Wie zegt dat we hier geen serieuze gesprekken houden?quote:Op zondag 27 december 2020 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Na al dat gelul hier willen wij ook wel een serieus gesprek!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Straks bij Van Inkel weer feest.quote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja anders houden ze geen tijd over om leuke stukjes tussendoor te doen he. Je gaat toch geen volledige liedjes draaien op de radio
En je gaat dat vooral niet vooraf beloven en er 8 uur extra voor uittrekkenquote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja anders houden ze geen tijd over om leuke stukjes tussendoor te doen he. Je gaat toch geen volledige liedjes draaien op de radio
Same, maar met Cliff Richard, omdat ik niet alleen fucking oud maar ook fucking weird ben.quote:Op zondag 27 december 2020 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had the best of Supertramp op een cassettebandje en die luisterde ik op een walkman omdat ik fucking oud ben
Die heeft hij en hij kijkt daar een discussie op en gaat vervolgens met mij daarover in gesprek.quote:Op zondag 27 december 2020 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Geef hem een iPad om hem stil te houden
(Dat doen ze toch bij kinderen?)
Werkt extreem goedquote:Op zondag 27 december 2020 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Geef hem een iPad om hem stil te houden
(Dat doen ze toch bij kinderen?)
Hier op zolder. (Geen platenspeler in de huiskamer)quote:
Claire wilde ook haar zegje doen hèquote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al een gangbare naam voor de generatie na de millenials? Dus geboren ná 2000.quote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik Gen X
Wij zijn ultiem want wij snappen zowel boomers als millenials. Maar eigenlijk ook niet.
Maar...maar 9 uur extraquote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb Paris op cassette. En tegenwoordig ook op CD.quote:Op zondag 27 december 2020 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had the best of Supertramp op een cassettebandje en die luisterde ik op een walkman omdat ik fucking oud ben
De kast hier staat op zolder!quote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier op zolder. (Geen platenspeler in de huiskamer)
Nou preciesquote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Claire wilde ook haar zegje doen hè
8 uur toch?quote:
Superspreaders.quote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al een gangbare naam voor de generatie na de millenials? Dus geboren ná 2000.
Maar natuurlijk.quote:
Incl Stock Aitken & Waterman nummers?quote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Same, maar met Cliff Richard, omdat ik niet alleen fucking oud maar ook fucking weird ben.
Ja.quote:
quote:
Zoomersquote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al een gangbare naam voor de generatie na de millenials? Dus geboren ná 2000.
Gen Z?quote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
prima DJquote:Op zondag 27 december 2020 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
Paul die gewoon de volledige versies draait
Die verzinnen ze wel zodra die generatie enigszins relevant isquote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Generatie kansloos op de arbeids- en woningmarktquote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar daarom houden we van jequote:Op zondag 27 december 2020 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Same, maar met Cliff Richard, omdat ik niet alleen fucking oud maar ook fucking weird ben.
Zal dat niet van tevoren al bepaald zijn?quote:Op zondag 27 december 2020 23:13 schreef MTheBassman het volgende:
Paul die gewoon de volledige versies draait
Dat zijn de millennials ook al.quote:Op zondag 27 december 2020 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Generatie kansloos op de arbeids- en woningmarkt
Klopt. Voor jou ook hoog niveau dus. Waren al een stuk of 10 nummers geloof ik die in m'n persoonlijke top 100 staanquote:Op zondag 27 december 2020 23:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Wow, wist niet dat je daar ook meestemdeMaar dan heb je hier op FOK! een andere username neem ik aan
Edit: voor mij op #8, lager dan vorig jaar vanwege het hoge niveau
koester ze, ouwe reus.quote:Op zondag 27 december 2020 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een paar slokken Tripel Karmeliet.
Mijn favoriete bier. Ken je Judas? Die lijkt er wel wat op. Is ook heerlijkquote:Op zondag 27 december 2020 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Nog een paar slokken Tripel Karmeliet.
Ja natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 23:14 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Zal dat niet van tevoren al bepaald zijn?
Neequote:Op zondag 27 december 2020 23:14 schreef alopio het volgende:
[..]
Kan ook ja..in elk geval, ze doen er geen reet mee
Als jij meedoet, doe ik t ookquote:Op zondag 27 december 2020 23:15 schreef peaceman het volgende:
Doet iedereen straks het shotjes spel?
Ik weet niet of ik dat durf. Weet ook niet hoe de dranken smaken die in de kast staan.quote:Op zondag 27 december 2020 23:15 schreef peaceman het volgende:
ik doe niet mee uiteraard, maar ik doe wel joint hitsquote:Op zondag 27 december 2020 23:15 schreef peaceman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |