Ik ook hoorquote:Op maandag 28 december 2020 00:13 schreef molloot200 het volgende:
Al vind ik persoonlijk Nightwish wel leuker dan WT.
Ik heb dit veel liever dan Guusje Meeuwis hoor.quote:Op maandag 28 december 2020 00:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook hoorMaar alsnog wel echt enorme WT liefhebber, die hebben ook goede nummers
Dit Faster is niet eens een van mijn favorieten, wel lekker om te horen
Nou dat lucht me op!quote:Op maandag 28 december 2020 00:14 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb dit veel liever dan Guusje Meeuwis hoor.
Ik blijf er ook speciaal voor op, want ben eigenlijk hartstikke gaarquote:Op maandag 28 december 2020 00:24 schreef molloot200 het volgende:
Jaaa Jobi bijna ons favoriete Zweedse duo
Ik moet nog even hoor, voor de Dodenritquote:Op maandag 28 december 2020 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik blijf er ook speciaal voor op, want ben eigenlijk hartstikke gaar
Ja, eigenlijk wel.quote:Op maandag 28 december 2020 00:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet nog even hoor, voor de Dodenrit
Wat zo'n lijst toch van je dwingtquote:Op maandag 28 december 2020 00:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik moet nog even hoor, voor de Dodenrit
Hier blijft ie wel voor op, maar voor school is ie niet uit bed te krijgen.quote:Op maandag 28 december 2020 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat zo'n lijst toch van je dwingt
Prioriteiten stellen hèquote:Op maandag 28 december 2020 00:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier blijft ie wel voor op, maar voor school is ie niet uit bed te krijgen.![]()
Ja precies, fijn dat ze erin staan (voornamelijk vanwege de reclame natuurlijk) en ook wel gewoon een fijn nummer ditquote:Op maandag 28 december 2020 00:30 schreef molloot200 het volgende:
Er zijn zo veel betere van First Aid Kit, maar eigenlijk mogen we van geluk spreken dat ze er überhaupt in staan een keertjeBlijft ook gewoon wel een fijn (roadtrip) nummertje dit
Jij snapt het!quote:Op maandag 28 december 2020 00:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Prioriteiten stellen hèMuziek > school
Nou dat wordt doorblazen Mollie!quote:Op maandag 28 december 2020 00:32 schreef molloot200 het volgende:
Soms wenste ik dat ik zo goed was in iets met muziek dat ik daar m'n geld in kon verdienen. Niets fijner dan muziek maken en daar dan van kunnen leven.
En dan kan je meedoen aan WIDM
Maar alleen als je een niet te bekende muzikant bent.
Ik denk inderdaad dat het niet echt iets voor Duncan is (ken hem uiteraard niet, maar zo inschattend). Lijkt me best een normale down-to-earth jongen die toevallig heel bekend is geworden, maar niet echt persé een "BN'er" wil zijn.quote:Op maandag 28 december 2020 00:34 schreef molloot200 het volgende:
That said: muzikanten die ik graag nog een keer in WIDM zie? Jeangu Macrooy, Froukje Veenstra, Rikki Borgelt (Rondé).
Wie weet zelfs d'n Dunc maar ik weet niet of het iets voor hem is.
Daarom is het juist wel een heel interessant voor in zo’n spel vind ikquote:Op maandag 28 december 2020 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het niet echt iets voor Duncan is (ken hem uiteraard niet, maar zo inschattend). Lijkt me best een normale down-to-earth jongen die toevallig heel bekend is geworden, maar niet echt persé een "BN'er" wil zijn.
Nee precies, een onverwachte naam zou soms wel echt leuk zijnquote:Op maandag 28 december 2020 00:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daarom is het juist wel een heel interessant voor in zo’n spel vind ikMaar ik verwacht hem niet hoor.
Tim Akkerman, Rémy van Kesteren, Ruben Hein, Bella Hay, Niels Littooij, Tania Kross, Rob Dekay, Dio en nu Lakshmi en Joshua Nolet.quote:Op maandag 28 december 2020 00:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij zijn er ook nog maar weinig muzikanten überhaupt in WIDM geweest.
Ik vind het ook echt wel een nummer wat raakt of zo.quote:Op maandag 28 december 2020 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
Waarom maakt dit nummer me ineens emotioneel, is het de tijd ofzo?
quote:Op maandag 28 december 2020 00:49 schreef molloot200 het volgende:
Grinniken om een studiegenootje van me die op Instagram plaatst dat ze de komende dagen even niet berijdbaar is
Ik vind Be wel mooi, maar die kent niemandquote:Op maandag 28 december 2020 00:54 schreef molloot200 het volgende:
Aaaah m’n ouders zijn hier ontzettende fan van. Fijn, Neil.
Tja schat, jij wilde zo graag mod wordenquote:
Die ken ik misschien ook wel?? Idk hier staat heel vaak de muziek op zonder dat ik weet hoe alles heet.quote:Op maandag 28 december 2020 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind Be wel mooi, maar die kent niemand
Ik lees niet terug als het zo snel gaat, dan escaleert het maar de pan uit. Schorem.quote:Op maandag 28 december 2020 00:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja schat, jij wilde zo graag mod worden
Wel lief dat je zo op het late uur ons nog op de vingertjes komt tikkenquote:Op maandag 28 december 2020 01:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik lees niet terug als het zo snel gaat, dan escaleert het maar de pan uit. Schorem.
Ik ga denk ik ook voor de brandende beddenquote:Op maandag 28 december 2020 01:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Denk dat ik het nog vol blijf houden tot de brandende bedden, dan is het wel weer mooi geweest. Ook al is het eind van dit uur/begin volgende uur wel erg goed
Toch meer dan ik dacht. Maar niet echt de bekende namen over het algemeen.quote:Op maandag 28 december 2020 00:45 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tim Akkerman, Rémy van Kesteren, Ruben Hein, Bella Hay, Niels Littooij, Tania Kross, Rob Dekay, Dio en nu Lakshmi en Joshua Nolet.
En vergeet ons ESF-trots Hind niet
Die bedden branden eerder als je er wat olijfolie van @Strani op gietquote:Op maandag 28 december 2020 01:07 schreef Hamlapjes het volgende:
Denk dat ik het nog vol blijf houden tot de brandende bedden, dan is het wel weer mooi geweest. Ook al is het eind van dit uur/begin volgende uur wel erg goed
Ik schrok net wakker een kerstornamentje dat uit mijn kerstboom vielquote:
Van mij van de Top 2000 2019, toen leerde ik deze kennen. Pakte me gelijk. De gekke, maar toch gelijk geniale tekst. En het eind “trojka hier, trojka daar” met de rijmwoorden is gewoon fantastischquote:Op maandag 28 december 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
Nou even kijken waar alle liefde hier in de SC vandaan komt
Wel eerst even blussen danquote:Op maandag 28 december 2020 01:26 schreef molloot200 het volgende:
Jaaa nu Beds are Burning en dan ga ik het echte bedje in
Beter dan om een huwelijk vragenquote:Op maandag 28 december 2020 01:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ze gaan in de app nu ook al om koffie vragen
Dat snap ik wel, er is nooit genoeg @koffieleukquote:Op maandag 28 december 2020 01:27 schreef Aoibhin het volgende:
Ze gaan in de app nu ook al om koffie vragen
Dat sowieso, maar als aioli niet uit te wisselen is via internet, dan is koffie dat ook nietquote:Op maandag 28 december 2020 01:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Beter dan om een huwelijk vragen
Om díe koffie vroegen ze niet. Gelukkig niet, want die hoort gewoon hierquote:Op maandag 28 december 2020 01:30 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat snap ik wel, er is nooit genoeg @:koffieleuk
Ik snap jequote:Op maandag 28 december 2020 01:32 schreef molloot200 het volgende:
That’s it voor vandaag. Fijne avond verder
Enne?quote:Op maandag 28 december 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
Nou even kijken waar alle liefde hier in de SC vandaan komt
Ik zou er niet meteen op stemmen, maar vind het wel een heel leuk nummer!quote:
Ben jij een van die dj's?quote:Op maandag 28 december 2020 01:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Heb ‘m nog even aan tijdens het naar bed gaan, dit is leuker dan Rollercoaster
Interessant!quote:Op maandag 28 december 2020 01:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ik kan hier geen uitspraken over doen
Zij die te veel door platen heen lullen (daar kan ik wel uitspraken over doenquote:Op maandag 28 december 2020 01:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Interessant!
En welke dj wil je dan ophangen?
Oh ik heb nog geen koffielike (waarom wil autocorrect hier koffiedik van makenquote:Op maandag 28 december 2020 01:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Zo te zien is @:koffieleuk ook nog wakker!
Oh, sorryquote:Op maandag 28 december 2020 01:46 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zij die te veel door platen heen lullen (daar kan ik wel uitspraken over doen)
JAAAAquote:Op maandag 28 december 2020 01:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik heb nog geen koffielike (waarom wil autocorrect hier koffiedik van maken)
Fijn dat Kerst geslaagd was!quote:Op maandag 28 december 2020 02:09 schreef koffieleuk het volgende:
Zit nu mobiel, dus liken gaat nog wel
Kerst was geslaagd! Nu constant radio aan natuurlijk.
Wekker gezet voor Korn
Koffietijdquote:
quote:Op maandag 28 december 2020 06:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Koffietijd
Wekker zetten gaat meestal prima, wakker worden is nog eens iets anders
Lekker geslapen?
ik werd om kwart over 5 al wakker gemaakt door vuurwerkquote:Op maandag 28 december 2020 06:40 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Wel wat kort, maar wel goed. Jij?
quote:Op maandag 28 december 2020 07:12 schreef koffieleuk het volgende:
Begin gelijk weer in te kakken ook, ik blijf nog even een uurtje extra liggen.
quote:
quote:
Goedzoquote:
yep, moet het zo echter een uurtje uitgooien, 2x een bespreking van 30 minquote:
Jij hebt zodadelijk een internet storingquote:Op maandag 28 december 2020 08:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, moet het zo echter een uurtje uitgooien, 2x een bespreking van 30 min
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |