Was mijn nummer 13 in de Witte Trui finale, maar de 24 nummers waren ook van zo'n hoog niveauquote:Op zondag 27 december 2020 23:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als er ooit een deel 2 komt wil ik dit nummer op de soundtrack![]()
Meen je het dan ook?quote:Op zondag 27 december 2020 23:04 schreef D. het volgende:
Zal ik dan maar Gé steunen, van jullie hoeft ie het niet te hebben
En terecht, dat is ook de dag dat ik de touwtjes wat laat vieren.quote:Op zondag 27 december 2020 23:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het is gewoon krom allemaal... al die uitzonderingen. Maar het klootjesvolk moet zich er maar gewoon aan houden. Oudjaarsdag spreek ik (na maanden) gewoon af met mijn maten.
Bah, liefde.quote:
Ook goedquote:Op zondag 27 december 2020 23:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Eerst seizoen 3 van Cobra Kai bingen als een malle
Van Tears for Fears. Die is alleen wat sneller. Deze is wat ingetogener.quote:
Ja bazen seriequote:Op zondag 27 december 2020 23:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
The Air That I Breathe van the Hollies, of No Regrets van the Walker Brothers, die wel. Deze nietquote:Op zondag 27 december 2020 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
Een van de weinige covers die (veel) beter dan het origineel is.
Ohja, die ken ik wel, vergeet altijd dat deze versie een cover isquote:
Wow, wist niet dat je daar ook meestemdequote:Op zondag 27 december 2020 23:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Was mijn nummer 13 in de Witte Trui finale, maar de 24 nummers waren ook van zo'n hoog niveau
Zal tijd worden!quote:Op zondag 27 december 2020 23:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |