Ik ook al een aantal jaar niet meerquote:Op zondag 27 december 2020 23:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad nog best haalbaar, jammer dat ik al heel lang niet meer gespeeld heb
Ik heb die lijst gezien. Daar past ie gewoon bij.quote:Op zondag 27 december 2020 23:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze valt iig niet in de categorie overbodige covers
Oh dacht dat dit het origineel was?quote:Op zondag 27 december 2020 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
Een van de weinige covers die (veel) beter dan het origineel is.
Het is gewoon krom allemaal... al die uitzonderingen. Maar het klootjesvolk moet zich er maar gewoon aan houden. Oudjaarsdag spreek ik (na maanden) gewoon af met mijn maten.quote:Op zondag 27 december 2020 23:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Poppenkast, alles kan zolang het uitkomt.
Als de shit weer aan is krijgt het klootjesvolk de schuld
quote:Op zondag 27 december 2020 23:05 schreef BillDauterive het volgende:
Een van de weinige covers die (veel) beter dan het origineel is.
quote:
Allebei dikke prima natuurlijkquote:Op zondag 27 december 2020 23:06 schreef MTheBassman het volgende:
blijkbaar ben ik de enige hier die de originele alsnog beter vindt
Neuh, deze is toch wel mooi iddquote:Op zondag 27 december 2020 23:05 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nope, prachtig nummer in beide versiesMaar zal hem er voor de volledigheid bij zetten
Eensquote:Op zondag 27 december 2020 23:05 schreef Zorro het volgende:
Ik vind deze veel mooier dan Tears For Fears. Kaal, ingetogen, niet zo druk
Let's eat grandmaquote:Op zondag 27 december 2020 23:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Als er ooit een deel 2 komt wil ik dit nummer op de soundtrack![]()
Nee hoor.quote:Op zondag 27 december 2020 23:06 schreef MTheBassman het volgende:
Zeker, past echt heel goed erbij.quote:Op zondag 27 december 2020 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het naargeestige van deze versie is fenomenaal.
Origineel is goed, deze is vervelendquote:Op zondag 27 december 2020 23:06 schreef MTheBassman het volgende:
Eerst seizoen 3 van Cobra Kai bingen als een mallequote:Op zondag 27 december 2020 23:07 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik weet wat jij gaat doen na de T2K
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |