Ik zou altijd ja zeggen, Yes-Man had uiteindelijk best een leuk leven.
Ja, maar het was een versie van Spotify omdat ze hem niet in het systeem hadden, alleen dat was een andere zangeresquote:
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar het was een versie van Spotify omdat ze hem niet in het systeem hadden, alleen dat was een andere zangeres
quote:Op donderdag 7 november 2013 18:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar het was een versie van Spotify omdat ze hem niet in het systeem hadden, alleen dat was een andere zangeres
ik had er op t werk gelaten en die stonk en mensen klaagden erover. dus ik heb gewoon meegeklaagdquote:Op donderdag 7 november 2013 20:28 schreef wolfrolf het volgende:
Ooei een vieze wind gelaten!
wolfrolf
Goeie actiequote:Op donderdag 7 november 2013 21:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had er op t werk gelaten en die stonk en mensen klaagden erover. dus ik heb gewoon meegeklaagd
Valt denk ik wel mee, die heeft bijna de hele avond plaatjes staan draaien.quote:Op vrijdag 8 november 2013 08:11 schreef SilentChaos het volgende:
Ben benieuwd hoe domien er aan toe is!
Ik sms het ook nooit. Ik vertel het gewoon hier. Boeit het mij of het iemand boeit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:26 schreef Bronson het volgende:
Waarom zou je eigenlijk gaan smsen naar een radioprogramma om te vertellen wat je dit weekend gaat doen?
Niet dat het mij verder boeit.
Jij durft!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn huisgenoot haalde gisteren zijn ipod met boxen te voorschijn. Draait hij Coldplay en Mumford & Herrie. Had bijna de neiging om de gehele installatie uit het raam te kieperen. Gelukkig draaide hij snel wat anders.
Gelukkig boeit ons dit niks.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn huisgenoot haalde gisteren zijn ipod met boxen te voorschijn. Draait hij Coldplay en Mumford & Herrie. Had bijna de neiging om de gehele installatie uit het raam te kieperen. Gelukkig draaide hij snel wat anders.
Vertel me meer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu heb ik Coldplay en Mumford herrie verbannen uit het huis. Tuig van tegenwoordig moet je allemaal opvoeden.quote:
Ongesteld?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu heb ik Coldplay en Mumford herrie verbannen uit het huis. Tuig van tegenwoordig moet je allemaal opvoeden.
Gooi jezelf weg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu heb ik Coldplay en Mumford herrie verbannen uit het huis. Tuig van tegenwoordig moet je allemaal opvoeden.
Bij Giel zei ie dat ie allerlei spul aan moest kondigen ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat Domientje eigenlijk zelf ook of zit ie thuis met een ranja op de bank te kijken?
Ja. Ik ben immers geinteresseerd.quote:
Als het zover is laat ik het wel weten.quote:
Niet nodig. Er zijn nog genoeg andere manieren om aan mn gerief te komen.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als het zover is laat ik het wel weten.
Die heb ik herontdekt door Sander.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:56 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die heb ik herontdekt door Sander.![]()
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:02 schreef Pino112 het volgende:
3FM Presents Bastille.
Ah, die worden nog niet vaak genoeg gedraaid.
POMPE!!1!! Fire Fire!!21!quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:02 schreef Pino112 het volgende:
3FM Presents Bastille.
Ah, die worden nog niet vaak genoeg gedraaid.
Ze vinden het naar dat ze zo lang moeten wachten op Claudiagodin.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat zijn jullie een zuurpruimen deze ochtend.
De muziek heeft ook een kater.quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:10 schreef Bronson het volgende:
De kwaliteit van muziek is vergeleken met gisterochtend wel 180gr. gedraaid.
Rikki Rikki is een prima nummer.quote:
In principe is er per programma een vaste muzieksamensteller hoor. Verschillen tussen verschillende dagen zijn vaak expres (de sfeer op vrijdag is toch anders dan op bijvoorbeeld maandag, en dat klinkt door in de muziekkeuze).quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Zal wel te maken hebben met wie de lijst samensteld. Maar eens bijhouden op welke dagen er goede muziek gedraaid wordt bij Domientje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |