LISTEN TO YEAR HEAAART, THERE'S NOTHING ELSE YOU CAN DOOHOOOquote:Op maandag 28 december 2020 17:17 schreef Isorden het volgende:
LISTEN TO YOUR HEEEEAAAAAART WHEN HE'S CALLING FOR YOOOOOOUUUUUU
en stroopwafelsquote:Op maandag 28 december 2020 17:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nederland is een frikandellenland
Nee dan lig je op de grond.quote:Op maandag 28 december 2020 17:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
je doet geen oog dicht als ze lepeltje lepeltje achter je ligt
quote:Op maandag 28 december 2020 17:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
je doet geen oog dicht als ze lepeltje lepeltje achter je ligt
Frikandellentelevisiequote:Op maandag 28 december 2020 17:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik wou vanmiddag een frikandel speciaal halen. Was de snackbar dichtquote:Op maandag 28 december 2020 17:18 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Geen idee, wanneer word ik volwassen?quote:Op maandag 28 december 2020 17:18 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij straks volwassen bent zijn die seksueel getinte opmerkingen zeker verleden tijd
Heb jij even mazzel.quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wou vanmiddag een frikandel speciaal halen. Was de snackbar dicht
dit klinkt als het begin van een heel slecht lied.quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, is overratedquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, wanneer word ik volwassen?
Jij hebt wel het uur van je leven, of nietquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
![]()
LISTEN TO YOUR HEART WHEN HE'S CALLING FOR YOU
LISTEN TO YOUR HEART, THERE'S NOTHING ELSE YOU CAN DO
I DON'T KNOW WHERE YOU'RE GOING AND I DON'T KNOW WHY
BUT LISTEN TO YOUR HEART BEFORE YOU TELL HIM GOODBYE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja wie is hier nou de snackbar, gij of ik?quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |