Dan heb je wel een heel slecht huwelijk.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:29 schreef Bolasie het volgende:
Villa v Palace ook te zien via BBC1, voor de liefhebber.
wel met El Ghazi, speelt meer dan Donnyquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel slecht huwelijk.
Wel leuk voor die jongen, herinner me vooral die goals tegen Feyenoord. Lang heeft er ook alweer 2 inliggen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel met El Ghazi, speelt meer dan Donny
Niet alsof er wat beters te doen is vanmiddag.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan heb je wel een heel slecht huwelijk.
Ik ken iemand die die flikker Jan-Idioot van Gangelen een topvent vindt, dus ik vrees het ergste voor je.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:36 schreef AFCNiels het volgende:
Zullen er mensen zijn die Van Halst geen verschrikkelijke nobody vinden? Ik ben ze nog nooit tegengekomen.
Mathieu geeft weer een voorstelling en er is rondjes schaatsen. Dus nee, niet echt.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet alsof er wat beters te doen is vanmiddag.
Name and shame please.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ken iemand die die flikker Jan-Idioot van Gangelen een topvent vindt, dus ik vrees het ergste voor je.
Allemaal c-sporten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mathieu geeft weer een voorstelling en er is rondjes schaatsen. Dus nee, niet echt.
Kleedkamer 2 genotquote:Op zaterdag 26 december 2020 15:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Co zei gewoon tegen Lambiek dat die op moest tyfen
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:44 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ken iemand die die flikker Jan-Idioot van Gangelen een topvent vindt, dus ik vrees het ergste voor je.
Hij is helaas geen FOK!-user á la @KingRoland , anders had ik hem wel getagd.quote:
Mathieu is een Belg.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mathieu geeft weer een voorstelling en er is rondjes schaatsen. Dus nee, niet echt.
Pelle, intelligente jongen, die weet wat ijzer smeden als het heet is betekent.quote:
Ik ga straks even zappen naar Fulham - Southampton, denk dat het nog erger kan qua saaie commentators.quote:Op zaterdag 26 december 2020 15:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Ze gooien de saaiste commentator dan ook maar bij de saaiste wedstrijd.
Hoe doe je dat, of waren er twee ballen in het veld?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:30 schreef LordVoldermort het volgende:
en de ander schiet voor open goal over de bal heen.
Ik heb het afgezet en ben naar een klassieker van Mia Khalifa gaan kijken, was een betere beslissing.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Topvoetbal hoor bij Fulham, Southampton. De ene spits schiet 1 op 1 tegen zijn eigen voet en de ander schiet voor open goal over de bal heen.
Ik hoop voor je dat de verhaallijn niet te ingewikkeld is!quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb het afgezet en ben naar een klassieker van Mia Khalifa gaan kijken, was een betere beslissing.
Ik geef het ook op.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik heb het afgezet en ben naar een klassieker van Mia Khalifa gaan kijken, was een betere beslissing.
Het lage niveau van Fulham - Southampton werd mij pas te ingewikkeld.quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat de verhaallijn niet te ingewikkeld is!
Villa Vs Palace is wel vermakelijkquote:Op zaterdag 26 december 2020 16:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit is echt niet uit te houden, ze kunnen nog geen 3 x overspelen naar het goeie shirt. Kom bij Chelsea wel terug.
Hoe speelt El Ghazi?quote:Op zaterdag 26 december 2020 16:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Villa Vs Palace is wel vermakelijk
Doet z’n ding,..alleen de schoten moeten zuiverder.quote:
Je zou Arteta de @Generationalpha onder de trainers kunnen noemen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:13 schreef onlogisch het volgende:
Je verliest gewoon. Wat een idioot.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Je zou Arteta de @:generationalpha onder de trainers kunnen noemen.
Dat lijkt mij ook Roland!quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:42 schreef KingRoland het volgende:
@:afcniels Nielsie ouwe reus, el ghazi speelt de laatste tijd uitstekend. Zal wel door zijn voormalige werkgever komen
En over twee dagen is het Chelsea v Villa.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:04 schreef Durmada het volgende:
Aston Villa staat boven Chelsea met twee wedstrijden minder
Je bedoelt Bruno die het hupje van Jorginho nadoet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:19 schreef Caland het volgende:
Spelers die het hupje van Bruno nadoen maar tegelijkertijd niet naar de keeper blijven kijken
Gooi jezelf dan gewoon weg
Wel heel vroeg om zoiets te roepenquote:Op zaterdag 26 december 2020 20:25 schreef Bolasie het volgende:
Het is nog heel vroeg om zoiets te roepen, maar op deze manier worden de wedstrijden tegen Atléti wel heel chanant.
Kunnen die keepen?quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:19 schreef Zipportal het volgende:
Stukje neger op doel bij Chelsea.
SAD.
bij jou in NH wel jaquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Lekker weertje daar in Manchester. Dat kom ook deze kant op.
Als het goed is zit ik perfect. Was even naar de schuur bier halen, begint al lekker te waaien.quote:
Ah, geen bier voor mij maat. Alleen coca-cola zero.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als het goed is zit ik perfect. Was even naar de schuur bier halen, begint al lekker te waaien.
Heb ik vandaag ook al op. Proost!quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ah, geen bier voor mij maat. Alleen coca-cola zero.
Lekker maat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook al op. Proost!
Hoe is de wedstrijd eigenlijk?
Nu wel!quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker maat.
City - Newcastle verwacht ik wel een gelijkspelletje, of naja hoop ik.. nog niks bijzonders nu
@Calandquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
www.kunnennegerskeepen.org
NEE.
Mag ook wel. Hij staat (nog steeds) bekend om deze heerlijke misserquote:Op zaterdag 26 december 2020 21:17 schreef Durmada het volgende:
Prima goal, goed overzicht van Raheem
Daarom, hij kan die rust dus wel hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2020 21:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mag ook wel. Hij staat (nog steeds) bekend om deze heerlijke misser![]()
Agja van Sheffield wint iedereen. Die scoren toch nooit.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:38 schreef PSVCL het volgende:
Alsnog Sigdhurson
Wk hype James hebben ze niet meer nodig
Klopt ja. Vorig jaar streden ze mee om de de Europese plekken, nu staan ze onderin.quote:Op zaterdag 26 december 2020 22:54 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Agja van Sheffield wint iedereen. Die scoren toch nooit.
Dan ben je een hele grote hoor, als ze zelfs bij Liverpool je liedjes zingen!quote:
quote:Op zondag 27 december 2020 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan ben je een hele grote hoor, als ze zelfs bij Liverpool je liedjes zingen!
Pep een excuus voor de rest van het seizoenquote:Op maandag 28 december 2020 17:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Everton City afgelast vanwege corona bij city.
Hele trainingscomplex van city op slot. Er wordt niet meer getraind.
Sexy Giroud.quote:Op maandag 28 december 2020 19:06 schreef Bolasie het volgende:
Het is wel duidelijk dat Giroud de beste spits is van Chelsea.
Leuk voor die jongen, hij heeft nooit de indruk gewekt een vervelende kerel te zijn.quote:
Verdient wel een kans in Oranje w.m.b.quote:Op maandag 28 december 2020 20:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuk voor die jongen, hij heeft nooit de indruk gewekt een vervelende kerel te zijn.
2 maand terug werd je hier nog om uitgelachen. Wij wachten op excuses.quote:
Zijn we ondertussen wel gewend maat.quote:Op dinsdag 29 december 2020 10:28 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
2 maand terug werd je hier nog om uitgelachen. Wij wachten op excuses.
Mimimi.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:49 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zijn we ondertussen wel gewend maat.
Ipv toegeven kan je nog altijd moeders beledigen @:FetX
quote:Op woensdag 30 december 2020 18:59 schreef Szura het volgende:
[..]
DRT / PDC World Darts Championship 2021 #146 Diep naar de avond!
Echt een uitstekende keeper voor Newcastle inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2020 21:37 schreef Bolasie het volgende:
Darlow is een zeer degelijke keeper.
Van mij mag hij gewoon op doel in plaats van de altijd vreselijke Pickford. Jammer genoeg is Southgate ontzettend laf en conservatief.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:38 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Echt een uitstekende keeper voor Newcastle inderdaad
kutbedrijf indd. Ik wist niet dat ze de licht divisie al hadden weggestoten.. @Lenny_Leonard ik eis een verklaringquote:
Als ze hier eenmaal aan beginnen is het hek van de dam.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:47 schreef Bolasie het volgende:
[ twitter ]Het houdt allemaal niet op, niet vanzelf.
Dit soort berichten helpen natuurlijk ook niet:quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als ze hier eenmaal aan beginnen is het hek van de dam.
Nice, lekker slim ook weer.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit soort berichten helpen natuurlijk ook niet:
[ twitter ]
Deze hadden wij nog op goal geschotenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:06 schreef Bolasie het volgende:
Bergwijn blijft toch behoorlijk wat kansen missen, al wedstrijden lang. Mag wel verandering in komen.
Keepertje met zijn debuut.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:45 schreef Bolasie het volgende:
Bij City zijn dus Jesus, Walker, Ederson, Ferrán, Doyle & Garcia positief getest.
Voor een leuke wedstrijd. Om het even wie er wintquote:
Als ik me die wedstrijd goed herinner, waren ze toen niet zo kansloos als vandaag. Ze creëren werkelijk niks.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:10 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn ze dit soort uitslagen bij Chelsea wel gewend; een kleine twee jaar geleden.
Nou ja, ze waren toen wel echt in dramatische vorm. Ze hadden in het jaar 2019 onder Sarri (wedstrijd was halverwege februari) bijvoorbeeld nog geen enkel uitdoelpunt gescoord. Het was ook toen ook wel echt slecht hoor en na de 6-0 ging zelfs Arsenal over Chelsea heen.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ik me die wedstrijd goed herinner, waren ze toen niet zo kansloos als vandaag. Ze creëren werkelijk niks.
Maar hier in Nederland schotelen de media ons elke scheet van Ziyech voor want oh wat is het toch een wereldtopper. Net als mongooltjes Frenkie en die pannenkoek achterin bij Juve. Kunnen er allemaal mondiaal gezien geen reet van, maar ze blijven volhouden hé!!!quote:Op maandag 4 januari 2021 12:53 schreef Coco het volgende:
Ziyech gefileerd bij Sky Sports: 'Grote spelers gedragen zich niet zo'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |