Die ene.quote:Op zondag 27 december 2020 22:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Eens kijken wat ik aan bier ga opentrekken zo
Heb je vroegah nooit spijkergepoept dan? Daar zijn we toch allemaal in getraind?quote:
Ik zit deze maand sinds 25 jaar weer aan de bacoquote:Op zondag 27 december 2020 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
bestaat er nog ander drinken dan?
Je moet zo'n ding ook niet pijpen.quote:
Zwaar overgewaardeerd plaatje. In deze campcategorie als John Miles - Music en Worn Down Pianoquote:
Ja, wijnquote:Op zondag 27 december 2020 22:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
bestaat er nog ander drinken dan?
Godverquote:
ehm... ik weet niet wat jij voor eten kreeg vroeger, maar bij mij was het gewoon bruin.quote:Op zondag 27 december 2020 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je vroegah nooit spijkergepoept dan? Daar zijn we toch allemaal in getraind?
En de hond maar alles ophoudenquote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef PzKpfw het volgende:
Even de lijst scannen op het volgende Borsato-plaatje... om de hond uit te laten. Dat gaat me iets te lang duren
Ook zo fantastisch geweldig dusquote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zwaar overgewaardeerd plaatje. In deze campcategorie als John Miles - Music en Worn Down Piano
Oi, die staan allebei in mijn stemlijstjequote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zwaar overgewaardeerd plaatje. In deze campcategorie als John Miles - Music en Worn Down Piano
Zit heerlijk aan de Houblon Chouffequote:Op zondag 27 december 2020 22:27 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Eens kijken wat ik aan bier ga opentrekken zo
Ik leg niet echt spijkers neerquote:Op zondag 27 december 2020 22:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je vroegah nooit spijkergepoept dan? Daar zijn we toch allemaal in getraind?
quote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oi, die staan allebei in mijn stemlijstje
Achja, Westfriezen hč?quote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ehm... ik weet niet wat jij voor eten kreeg vroeger, maar bij mij was het gewoon bruin.
Sowieso overgewaardeerd ja. Ook eens met John Miles. Mark & Clark blijft dan wel weer legendarische kitschquote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kenner gespotquote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is een wonder dat ie kon vinden waar die moest zitten.quote:
Borsato, Hond.... gevat!quote:Op zondag 27 december 2020 22:29 schreef PzKpfw het volgende:
Even de lijst scannen op het volgende Borsato-plaatje... om de hond uit te laten. Dat gaat me iets te lang duren
Niet iedereen heeft smaak hierquote:
mja ik ben soms wel van de wijn, maar dan drink ik zo die fles leeg. EIgenlijk net als met bier dusquote:
Ik zou nog wat pakkenquote:Op zondag 27 december 2020 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, over drank gesproken. Er staat nog Amarula, Tia Maria en nog wat in de kast.
quote:
Waarom staan die vrouwen allemaal in de kast?quote:Op zondag 27 december 2020 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, over drank gesproken. Er staat nog Amarula, Tia Maria en nog wat in de kast.
Die gast speelt Thunderstruck op de doedelzak, echt geniaal filmpje en bij THUNDER doet die dan steeds datquote:
Gewoon beginnen bij de Amarulaquote:Op zondag 27 december 2020 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |