Ken vooral de coverquote:
Fresku en liedje in 1 zin? Dit kan niet.quote:Op zondag 27 december 2020 22:30 schreef Gretzl het volgende:
Fresku schreef ooit ook een liedje over z'n dochter Aisha. @:RensAjacied weet
Worn Down Piano >>>>>>>>>>>>>>>>> Farnham> Musicquote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zwaar overgewaardeerd plaatje. In deze campcategorie als John Miles - Music en Worn Down Piano
Dat is waarquote:
Razz met sinas of salmiakdropjes opgelost in wodka. Lekkahquote:Op zondag 27 december 2020 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
mja ik ben soms wel van de wijn, maar dan drink ik zo die fles leeg. EIgenlijk net als met bier dus
Fresku is een PSV supporter, geen Ajaciedquote:Op zondag 27 december 2020 22:30 schreef Gretzl het volgende:
Fresku schreef ooit ook een liedje over z'n dochter Aisha. @:RensAjacied weet
* googelen gaat. Mooi moment daarvoor nuquote:Op zondag 27 december 2020 22:30 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Die gast speelt Thunderstruck op de doedelzak, echt geniaal filmpje en bij THUNDER doet die dan steeds dat
Hij ligt nog heerlijk te maffen.quote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef alopio het volgende:
[..]
En de hond maar alles ophouden
Hond en Marco gaat dan wel goed samen
worn down piano, bohh die is is zo goed.quote:Op zondag 27 december 2020 22:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Worn Down Piano >>>>>>>>>>>>>>>>> Farnham> Music
Kan ie voelenquote:Op zondag 27 december 2020 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Isn’t she pretty?”
Hoe weet hij dat nou HAHAHAHAHA
Ik ook. Maar is zo lang geleden, klikte er maar eentje aanquote:
Ik heb nog nooit zo'n lief kind gezienquote:
Ik zit nu dus aan de wijn omdat de fles leeg moetquote:Op zondag 27 december 2020 22:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
mja ik ben soms wel van de wijn, maar dan drink ik zo die fles leeg. EIgenlijk net als met bier dus
Omdat ze niet bij de rest in de kelder passen.quote:Op zondag 27 december 2020 22:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Waarom staan die vrouwen allemaal in de kast?
De versie van Khaled is dan ook superieur.quote:Op zondag 27 december 2020 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ook. Maar is zo lang geleden, klikte er maar eentje aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |