It's a new day, it's a new life for mequote:
Nee allang geweest.quote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
En dan staat die jankversie van Muse zeker weer hoger
dooie mensen hebben toch geen gehoorapparaat nodig?quote:
Op zondag 27 december 2020 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
Gelukkig staat die van Michael Bubble lagerquote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
Nee niet nu bijna iedereen al begonnen is met het shotjesspel op basis van welke nummers van Inkel legendarisch genoemd zou kunnen hebbnenquote:
Nog wel 3x Hallelujahquote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Het goede nieuws: na deze versie zijn we van dit nummer af dit jaar.
Omdat er niet genoeg op gestemd is.quote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Nina![]()
![]()
Waarom staat deze niet 1000 posities hoger?
Oorzaak = gevolgquote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ho, ik zit een dag verder te kijken zelfs. Gaat helemaal fout hier.
#832quote:
De versie van Michael Buble is walgelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef skysherrif het volgende:
er zijn veel goede versies van dit nummer tbh
Nee, dit is de hoogste.quote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
Daar voelen we ons goed bij.quote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef DecoAoreste het volgende:
Het goede nieuws: na deze versie zijn we van dit nummer af dit jaar.
Was die niet kwijt na die grote brand in Flodder 3?quote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb net aflevering van Flodder gezien, zat ie gewoon in
Waarom niet? Ze horen niks zonderquote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dooie mensen hebben toch geen gehoorapparaat nodig?
Die allemaal overbodig zijnquote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef skysherrif het volgende:
er zijn veel goede versies van dit nummer tbh
Goed plan. Die is meesterlijkquote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Stemmen we allemaal ff op Sinnerman volgend jaar. Bedankt.
Gelukkigquote:
Staat die er niet in dan?quote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef Dagoduck het volgende:
Stemmen we allemaal ff op Sinnerman volgend jaar. Bedankt.
Nee, die was alquote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
Dikke Jochems idee?quote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef TheVulture het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 27 december 2020 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Moeilijkste vraag?
[/quote
Er zat een fotoronde in met een soort puzzel met het optellen van het NAVO-alfabet, die was echt niet te doen door de krakkemikkige uitleg. Stond er een foto van een whiskeyglas en Rontgenstralen en daarna puntjes, moest je dan linken aan bijvoorbeeld Whiskey in The Jar. Dat ging nog wel, maar toen bleek dat je Whiskey-X-Ray en daar dus de daaropvolgende letter moest linken: Yankee. En toen kwam Daddy Yankee voorbij die eigenlijk niet meer in de lijst staat en dus niet mee had mogen doen... Dat was dan het goede antwoord.
Die ronde ging echt nergens over
Die van Lisa Lois telt voor -2quote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die trek ik beter, al blijft 3x overdreven.
Die hebben we al gehadquote:Op zondag 27 december 2020 23:48 schreef LTVDK het volgende:
Was het maar zo'n feest. Heb geen whisk(e)y meerquote:
#smakeloos #landquote:
Maya hiiiquote:Op zondag 27 december 2020 23:50 schreef PzKpfw het volgende:
Dragostea din tei ook niet meer in de lijst zie ik
tvserie en films staan wat dat betreft los van elkaar. Opa leeft ook gewoon weer in de tvseriequote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was die niet kwijt na die grote brand in Flodder 3?
Haha ik ook, prachtige versie ook, met die uitgeklede, sobere instrumentale versiequote:Op zondag 27 december 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb deze leren kennen door het spel The Saboteur op de PS3
Gewoon de Eels versiequote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De versie van Michael Buble is walgelijk.
Deze staat wel hoger, dat scheelt dan weer.
Lisa Lois (quote:Op zondag 27 december 2020 23:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die trek ik beter, al blijft 3x overdreven.
Geen idee waar dit vandaan kwam, die lui organiseren wel vaker pubquizzen in Brabant en omstreken, dus wellicht hebben ze de inspiratie ergens vandaan gehaaldquote:
Heeft er toch nooit in gestaan?quote:Op zondag 27 december 2020 23:50 schreef PzKpfw het volgende:
Dragostea din tei ook niet meer in de lijst zie ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |