quote:Op maandag 28 december 2020 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Paranoid vind ik niet eens zo geweldig. Ik kan je 15 betere nummers noemen van ze.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 28 december 2020 15:00 schreef essnhills het volgende:
Ik hou niet zo van die cancelculture. Dat allerlei muziek, films en boeken ineens niet meer goed gevonden mogen worden omdat acteur/director/auteur etc. iets hebben gedaan dat niet door de beugel kan. Fout gedrag moet absoluut worden afgestraft, maar dan kan een stuk nog steeds wel goed zijn
Eens, loop ik me al de hele maand aan kapot te ergerenquote:Op maandag 28 december 2020 15:01 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind die stem van die aldi reclame eigenlijk zwaar kut.
quote:
De 1e, is 11 minutenquote:Op maandag 28 december 2020 15:03 schreef PippenScottie het volgende:
Welk liedje gaat lang duren dit uur? Maar negen liedjes?
quote:Op maandag 28 december 2020 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Paranoid vind ik niet eens zo geweldig. Ik kan je 15 betere nummers noemen van ze.
Icarusquote:Op maandag 28 december 2020 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bastille is een prima band. Op de eerste twee platen dan. Daarna was het wel klaar. Toen ze met DJs gingen samenwerken enzo.
Nu zijn de beste liedjes niet zo bekend. Warmth, Laura Palmer, The Weight of Living Pt 1&2. Maar die staan ook gewoon in de Mex2000. 3x live gezien. Helemaal niks mis mee.
niet mee eens? Het is echt geen bijzonder nummer.quote:
Plus ze hebben nog een reclameblok van 11 minutenquote:
Die Italiaan...quote:Op maandag 28 december 2020 15:03 schreef PippenScottie het volgende:
Musica E duurt 11 minutenquote:Op maandag 28 december 2020 15:03 schreef PippenScottie het volgende:
Edit: bedankt Annemiek!
Op het plaatje zie je Iron Manquote:Op maandag 28 december 2020 15:04 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
niet mee eens? Het is echt geen bijzonder nummer.
Icarus vind ik niks, matige tekst ook.quote:Op maandag 28 december 2020 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Icarus
De rest hoeft van mij niet zo nodig.
Juist. Datzelfde geldt voor JK Rowling. Door haar gedrag zou ik nu echt geen Harry Potter meer op tv hoeven te zien.quote:Op maandag 28 december 2020 15:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wel mee eens, maar ik merk wel dat het invloed heeft. Ik vond Lostprophets vroeger echt een hele vette band, maar die zanger ging vervolgens de bak in voor pedofilie en ik merk dat ik die muziek nu dus niet meer op zet...
Schattig, provincialen met hun provinciale problemenquote:Op maandag 28 december 2020 15:03 schreef MTheBassman het volgende:
waarom zou iemand van groningen uberhaupt richting heerenveen willen gaan?
Tenzij ze dat standbeeld bij het abe lenstra stadion groen-wit willen verven, dan stem ik voor.
Ja hoor, van deze schilderijtjes valt vast ook wel te genieten.quote:Op maandag 28 december 2020 15:00 schreef essnhills het volgende:
Ik hou niet zo van die cancelculture. Dat allerlei muziek, films en boeken ineens niet meer goed gevonden mogen worden omdat acteur/director/auteur etc. iets hebben gedaan dat niet door de beugel kan. Fout gedrag moet absoluut worden afgestraft, maar dan kan een stuk nog steeds wel goed zijn
gotver, ik ben domquote:Op maandag 28 december 2020 15:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Op het plaatje zie je Iron Man![]()
![]()
Zo is-ie helemaal goed.quote:Op maandag 28 december 2020 15:01 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind die stem van die aldi reclame eigenlijk zwaar kut.
Wat heeft zij gedaan?quote:Op maandag 28 december 2020 15:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Juist. Datzelfde geldt voor JK Rowling. Door haar gedrag zou ik nu echt geen Harry Potter meer op tv hoeven te zien.
Teleurstellend dit.quote:Op maandag 28 december 2020 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Icarus vind ik niks, matige tekst ook.
scheert u weg, randstedeling!quote:Op maandag 28 december 2020 15:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Schattig, provincialen met hun provinciale problemen
Ik vond het wel een aardige docu.quote:Op maandag 28 december 2020 15:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Icarus vind ik niks, matige tekst ook.
Sorry.quote:
(Ik ben hartstikke provinciaal)quote:Op maandag 28 december 2020 15:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
scheert u weg, randstedeling!
Liever Flight Of Icarus van Iron Maidenquote:Op maandag 28 december 2020 15:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Icarus
De rest hoeft van mij niet zo nodig.
En alsnog hoor ik dat liever dan Caf Weltschmerzquote:Op maandag 28 december 2020 15:07 schreef Eightyone het volgende:
Wat een vreselijke stem heeft die 'avontuurlijke 50plusser' van de Clup-app-reclame.
quote:Op maandag 28 december 2020 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Liever Flight Of Icarus van Iron Maiden
Door die reclame weet ik zeker dat ik over tien-en-een-half jaar geel klup app wilquote:Op maandag 28 december 2020 15:07 schreef Eightyone het volgende:
Wat een vreselijke stem heeft die 'avontuurlijke 50plusser' van de Clup-app-reclame.
Zijn die ineens naar minuten overgeschakeld?quote:
Mag sowieso ook meer Iron Maiden inquote:Op maandag 28 december 2020 15:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Liever Flight Of Icarus van Iron Maiden
Die versie is nog veel beter. Als Bocelli voor het eerst invalt BWOAAAHHHHHHHquote:
Ik redde mezelf ternauwernood van een blamage.quote:Op maandag 28 december 2020 15:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zijn die ineens naar minuten overgeschakeld?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |