De cover is beterquote:Op zondag 27 december 2020 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
ALS ER NOOOOIT MEER EEN MORGEN ZOU ZIJN!!!
quote:
Het spijt mequote:Op zondag 27 december 2020 22:21 schreef essnhills het volgende:
Nou, die TT, dat kan echt niet, houd toch eens je mond, Houdjemond
quote:Op zondag 27 december 2020 22:21 schreef essnhills het volgende:
Wat zou je doen, als ik met mijn mond dichtbij je kwam?
Afstand nemen, er is een pandemie, Gek![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2020 22:21 schreef livelink het volgende:
Het enige nummer van Blof dat ik kan luisteren. Wel dankzij het meezingende publiek.
quote:
Ik heb alleen Licor 43 om te shotten.quote:Op zondag 27 december 2020 22:17 schreef Evenstar het volgende:
Hebben wij de shotglazen en flessen al klaar voor 00:00?
Na deze dus?quote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn volgende stemnummer komt om half 4.
had je ook niet op QOTSA gestemd? we wachten op dezelfde stemplaatquote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn volgende stemnummer komt om half 4.
3 vingers in je...!quote:Op zondag 27 december 2020 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Laten we even een moment genieten van het feit dat Marco & Ali B er niet meer in staan met het gelijk getitelde nummer
Dat genotsmoment mag van mij best langdurig zijn.quote:Op zondag 27 december 2020 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
Laten we even een moment genieten van het feit dat Marco & Ali B er niet meer in staan met het gelijk getitelde nummer
quote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
had je ook niet op QOTSA gestemd? we wachten op dezelfde stemplaat
Lekker zoetquote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb alleen Licor 43 om te shotten.
DRIE VINGERS IN DE LUCHT KOM OP!! DE W VAN WILLEM WAKKER STAMPOT ETEN!!!quote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
TWEE VINGERS IN DE LUCHT. KOM OP KOM OP!!!
Ik heb het juist afgezet nu.quote:
Deze kan ik soort van wel hebben.quote:Op zondag 27 december 2020 22:22 schreef Evenstar het volgende:
Blof goden
@:Yashaaaaa
[..]
Eigenlijk zouden wij even met z'n allen moeten zoomen om te kijken wie er als eerste van stoel/bank flikkert
quote:Op zondag 27 december 2020 22:21 schreef DecoAoreste het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |