Ik sms het ook nooit. Ik vertel het gewoon hier. Boeit het mij of het iemand boeit.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:26 schreef Bronson het volgende:
Waarom zou je eigenlijk gaan smsen naar een radioprogramma om te vertellen wat je dit weekend gaat doen?
Niet dat het mij verder boeit.
Jij durft!quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn huisgenoot haalde gisteren zijn ipod met boxen te voorschijn. Draait hij Coldplay en Mumford & Herrie. Had bijna de neiging om de gehele installatie uit het raam te kieperen. Gelukkig draaide hij snel wat anders.
Gelukkig boeit ons dit niks.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn huisgenoot haalde gisteren zijn ipod met boxen te voorschijn. Draait hij Coldplay en Mumford & Herrie. Had bijna de neiging om de gehele installatie uit het raam te kieperen. Gelukkig draaide hij snel wat anders.
Vertel me meer.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu heb ik Coldplay en Mumford herrie verbannen uit het huis. Tuig van tegenwoordig moet je allemaal opvoeden.quote:
Ongesteld?quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu heb ik Coldplay en Mumford herrie verbannen uit het huis. Tuig van tegenwoordig moet je allemaal opvoeden.
Gooi jezelf weg.quote:Op vrijdag 8 november 2013 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu heb ik Coldplay en Mumford herrie verbannen uit het huis. Tuig van tegenwoordig moet je allemaal opvoeden.
Bij Giel zei ie dat ie allerlei spul aan moest kondigen ofzoquote:Op vrijdag 8 november 2013 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gaat Domientje eigenlijk zelf ook of zit ie thuis met een ranja op de bank te kijken?
Ja. Ik ben immers geinteresseerd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |