Zo ken ik dit nummer ookquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog een keer Hitzone cd 2005 gekocht voor de DHT-versie.
Gelijk doorgestuurd aan Pascal Jacobsquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit klinkt als het begin van een heel slecht lied.
Ik voel me eerlijk gezegd nog steeds 16, maar ik ben 25.quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, is overrated
SO MUCH TO MENTIONquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Isorden het volgende:
AND THERE ARE VOICES THAT WANT TO BE HEEEAAAAAAARD
quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
Was het niet van plan.quote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Niet aan beginnen, is overrated
Broodje kaassouffle met pindasaus en uitjesquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef essnhills het volgende:
Ik hou helemaal niet van frikandellen.
Doe mij maar kroketten en kaassoufflés
Ik wil een broodje frikandelquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk vandaag een frikandellenvlaai gaan maken.
Ik had dit stil gehoudenquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef Dagoduck het volgende:
quote:LISTEN TO YOUR HEART (TAKE A LISTEN TO IT) WHEN HE'S CALLING FOR YOU
LISTEN TO YOUR HEART (TAKE A LISTEN TO IT) THERE'S NOTHING ELSE YOU CAN DO
I DON'T KNOW WHERE YOU'RE GOING AND I DON'T KNOW WHY
BUT LISTEN TO YOUR HEART BEFORE, OH
LISTEN TO YOUR HEART (TAKE A LISTEN TO IT) WHEN HE'S CALLING FOR YOU
LISTEN TO YOUR HEART (TAKE A LISTEN TO IT) THERE'S NOTHING ELSE YOU CAN DO
I DON'T KNOW WHERE YOU'RE GOING AND I DON'T KNOW WHY
BUT LISTEN TO YOUR HEART BEFORE
YOU TELL HIM GOODBYE
Van Live?quote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik wist niet dat Alone van Heart al kwam.
Ja, dat is echt hetzelfde nummer inderdaad.quote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
kaaskroketquote:Op maandag 28 december 2020 17:19 schreef essnhills het volgende:
Ik hou helemaal niet van frikandellen.
Doe mij maar kroketten en kaassoufflés
Die staat (gelukkig) nog wel een stukkie hogerquote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
Met 3 frikandellen kun je een z leggenquote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wil een broodje frikandel
Oh, ik hou van frikandellen
Dus ik ga der een bestellen
ja? is dat lekker?quote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Broodje kaassouffle met pindasaus en uitjes![]()
Ohja, echt 2 druppels water iddquote:Op maandag 28 december 2020 17:20 schreef MTheBassman het volgende:
Maar dan met de beste vrouwelijke rockstem ooitquote:Op maandag 28 december 2020 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is echt hetzelfde nummer inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |