Die wil weer even lekker voor het hele land gaan snotteren.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:24 schreef alors het volgende:
Giel zit er toch sowieso in, die kan niet zonder.
Domien.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou zeggen Giel, Timur, Michiel/Domien/Coen.
Ik dacht dat Timur niet meer het huis in wilt.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou zeggen Giel, Timur, Michiel/Domien/Coen.
Is dat zo?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik dacht dat Timur niet meer het huis in wilt.
Hoezo niet? Een paar jaar geleden zat hij er toch ook in?quote:Op donderdag 7 november 2013 12:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik dacht dat Timur niet meer het huis in wilt.
Absolute topshow dan roelquote:Op donderdag 7 november 2013 12:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, kan die niet drie keer gekloond worden en dan allemaal tegelijk het huis in
Niet meer.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een paar jaar geleden zat hij er toch ook in?
vond m toen duidelijk indutten. Terwijl je een als Giel en Gerard de hele tijd vol energie ziet presenteren - vond ik Timur wat afzwakken toen. Begrijpelijk wel.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een paar jaar geleden zat hij er toch ook in?
Haha baasquote:Op donderdag 7 november 2013 12:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Durft ie nou niet omdat ik 'm die bingo heb doorgestuurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |