Als ik me die wedstrijd goed herinner, waren ze toen niet zo kansloos als vandaag. Ze creëren werkelijk niks.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:10 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig zijn ze dit soort uitslagen bij Chelsea wel gewend; een kleine twee jaar geleden.
Nou ja, ze waren toen wel echt in dramatische vorm. Ze hadden in het jaar 2019 onder Sarri (wedstrijd was halverwege februari) bijvoorbeeld nog geen enkel uitdoelpunt gescoord. Het was ook toen ook wel echt slecht hoor en na de 6-0 ging zelfs Arsenal over Chelsea heen.quote:Op zondag 3 januari 2021 18:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Als ik me die wedstrijd goed herinner, waren ze toen niet zo kansloos als vandaag. Ze creëren werkelijk niks.
Maar hier in Nederland schotelen de media ons elke scheet van Ziyech voor want oh wat is het toch een wereldtopper. Net als mongooltjes Frenkie en die pannenkoek achterin bij Juve. Kunnen er allemaal mondiaal gezien geen reet van, maar ze blijven volhouden hé!!!quote:Op maandag 4 januari 2021 12:53 schreef Coco het volgende:
Ziyech gefileerd bij Sky Sports: 'Grote spelers gedragen zich niet zo'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |