Dat lijkt me best heftig, maar misschien maakt dat voor sommige mensen een familiediner wel wat dragelijkerquote:Op zondag 27 december 2020 22:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kerstdiner als eerste date gaat zelfs mij te ver
Zelfs dat niet meer tegenwoordigquote:Op zondag 27 december 2020 22:24 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel de hele familie meteen gehad
Nee, maar als die het tussen 00-02 te vaak zegt ligt ik onder de tafelquote:Op zondag 27 december 2020 22:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
gelukkig is ie er allang dan niet meer, want het is van 3 tot 4
Die eerste twee zijn wel goed en Zoutelande vind ik toch stiekem ook wel leuk. Maar ook veel niemendalletjes.quote:Op zondag 27 december 2020 22:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De eerste drie van Bløf zijn leuk. Liefs uit Londen, Aan De Kust en deze. Daarna hadden ze moeten stoppen.
Ik heb drie vingers voor Koningin Maximaquote:Op zondag 27 december 2020 22:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik doe liever drie vingers voor koning Willy
quote:Op zondag 27 december 2020 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
gewoon drie tikken erop, staat ie zo weer overeind
Droevige?quote:Op zondag 27 december 2020 22:25 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Vind dat niet hele vrolijke borsten
Ohjaquote:Op zondag 27 december 2020 22:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zelfs dat niet meer tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |