Had ik vroeger wel op mijn mp3-speler staan.quote:
True..quote:Op maandag 28 december 2020 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nooit over een 'hij' gesproken. Assuming!
Was toch een beetje een nare man ofzo?quote:Op maandag 28 december 2020 14:56 schreef LTVDK het volgende:
Vind dit nummer niet heel speciaal, wel een fantastische stem die Sinatra.
Ik ook niet, maar dat ligt meer aan het feit dat ik die film uberhaupt niet gezien heb.quote:Op maandag 28 december 2020 14:56 schreef MTheBassman het volgende:
ik kan me totaal niet herinneren dat dat nummer in the joker zat.
quote:Op maandag 28 december 2020 14:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat ligt meer aan het feit dat ik die film uberhaupt niet gezien heb.
Waarom zo weinig platenquote:Op maandag 28 december 2020 14:56 schreef Isorden het volgende:
914 Musica È Eros Ramazzotti![]()
913 Lovely Day Bill Withers![]()
![]()
912 Use Somebody Kings Of Leon![]()
911 Pompeii Bastille![]()
910 The Unforgiven II Metallica![]()
![]()
909 Can't Stop Red Hot Chili Peppers![]()
![]()
908 Human The Killers![]()
907 If You Leave Me Now Chicago![]()
![]()
906 Go Like Elijah Chi Coltrane
Die stond ooit op 104quote:Op maandag 28 december 2020 14:57 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat het komende nummer van Chicago hoger dan 25 or 6 to 4
Die Metallicaplaat duurt wel even volgens mijquote:
mag van mij er wel weer staan.quote:
Was geloof ik wel een bijzonder figuur ja, denk niet dat die in de huidige tijd nog zou worden geaccepteerdquote:Op maandag 28 december 2020 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was toch een beetje een nare man ofzo?
quote:28 december 15.00-16.00 uur
914 Musica È Eros Ramazzotti 8
913 Lovely Day Bill Withers 8
912 Use Somebody Kings Of Leon 6
911 Pompeii Bastille ?
910 The Unforgiven II Metallica 9
909 Can't Stop Red Hot Chili Peppers 6,5
908 Human The Killers 6
907 If You Leave Me Now Chicago 7,5
906 Go Like Elijah Chi Coltrane 6
100% mee eens.quote:Op maandag 28 december 2020 15:00 schreef essnhills het volgende:
Ik hou niet zo van die cancelculture. Dat allerlei muziek, films en boeken ineens niet meer goed gevonden mogen worden omdat acteur/director/auteur etc. iets hebben gedaan dat niet door de beugel kan. Fout gedrag moet absoluut worden afgestraft, maar dan kan een stuk nog steeds wel goed zijn
Moet je op betere nummers stemmenquote:Op maandag 28 december 2020 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Mijn stemplaten vallen niet in de smaak bij dit topicpubliek merk ik al wel
Ik stem voor.quote:Op maandag 28 december 2020 15:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet sowieso meer Black Sabbath in de lijst
Precies datquote:Op maandag 28 december 2020 15:00 schreef essnhills het volgende:
Ik hou niet zo van die cancelculture. Dat allerlei muziek, films en boeken ineens niet meer goed gevonden mogen worden omdat acteur/director/auteur etc. iets hebben gedaan dat niet door de beugel kan. Fout gedrag moet absoluut worden afgestraft, maar dan kan een stuk nog steeds wel goed zijn
Wel mee eens, maar ik merk wel dat het invloed heeft. Ik vond Lostprophets vroeger echt een hele vette band, maar die zanger ging vervolgens de bak in voor pedofilie en ik merk dat ik die muziek nu dus niet meer op zet...quote:Op maandag 28 december 2020 15:00 schreef essnhills het volgende:
Paranoid vind ik niet eens zo geweldig. Ik kan je 15 betere nummers noemen van ze.quote:Op maandag 28 december 2020 15:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet sowieso meer Black Sabbath in de lijst
Alsof een zwakzinnige het inspreekt. Wellicht is dat ook zo.quote:Op maandag 28 december 2020 15:01 schreef MTheBassman het volgende:
ik vind die stem van die aldi reclame eigenlijk zwaar kut.
Gewaagde voorspelling: Je kent LOvely Day welquote:Op maandag 28 december 2020 14:57 schreef essnhills het volgende:
914 Musica È Eros Ramazzotti![]()
913 Lovely Day Bill Withers
912 Use Somebody Kings Of Leon![]()
911 Pompeii Bastille
910 The Unforgiven II Metallica![]()
909 Can't Stop Red Hot Chili Peppers![]()
908 Human The Killers![]()
907 If You Leave Me Now Chicago![]()
![]()
906 Go Like Elijah Chi Coltrane
Bastille is een prima band. Op de eerste twee platen dan. Daarna was het wel klaar. Toen ze met DJs gingen samenwerken enzo.quote:Op maandag 28 december 2020 15:00 schreef TheVulture het volgende:
Mijn stemplaten vallen niet in de smaak bij dit topicpubliek merk ik al wel
Eerst War Pigs er maar eens in.quote:Op maandag 28 december 2020 15:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Paranoid vind ik niet eens zo geweldig. Ik kan je 15 betere nummers noemen van ze.
Zo is het. MJ is nog altijd een goed artiest, de Cosby show was gewoon leuk en films met Kevin Spacey zijn nog steeds goed.quote:Op maandag 28 december 2020 15:00 schreef essnhills het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |