Nee joh, gewoon een ongelofelijke baasquote:
Fijne dag!quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om de vrouw wakker te maken en daarna eten en gaan we bij haar kerstdiner voorbereiden etc. Dus zal er vandaag niet veel meer zijn, hoogstens als er een fantastische dijenkletser gemaakt moet worden en vanavond laat nog even.
Veel luisterplezier en ik zie jullie later nog wel
Handig voor hemzelf, denk ikquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:55 schreef Dven het volgende:
Biografie van Keith Richards overigens absoluut de moeite waard
Kerst ze!quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tijd om de vrouw wakker te maken en daarna eten en gaan we bij haar kerstdiner voorbereiden etc. Dus zal er vandaag niet veel meer zijn, hoogstens als er een fantastische dijenkletser gemaakt moet worden en vanavond laat nog even.
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is wel een probleem, ben ik met je eens, maar toch vind ik elk jaar wel wat. Dit jaar is het Cry Baby Cry geworden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Maar op de Beatles kam ik dan weer niet stemmen omdat die zoveel 8-jes scoren. Weinig uitschieters.
quote:Because The Morning!
26 december 11.00-12.00 uur
1556 Magnificent (She Says) Elbow ?
1555 Harvest Neil Young 8
1554 Mannish Boy Muddy Waters 8
1553 La Vie En Rose Grace Jones 8
1552 I'm A Believer The Monkees 6
1551 Uncertain Smile The The 6
1550 Galway Girl Ed Sheeran 3,5
1549 I've Had The Time Of My Life Bill Medley & Jennifer Warnes 4
1548 Guaranteed Eddie Vedder 4,5
1547 Spicks And Specks Bee Gees 5
1546 Homeless Paul Simon 6
1545 Because The Night Patti Smith Group 7
Ze zeggen het ja maar ik begin mij inmiddels toch wel zorgen te maken over wat voor wereld ik aan meneer Richards achterlaat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Handig voor hemzelf, denk ik
Have funquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Moet toch wat.quote:
Wat is je beste score qua nummers die je kende in 1 uur?quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:00 schreef Limoentjuh het volgende:
1556 Magnificent (She Says) Elbow
1555 Harvest Neil Young
1554 Mannish Boy Muddy Waters![]()
1553 La Vie En Rose Grace Jones
1552 I'm A Believer The Monkees![]()
1551 Uncertain Smile The The
1550 Galway Girl Ed Sheeran
1549 I've Had The Time Of My Life Bill Medley & Jennifer Warnes
1548 Guaranteed Eddie Vedder
1547 Spicks And Specks Bee Gees
1546 Homeless Paul Simon
1545 Because The Night Patti Smith Group