Ontdekte de serie pas een paar maanden terug dus kon gelukkig 2 seizoenen achter elkaar bingenquote:
Met ons?quote:Op zondag 27 december 2020 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ow Lennon gaat nu nog een serieus gesprek aan.
Moet die niet eens te bed danquote:Op zondag 27 december 2020 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
Negeren, naar zn kamer sturenquote:Op zondag 27 december 2020 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
Fuck, da's balen..quote:Op zondag 27 december 2020 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
waar gaat het over? Nooit van gehoord.quote:Op zondag 27 december 2020 23:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ontdekte de serie pas een paar maanden terug dus kon gelukkig 2 seizoenen achter elkaar bingen
quote:Op zondag 27 december 2020 23:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eerst seizoen 3 van Cobra Kai bingen als een malle
Nogmaals.. hij is 11quote:Op zondag 27 december 2020 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
Met mij... en ik moet van alles kijken en aanhoren en er iets van vinden. Ik heb gevraagd of het morgen kan.quote:
Zo van: Goodbye strangerquote:
Gaat verder zo'n 30 jaar na The Karate Kidquote:Op zondag 27 december 2020 23:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
waar gaat het over? Nooit van gehoord.
'goodbye Toby, hope you find Your Paradisequote:Op zondag 27 december 2020 23:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Die scene met Goodbye Michael in The Office
Dan kun je prima goede gesprekken voerenquote:
Ik ookquote:Op zondag 27 december 2020 23:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ontdekte de serie pas een paar maanden terug dus kon gelukkig 2 seizoenen achter elkaar bingen
Boomer gespotquote:Op zondag 27 december 2020 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had the best of Supertramp op een cassettebandje en die luisterde ik op een walkman omdat ik fucking oud ben
quote:Op zondag 27 december 2020 23:10 schreef alopio het volgende:
Supertramp goden met hele outro hopelijk
Na al dat gelul hier willen wij ook wel een serieus gesprek!quote:Op zondag 27 december 2020 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met mij... en ik moet van alles kijken en aanhoren en er iets van vinden. Ik heb gevraagd of het morgen kan.
Geef hem een iPad om hem stil te houdenquote:Op zondag 27 december 2020 23:09 schreef Diaan73 het volgende:
Wegkijkcultuurquote:Op zondag 27 december 2020 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Met mij... en ik moet van alles kijken en aanhoren en er iets van vinden. Ik heb gevraagd of het morgen kan.
Vroeger op vakantie naar Frankrijk was mijn vader zijn koffer met cassettebandjes vergeten, de enige die nog in de auto lagen waren Supertramp, Toto en Pink Floydquote:Op zondag 27 december 2020 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had the best of Supertramp op een cassettebandje en die luisterde ik op een walkman omdat ik fucking oud ben
Heb je nog werkende walkmans ja?quote:Op zondag 27 december 2020 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik had gewoon de LP Breakfast in America. (en nog een paar)quote:Op zondag 27 december 2020 23:10 schreef PippenScottie het volgende:
#315 in de lijst der lijstenquote:
Staat hier in de kast.quote:
Ja anders houden ze geen tijd over om leuke stukjes tussendoor te doen he. Je gaat toch geen volledige liedjes draaien op de radioquote:
Ja dat, of verkopen op marktplaats, je kind dan, niet de iPad das zondequote:Op zondag 27 december 2020 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Geef hem een iPad om hem stil te houden
(Dat doen ze toch bij kinderen?)
Ik ben geloof ik Gen Xquote:
Deze man kent z'n hitsquote:
Ik vorige maand, en volgens imdb waren er 3 seizoenen, toen ik klaar was met 2, en klaar was voor 3 bleek dat ie wel aangekondigd, maar nog niet beschikbaar wasquote:Op zondag 27 december 2020 23:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |