SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOKkers in beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
@Cassa95 onderzocht: Veranderingen in de Keuzelijst
@Cassa95 onderzocht: Erin ... en eruit (nieuw cq gesneuveld in Top 2000 2020)
@VdB95 analyseerde: De 107 nieuwkomers
@peaceman rekende uit: Onze Eigen FOK!-lijst! (met verrassende nummer 2)"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
nee wel iets langer. 4 uurtjes?quote:
De fanfictionversie bedoel je?quote:Op zondag 27 december 2020 17:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan sla ik over, wacht wel op de remake
geen idee. zo ja, dan was ik het vergetenquote:Op zondag 27 december 2020 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ze 19x live heb gezien?
Precies, is altijd beterquote:Op zondag 27 december 2020 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De fanfictionversie bedoel je?
Nee vertel?quote:Op zondag 27 december 2020 17:22 schreef Dagoduck het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ze 19x live heb gezien?
ow echt? nee joh... ze was hier niet om 5 uur vanmorgenquote:Op zondag 27 december 2020 17:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stiekem gewoon al een halve dag lol
Op 1e Kerstdag had ik appelgembercake met karamelsaus,quote:
ik ook nietquote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wie moet er morgen eigenlijk werken?
Ik niet.
Ik wel, van 9 tot 13.30 en op het werk radio10quote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik niet.
Ik, lichtelijk.quote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik niet.
quote:Op zondag 27 december 2020 17:18 schreef Isorden het volgende:
Stelletje spammerts met zn allen hier...Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Vrij tot 4 januariquote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik niet.
quote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op 1e Kerstdag had ik appelgembercake met karamelsaus,
kruidige wortelsoep met kaasstengels (ook zelf gemaakt)
Empanada's (champignon/mozzerella, tonijn/venkel, en zoete aardappel met dipsausjes)
Gepofte knolselderij, zalm en hazelnootpesto
Biet Wellington
Grand dessert (Meringues met ijs (4 smaken, ook zelf gemaakt), shortbread met lemon curd en bosvruchten curd, en amaretto panna cotta met bitterkoekjes
2e Kerstdag was ook die appelgembercake,
Pastinaaksoep met pancetta
Zalmtartaartje met limoensaus
Empanada's (champignon/mozzerella, tonijn/venkel, kip/chorizo met dipsausjes)
Runderstoofpotje
Grand dessert (Meringes met ijs (weer 4 smaken), shortbread met lemon curd en bosvruchten curd, en frambozen panna cotta met Kletskoppen.
Ik heb De Dijk 19 keer live gezien.quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik niet.
Ik ben niet van de toetjes, maar verder ben je wat mij betreft welkomquote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Empanada's (champignon/mozzerella, tonijn/venkel, en zoete aardappel met dipsausjes)
Biet Wellington
Grand dessert (Meringues met ijs (4 smaken, ook zelf gemaakt), shortbread met lemon curd en bosvruchten curd, en amaretto panna cotta met bitterkoekjes
Runderstoofpotje
Grand dessert (Meringes met ijs (weer 4 smaken), shortbread met lemon curd en bosvruchten curd, en frambozen panna cotta met Kletskoppen.
Ik tot en met de 31equote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik niet.
Ik morgen nog een paar uur en dan tot de 4e vrijquote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik niet.
Wat een gedoe, niet op beide kerstdagen hetzelfde maken 😜quote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Biet Wellington
Runderstoofpotje
Gewoon, helemaal niet, nooit.quote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik niet.
Wat? Is Bean nog steeds aan de gang? Heb RTL7 alweer afgezet toen RTL GP begon na Beanafleveringquote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Zorro het volgende:
Bean leidt me af van dit topic en de top2000
Ik heb vakantiequote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik niet.
quote:
Matthijs van Nieuwkerk begrijpt nog steeds niet waarom Ilse geen Grammy heeft gewonnenquote:Op zondag 27 december 2020 17:24 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik dacht serieus dat dit van een Amerikaanse artiest afkwam, alleen geen idee welke
Ja. Blijft maar bezigquote:Op zondag 27 december 2020 17:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat? Is Bean nog steeds aan de gang? Heb RTL7 alweer afgezet toen RTL GP begon na Beanaflevering
Dus als ik morgen uit mn werk kom heb je me qua week totaal ook ingehaald?quote:
Wat is werken?quote:Op zondag 27 december 2020 17:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik niet.
Ja maar die zit altijd alles maar overdreven te verheerlijkenquote:Op zondag 27 december 2020 17:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk begrijpt nog steeds niet waarom Ilse geen Grammy heeft gewonnen
Er is wel meer dat hij niet begrijpt.quote:Op zondag 27 december 2020 17:25 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk begrijpt nog steeds niet waarom Ilse geen Grammy heeft gewonnen
Wat heeft Rosalyn hiermee te maken?quote:Op zondag 27 december 2020 17:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ilse Delange is het Vitesse van de muziek. T kan aardig meekomen maar als je t in t geheel bekijkt is t toch de grijze middelmaat
Poah, zou wel ene oliebolletje lusten.quote:
ik werk erquote:Op zondag 27 december 2020 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er komen leukere mensen uit Almeloooooo hoor
Hij is nu met postzegels aan het knutselenquote:
Bohhh inderdaad, wilde eigenlijk afgelopen week al halen maar zat er niet echt inquote:Op zondag 27 december 2020 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Poah, zou wel ene oliebolletje lusten.
Heb momenteel een project in Almelo voor school.quote:Op zondag 27 december 2020 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ging om dit fragment, toen ze de Grammy-uitreiking van 2019 aan de tafel van DWDD besprakenquote:Op zondag 27 december 2020 17:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja maar die zit altijd alles maar overdreven te verheerlijken
Ik heb er lang gewoond!quote:Op zondag 27 december 2020 17:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ome Nelisquote:
Nu je het zegt. Vind ik ook wel lekker deze dagen.quote:Op zondag 27 december 2020 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Poah, zou wel ene oliebolletje lusten.
Moet je nog even vertellen hoevaak je Neel live gezien hebt?quote:
Vorig jaarquote:
Leenquote:Op zondag 27 december 2020 17:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
Moet je nog even vertellen hoevaak je Neel live gezien hebt?
en de tweede.quote:Op zondag 27 december 2020 17:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb momenteel een project in Almelo voor school.
Iemand moet het Koen!quote:Op zondag 27 december 2020 17:26 schreef Koen66 het volgende:
ik werk gewoon ook de hele week min of meer
Ja, zoiets.quote:
Wat is je weektotaalquote:Op zondag 27 december 2020 17:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dus als ik morgen uit mn werk kom heb je me qua week totaal ook ingehaald?
Maar 6x ofzo. Is ooit veel meer geweestquote:Op zondag 27 december 2020 17:28 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet hoe vaak Neil er in staat, maar het is te weinig.
Needle and the Damage Done staat er niet eens in.quote:Op zondag 27 december 2020 17:28 schreef Zorro het volgende:
Ik weet niet hoe vaak Neil er in staat, maar het is te weinig.
Cortez?quote:Op zondag 27 december 2020 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Needle and the Damage Done staat er niet eens in.
smakeloos land!quote:Op zondag 27 december 2020 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.quote:
Smakeloos.quote:
@Mexicanobakkerquote:Op zondag 27 december 2020 17:29 schreef Gretzl het volgende:
Heeft er iemand al een woordgrap gemaakt over Harvest Moon icm De Vreemdganger / Maan De Steenwinkel?
Mensen vinden Kensington belangrijker.quote:Op zondag 27 december 2020 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar 6x ofzo. Is ooit veel meer geweest
Van dit liedje?quote:Op zondag 27 december 2020 17:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat vind @:essnhills hier van?
Sws staat er te weinig Nelis inquote:Op zondag 27 december 2020 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ook mooi, al zag ik onlangs toevallig dat ik met de trein van hier (Leuven) een uur sneller in Lyon ben dan in Enschede, dus even langswippen wordt op die manier lastigquote:
Pocahontas, Hey Hey My Myquote:Op zondag 27 december 2020 17:30 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Sws staat er te weinig Nelis in![]()
Geen Cortez, Down By The River, Cowgirl, Needle
jouw nummer 2 is mijn nummer 1quote:Op zondag 27 december 2020 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
1. Rockin'. in the free world
2. The Needle and the Damage Done
3. Like a Hurricane
4. Tell me Why
5. A man Needs a Maid
Mijn Neil Young top 5
Komt omdat Trump er zon probleem van maaktequote:Op zondag 27 december 2020 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
Rockin' in the Free World wel aardig gestegen dit jaar. Bijna hoogste plaats ooit.
Gestemd op nummer 1 van je lijstquote:Op zondag 27 december 2020 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
3. Like a Hurricane
4. Tell me Why
5. A man Needs a Maid
Mijn Neil Young top 5
Welke Charlie?quote:
Die nummer 1 is dan ook echt wel een geweldig nummer inderdaad!quote:Op zondag 27 december 2020 17:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
3. Like a Hurricane
4. Tell me Why
5. A man Needs a Maid
Mijn Neil Young top 5
Belachelijk, werkelijk waarquote:Op zondag 27 december 2020 17:30 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Sws staat er te weinig Nelis in![]()
Geen Cortez, Down By The River, Cowgirl, Needle
Buffalo Springfield stond er ook nog in en CSNY vliegt er ook steeds meer uit.quote:Op zondag 27 december 2020 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar 6x ofzo. Is ooit veel meer geweest
Bos81quote:Op zondag 27 december 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
Wat een saai nummer, wie stemt hierop.
quote:Op zondag 27 december 2020 17:30 schreef Dagoduck het volgende:
Rockin' in the Free World wel aardig gestegen dit jaar. Bijna hoogste plaats ooit.
"langswippen" hue huequote:Op zondag 27 december 2020 17:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ook mooi, al zag ik onlangs toevallig dat ik met de trein van hier (Leuven) een uur sneller in Lyon ben dan in Enschede, dus even langswippen wordt op die manier lastig
Je verwacht het niet.quote:
Schuif het maar op iemand anders afquote:
Hey Hey My My is m'n favoriet, die ken ik toevallig via deze bloedmooie coverquote:
Omdat niet voldoende mensen er op gestemd hebbenquote:
hahaha dat denk jij...quote:Op zondag 27 december 2020 17:32 schreef essnhills het volgende:
O
[..]
Omdat niet voldoende mensen er op gestemd hebben
quote:Op zondag 27 december 2020 17:32 schreef essnhills het volgende:
O
[..]
Omdat niet voldoende mensen er op gestemd hebben
Heb eigenlijk nog nooit in het echt purple haze gezien ondanks dat ik Mary Jane goed genoeg ken inmiddelsquote:
zo naief nog he?!quote:
omdat de mensen van Radio 2 doen alsof niet voldoende mensen erop hebben gestemdquote:
Anekdote:quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 03:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik was een keer in de kroeg en toen ging een gitarist met de gitaar in zijn nek spelen, daarna met zijn tanden, en daarna met de gitaar op de grond. Er lag een krant naast het podium en ik had lucifers, dus die gaf ik aan hem. Stak ie die krant á la Hendrix in de fik op zijn gitaar
Ach we vergeven het haar welquote:
quote:Op zondag 27 december 2020 17:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
omdat de mensen van Radio 2 doen alsof niet voldoende mensen erop hebben gestemd
Bedankt voor deze anekdote Dagoquote:
Dat is voor als ze in het Nederlands gaan zingenquote:
Een dragcoon?quote:
Een juiste en pijnlijke constatering.quote:Op zondag 27 december 2020 17:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
We hebben het vaak over Kensington, maar diezelfde behandeling mag Racoon ook best krijgen.
Bart vd Weide en Ilse Delange zouden een prima koppel zijnquote:Op zondag 27 december 2020 17:35 schreef Evenstar het volgende:
Het is niet slecht, niet goed, het kabbelt gewoon voort.
nou ja het verschil is dat Racoon veelbelovend begon.quote:Op zondag 27 december 2020 17:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
We hebben het vaak over Kensington, maar diezelfde behandeling mag Racoon ook best krijgen.
Muzikaal misschien, maar Ilse vreet hem op joh, volgens mij is zij echt niet zo lief als zij er uit zietquote:Op zondag 27 december 2020 17:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bart vd Weide en Ilse Delange zouden een prima koppel zijn
Laugh About it gaat ook nog welquote:Op zondag 27 december 2020 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Don't Give Up The Fight wel mooi en Feel Like Flying wel leuk. Verder waardeer ik Brother en Clean Again, helaas niet in de lijst.
Braakoonquote:Op zondag 27 december 2020 17:35 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat is voor als ze in het Nederlands gaan zingen
Hoezo, had je nog wat napalm liggen danquote:Op zondag 27 december 2020 17:35 schreef Koen66 het volgende:
is er al een festival geweest met Raccoon, Kensingtonn en Blaf?
quote:Op zondag 27 december 2020 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kak ff in. Maar vanavond ben ik er niet dus ik blijf toch nu maar even hangen
Waylon kan dat beamenquote:Op zondag 27 december 2020 17:36 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Muzikaal misschien, maar Ilse vreet hem op joh, volgens mij is zij echt niet zo lief als zij er uit ziet
Ik heb ze alle drie weleens gezien op Appelpop maar volgens mij was dat niet in hetzelfde jaar.quote:Op zondag 27 december 2020 17:35 schreef Koen66 het volgende:
is er al een festival geweest met Raccoon, Kensingtonn en Blaf?
Wat voor eten?quote:Op zondag 27 december 2020 17:37 schreef essnhills het volgende:
Zo, ik heb even van de gelegenheid gebruik gemaakt om eten de oven in de schuiven
kan waylon zich dat nog herinneren dan met al dat poeder in zijn neus?quote:
Ik wil dat het postrecord er niet aan gaat.quote:
... huhquote:Op zondag 27 december 2020 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
vanavond ben ik er niet dus ik blijf toch nu maar even hangen
quote:Op zondag 27 december 2020 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil dat het postrecord er niet aan gaat.
Heeft Waylon ook een beamer?quote:
Zoete uien tarte tatin (met sinaasappelgemberjam), daar zijn we gister niet aan toegekomen.quote:
Nu Ess er is gaat dat record sowieso sneuvelenquote:Op zondag 27 december 2020 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil dat het postrecord er niet aan gaat.
Tarte Tatinsquote:Op zondag 27 december 2020 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoete uien tarte tatin (met sinaasappelgemberjam), daar zijn we gister niet aan toegekomen.
En daarna nog wat van de stoofpot die over was opwarmen
Dat ook iddquote:
ik las ff zoete uiersquote:Op zondag 27 december 2020 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoete uien tarte tatin (met sinaasappelgemberjam), daar zijn we gister niet aan toegekomen.
Ach, als hij sneeuw voorspelt, is het wel weer leuk. Of keiharde regen, vooral rond de jaarwisseling. Dan blijft iedereen wel netjes thuisquote:
Eetse alvast.quote:Op zondag 27 december 2020 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe m'n bestquote:Op zondag 27 december 2020 17:38 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nu Ess er is gaat dat record sowieso sneuvelen
Boer Geert?quote:
Lekker man, dezequote:
Waar het hart vol...quote:
Me best...quote:
Ik kom graag proevenquote:Op zondag 27 december 2020 17:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker man, dezeTussen hartig en zoet in
Piet PauBlusmaquote:Op zondag 27 december 2020 17:38 schreef Szura het volgende:
Waarom heeft Piet een brandblusser op de achtergrond hangen?
Dat staat er niet meer, het is magie!quote:
Ik moet wennen aan je nieuwe UI, ik denk ik iedere keer wie is dit, oh het is Koenquote:
Vorig oud/nieuw was echt bizar mistigquote:Op zondag 27 december 2020 17:40 schreef peaceman het volgende:
je zult het zien he?! mag er geen vuurwerk, helderder dan ooit verwacht ik
Mr Bean op tv Mexi, die helpt je zo uit de pureequote:Op zondag 27 december 2020 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het maar een kapot saai uur. Kunnen we niet door naar het volgende uur?
Kunnen we inderdaad niet.quote:Op zondag 27 december 2020 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2020 17:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat staat er niet meer, het is magie!
deze is uit 2010 ofzoquote:Op zondag 27 december 2020 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet wennen aan je nieuwe UI, ik denk ik iedere keer wie is dit, oh het is Koen
nee, want misschien wel het mooiste liefdesliedje ooit komt nogquote:Op zondag 27 december 2020 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat had vooral met je drank-inname te maken.quote:Op zondag 27 december 2020 17:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig oud/nieuw was echt bizar mistig
Nah daar heb ik ff geen zin anquote:Op zondag 27 december 2020 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mr Bean op tv Mexi, die helpt je zo uit de puree
precies... complot!quote:Op zondag 27 december 2020 17:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vorig oud/nieuw was echt bizar mistig
Oh, zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 27 december 2020 17:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, want misschien wel het mooiste liefdesliedje ooit komt nog
Hier was het ook vrij mistig, maar dat kan ook te maken hebben gehad door de rookontwikkeling van de molen die in de fik stondquote:Op zondag 27 december 2020 17:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat had vooral met je drank-inname te maken.
En John kan het nog steeds ook al is die inmiddels ruim in de 70quote:Op zondag 27 december 2020 17:41 schreef Evenstar het volgende:
CCR
In een paar jaar ene na andere hit eruit poepen en daar 50 jaar later nog profijt van hebben.
Welk is dat?quote:Op zondag 27 december 2020 17:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, want misschien wel het mooiste liefdesliedje ooit komt nog
hier ook mistig zonder een fikquote:Op zondag 27 december 2020 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier was het ook vrij mistig, maar dat kan ook te maken hebben gehad door de rookontwikkeling van de molen die in de fik stond
Rip molen.quote:Op zondag 27 december 2020 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier was het ook vrij mistig, maar dat kan ook te maken hebben gehad door de rookontwikkeling van de molen die in de fik stond
Ja volgend uur.quote:Op zondag 27 december 2020 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh ja.. dat was vorig jaar oud en nieuw bij jou in de buurt hèquote:Op zondag 27 december 2020 17:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is laag.quote:Op zondag 27 december 2020 17:42 schreef peaceman het volgende:
Hierna dus.... de plaat die op zijn laagste positie ooit staat, terwijl ie #9 in de peaceman top 1000 staat.
Dat moet dus anders in de top 2000 volgend jaar!
Of de rookontwikkeling was dusdanig heftig dat het zich nogal verspreidde?quote:
Hij wordt weer opgebouwdquote:
Ik probeer te onthouden om mee te stemmen.quote:Op zondag 27 december 2020 17:42 schreef peaceman het volgende:
Hierna dus.... de plaat die op zijn laagste positie ooit staat, terwijl ie #9 in de peaceman top 1000 staat.
Dat moet dus anders in de top 2000 volgend jaar!
waar staat ie bij jou dan?quote:Op zondag 27 december 2020 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is laag.
Die negende plek dan.
3quote:
Split, enzovoorts.quote:Op zondag 27 december 2020 17:43 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, dit nummer. Vergeet altijd titel/artiest.
Jep, in de straat waar ik ben opgegroeidquote:Op zondag 27 december 2020 17:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh ja.. dat was vorig jaar oud en nieuw bij jou in de buurt hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |