Die van Lisa Lois telt voor -2quote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die trek ik beter, al blijft 3x overdreven.
Die hebben we al gehadquote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
En dan staat die jankversie van Muse zeker weer hoger
Was het maar zo'n feest. Heb geen whisk(e)y meerquote:
#smakeloos #landquote:
Maya hiiiquote:Op zondag 27 december 2020 23:50 schreef PzKpfw het volgende:
Dragostea din tei ook niet meer in de lijst zie ik
tvserie en films staan wat dat betreft los van elkaar. Opa leeft ook gewoon weer in de tvseriequote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was die niet kwijt na die grote brand in Flodder 3?
Haha ik ook, prachtige versie ook, met die uitgeklede, sobere instrumentale versiequote:Op zondag 27 december 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb deze leren kennen door het spel The Saboteur op de PS3
Gewoon de Eels versiequote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De versie van Michael Buble is walgelijk.
Deze staat wel hoger, dat scheelt dan weer.
Lisa Lois (quote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die trek ik beter, al blijft 3x overdreven.
Geen idee waar dit vandaan kwam, die lui organiseren wel vaker pubquizzen in Brabant en omstreken, dus wellicht hebben ze de inspiratie ergens vandaan gehaaldquote:
Heeft er toch nooit in gestaan?quote:Op zondag 27 december 2020 23:50 schreef PzKpfw het volgende:
Dragostea din tei ook niet meer in de lijst zie ik
Die had dan wel weer hoger gemogen dan de Bubble versiequote:Op zondag 27 december 2020 23:50 schreef Pino112 het volgende:
De Muse-versie is de laagste van de drie zelfs.
Valt allemaal weer mee dan hè.
Contactquote:Op zondag 27 december 2020 23:50 schreef El-Stinho het volgende:
Er staan veel meer leuke nummers dan alleen Get Lucky op dit album.
Ja was echt genietenquote:Op zondag 27 december 2020 23:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Haha ik ook, prachtige versie ook, met die uitgeklede, sobere instrumentale versie
Niet? Meen me te herinneren dat die er weleens in heeft gestaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |