Die ene.quote:Op zondag 27 december 2020 22:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Eens kijken wat ik aan bier ga opentrekken zo
Heb je vroegah nooit spijkergepoept dan? Daar zijn we toch allemaal in getraind?quote:
Ik zit deze maand sinds 25 jaar weer aan de bacoquote:Op zondag 27 december 2020 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
bestaat er nog ander drinken dan?
Je moet zo'n ding ook niet pijpen.quote:
Zwaar overgewaardeerd plaatje. In deze campcategorie als John Miles - Music en Worn Down Pianoquote:
Ja, wijnquote:Op zondag 27 december 2020 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
bestaat er nog ander drinken dan?
Godverquote:
ehm... ik weet niet wat jij voor eten kreeg vroeger, maar bij mij was het gewoon bruin.quote:Op zondag 27 december 2020 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je vroegah nooit spijkergepoept dan? Daar zijn we toch allemaal in getraind?
En de hond maar alles ophoudenquote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef PzKpfw het volgende:
Even de lijst scannen op het volgende Borsato-plaatje... om de hond uit te laten. Dat gaat me iets te lang duren
Ook zo fantastisch geweldig dusquote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zwaar overgewaardeerd plaatje. In deze campcategorie als John Miles - Music en Worn Down Piano
Oi, die staan allebei in mijn stemlijstjequote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zwaar overgewaardeerd plaatje. In deze campcategorie als John Miles - Music en Worn Down Piano
Zit heerlijk aan de Houblon Chouffequote:Op zondag 27 december 2020 22:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Eens kijken wat ik aan bier ga opentrekken zo
Ik leg niet echt spijkers neerquote:Op zondag 27 december 2020 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je vroegah nooit spijkergepoept dan? Daar zijn we toch allemaal in getraind?
quote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oi, die staan allebei in mijn stemlijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |