Ik doe liever drie vingers voor koning Willyquote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
TWEE VINGERS IN DE LUCHT. KOM OP KOM OP!!!
Ik heb bij een kerstdiner weleens iemand op bezoek gehad die 1 shotje wilde en uiteindelijk de hele fles leegzoopquote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb alleen Licor 43 om te shotten.
ZOU JE JANKEN, ZOU JE VLOEKENquote:
Voldoet, en je kan ook gewoon langsrijden, drankkast is goed gevuld hierquote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
op een eerste date?quote:Op zondag 27 december 2020 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb bij een kerstdiner weleens iemand op bezoek gehad die 1 shotje wilde en uiteindelijk de hele fles leegzoop
Wie is u eigenlijk?quote:Op zondag 27 december 2020 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
ZOU JE JANKEN, ZOU JE VLOEKEN
zou je zeggen dat je me niet meer kent
Quarante Y Tresquote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Lijst aanpassen nu?quote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef peaceman het volgende:
oke ik herzie mijn mening... deze is best leuk om mee te zingen
De eerste drie van Bløf zijn leuk. Liefs uit Londen, Aan De Kust en deze. Daarna hadden ze moeten stoppen.quote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef peaceman het volgende:
oke ik herzie mijn mening... deze is best leuk om mee te zingen
Holy shitquote:Op zondag 27 december 2020 22:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb bij een kerstdiner weleens iemand op bezoek gehad die 1 shotje wilde en uiteindelijk de hele fles leegzoop
Kan nog zeker dit hele jaar durenquote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat genotsmoment mag van mij best langdurig zijn.
Dat uurtje is wel episch, hopelijk zegt van Inkel niet te vaak zijn magic wordquote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
had je ook niet op QOTSA gestemd? we wachten op dezelfde stemplaat
Twee vingers in m'n neus.quote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
TWEE VINGERS IN DE LUCHT. KOM OP KOM OP!!!
nee dat gaat te ver.quote:
mooie dag isquote:Op zondag 27 december 2020 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De eerste drie van Bløf zijn leuk. Liefs uit Londen, Aan De Kust en deze. Daarna hadden ze moeten stoppen.
quote:Op zondag 27 december 2020 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kerstdiner als eerste date gaat zelfs mij te ver
gelukkig is ie er allang dan niet meer, want het is van 3 tot 4quote:Op zondag 27 december 2020 22:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat uurtje is wel episch, hopelijk zegt van Inkel niet te vaak zijn magic word
Wel de hele familie meteen gehadquote:Op zondag 27 december 2020 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat lijkt me best heftig, maar misschien maakt dat voor sommige mensen een familiediner wel wat dragelijkerquote:Op zondag 27 december 2020 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zelfs dat niet meer tegenwoordigquote:Op zondag 27 december 2020 22:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel de hele familie meteen gehad
Nee, maar als die het tussen 00-02 te vaak zegt ligt ik onder de tafelquote:Op zondag 27 december 2020 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gelukkig is ie er allang dan niet meer, want het is van 3 tot 4
Die eerste twee zijn wel goed en Zoutelande vind ik toch stiekem ook wel leuk. Maar ook veel niemendalletjes.quote:Op zondag 27 december 2020 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De eerste drie van Bløf zijn leuk. Liefs uit Londen, Aan De Kust en deze. Daarna hadden ze moeten stoppen.
Ik heb drie vingers voor Koningin Maximaquote:Op zondag 27 december 2020 22:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik doe liever drie vingers voor koning Willy
quote:Op zondag 27 december 2020 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
gewoon drie tikken erop, staat ie zo weer overeind
Droevige?quote:Op zondag 27 december 2020 22:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind dat niet hele vrolijke borsten
Ohjaquote:Op zondag 27 december 2020 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zelfs dat niet meer tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |