chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kerstgedicht van DJMO
25 december 2020, eerste kerstdag
Een dag waarop bijna niets meer mag
Dankzij noodmaatregelen en een spoedwet
En ondanks een heleboel nodeloos verzet
Toch hebben we in DTS met elkaar veel lol
We hebben plezier en niets is ons te dol
Zo hebben we toch nog een gezellige kerst
Al zitten we niet bij een meet op elkaar geperst
In de hoop dat 2021 een beter jaar gaat zijn
Hef ik het glas en proost op een leven zonder pijn
En verdriet van het missen van je dierbaren
Weer echt contact in plaats van te staren
Naar een beeldscherm tijdens een videocall
2020 was voor velen een heel diep dal
Dat 2021 maar een beter jaar zal worden
Beter kan ik mijn kerstwens niet verwoorden…Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
TR GEPLAATSTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Misschien ligt deze nog ergens 'achter de hand'![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dit is nog altijd de enige echte!quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Misschien ligt deze nog ergens 'achter de hand'![]()
![]()
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Voor de mensen die De Luizenmoeder een leuke serie vonden kan ik de film Huisvrouwen bestaan niet, echt aanraden.![]()
![]()
Dank voor deze tip, ik neem hem meequote:Op vrijdag 25 december 2020 23:14 schreef madam-april het volgende:
Voor de mensen die De Luizenmoeder een leuke serie vonden kan ik de film Huisvrouwen bestaan niet, echt aanraden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik wacht op de film van de luizenmoeder.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:14 schreef madam-april het volgende:
Voor de mensen die De Luizenmoeder een leuke serie vonden kan ik de film Huisvrouwen bestaan niet, echt aanraden.Zonder wrijving geen glans![]()
Dank je! Is hij te streamen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:14 schreef madam-april het volgende:
Voor de mensen die De Luizenmoeder een leuke serie vonden kan ik de film Huisvrouwen bestaan niet, echt aanraden.![]()
Luizenmoeder, nog nooit zo weinig gelachen bij een komedieUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Deisyygodinquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:14 schreef Deisyy het volgende:
Glohohohohoho hohohohoho hohohohohoria!![]()
![]()
serieus?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
Luizenmoeder, nog nooit zo weinig gelachen bij een komedie![]()
Kleine piemel syndroom, speelt meestal op tijdens de feestdagen.quote:
De enige remedie is een internetstoring~FEYENOORD~
Ik lig in een deukquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank voor deze tip, ik neem hem meeDie gingen ze maken toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik wacht op de film van de luizenmoeder.Hij staat op Netflixquote:![]()
![]()
Zorrug dat je erbij bent, bij de lapoquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een mooie volgende TT![]()
![]()
Machtig mooie en goede zanger, waardeloze vent als het op vrouwen aankomt.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Is volgens mij al af zelfs.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk
[..]
Die gingen ze maken toch?
[..]
Hij staat op NetflixZonder wrijving geen glans![]()
Dat komt omdat jij geen schoolgaande kinderen hebt, het is een feest der herkenningquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
![]()
Jazeker, zeer smakelijk biefstuk en zulks. En jij?quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Pinkeltjequote:Op vrijdag 25 december 2020 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kleine piemel syndroom, speelt meestal op tijdens de feestdagen.
De enige remedie is een internetstoring![]()
Ik ga dat niet reddenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
Zorrug dat je erbij bent, bij de lapo![]()
Doe jij hem?
Soms wel ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij geen schoolgaande kinderen hebt, het is een feest der herkenning![]()
Luizenmoeder heb ik gezien jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij hebt het toch ook gekeken of niet?![]()
![]()
ik vond het hilarischquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij geen schoolgaande kinderen hebt, het is een feest der herkenning
Ik kijk ook nog Rebecka Martinsson tussendoor ... ik ga niks beloven meis ....quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga dat niet redden![]()
Doe jij hem?![]()
Hoezo, als ik het niet grappig vind dan vind ik het niet grappig meer kan ik er niet van makenquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ohquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee moet nog officieel uitgebracht worden.op de site staat dat hij er wel op staat..
![]()
![]()
Zou kunnenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij geen schoolgaande kinderen hebt, het is een feest der herkenningUw ADH vitamine Worst
De film?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ohop de site staat dat hij er wel op staat..
Zonder wrijving geen glans![]()
Goed lezen Haags.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan is het toch niet vreemd dat hema dat grappig vond?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
Ga hem zo gelijk op zoekenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk
[..]
Die gingen ze maken toch?
[..]
Hij staat op Netflix![]()
![]()
Anderhalve aflevering. Maar ach er werd zoveel over gesproken dat ik het niet eens meer hoeft te zienquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij hebt het toch ook gekeken of niet?
Uw ADH vitamine Worst
Jouw probleem.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoezo, als ik het niet grappig vind dan vind ik het niet grappig meer kan ik er niet van maken![]()
![]()
Nee die ander heb ik (nog) niet gezien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:23 schreef madam-april het volgende:
[..]
Huisvrouwen bestaan niet, ja.
Had niet door dat jij het over de film van de Luizenmoeder hadZonder wrijving geen glans![]()
Moeders brengen meer tijd door op de school van de kinderen over het algemeenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit hoor ik voornamelijk moeders zeggen![]()
![]()
Ja dat zal het wel zijn ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moeders brengen meer tijd door op de school van de kinderen over het algemeenZonder wrijving geen glans![]()
Betere versie dan Funkequote:Op vrijdag 25 december 2020 23:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Inloggen voor een filmpje over vuurwerk
~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:25 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Inloggen voor een filmpje over vuurwerk~FEYENOORD~
Hmm ok, geen idee.. de film is al uit 2017..quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee die ander heb ik (nog) niet gezien.![]()
Wat dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Het ging helemaal los vanavond hier![]()
Jaloers, hier nietsquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Het ging helemaal los vanavond hier
~FEYENOORD~
Oh ik dacht dat het recenter wasquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hmm ok, geen idee.. de film is al uit 2017..Zonder wrijving geen glans![]()
Jij hebt jullie kleine toch ook wel eens naar school gebracht? Ik heb ook best vaak geholpen op school. Leesmoeder, verkeersmoeder en ouderraad dan zie je echt al die typetjes voorbij komenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit hoor ik voornamelijk moeders zeggen![]()
![]()
Sommige ouders zijn idd wel hysterischquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij hebt jullie kleine toch ook wel eens naar school gebracht? Ik heb ook best vaak geholpen op school. Leesmoeder, verkeersmoeder en ouderraad dan zie je echt al die typetjes voorbij komen![]()
Echt![]()
![]()
Dat denk ik ook wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moeders brengen meer tijd door op de school van de kinderen over het algemeen![]()
Ja prachtig hè?!quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jij hebt jullie kleine toch ook wel eens naar school gebracht? Ik heb ook best vaak geholpen op school. Leesmoeder, verkeersmoeder en ouderraad dan zie je echt al die typetjes voorbij komen![]()
![]()
Gezellig.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:28 schreef Haags het volgende:
[..]
Vuurwerk, urenlang. Maar ook echt kneiterveel![]()
Die speelt toch niet in Die hard?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee. Hij is van The Eaglesquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die speelt toch niet in Die hard?![]()
![]()
FRUITquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig kerstfeestquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
![]()
Gewoon glashard voorstellen dat kinderen niet op schoolreisje mee mogen als ouders de schoolbijdrage nog niet hadden betaaldquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:28 schreef X-23 het volgende:
[..]
Sommige ouders zijn idd wel hysterisch![]()
Echt![]()
![]()
Jij ook een fijn kerstfeest M-A.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:31 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon glashard voorstellen dat kinderen niet op schoolreisje mee mogen als ouders de schoolbijdrage nog niet hadden betaald![]()
Triest.![]()
Users die met meerdere accounts posten hebben een kleine piemel~FEYENOORD~
Users die met meerdere accounts posten hebben een kleine piemel🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:33 schreef Mikeytt het volgende:
Users die met meerdere accounts posten hebben een kleine piemel~FEYENOORD~
Hey user met klein piemeltjequote:Op vrijdag 25 december 2020 23:33 schreef Mikeytt het volgende:
Users die met meerdere accounts posten hebben een kleine piemel![]()
![]()
kerst diner voorbijgaat snel... Nu weer 250 dagen wachten tot de volgende kerst.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.![]()
Hi M1st1gquote:, het is allemaal gelukt hier met de Beef
Heb nog veel meer respect voor chefkoks gekregen![]()
![]()
Carbid?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beter een kleine piemel dan een micropenisquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:32 schreef R-woud93 het volgende:
Users die met meerdere accounts posten hebben een kleine piemel![]()
![]()
Nou nou, is ook niet leuk voor Mikeytt ...quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beter een kleine piemel dan een micropenis![]()
Pinkeltjequote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beter een kleine piemel dan een micropenis![]()
Die mensen kunnen waarschijnlijk wel likken als Lassiequote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Beter een kleine piemel dan een micropenis
~FEYENOORD~
Ik wou hem niet mentionen maar ja ... @Mikeyttquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef X-23 het volgende:
[..]
Nou nou, is ook niet leuk voor Mikeytt ...![]()
Zal hij onderhand toch wel gewend zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:37 schreef X-23 het volgende:
[..]
Nou nou, is ook niet leuk voor Mikeytt ...![]()
Vast wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal hij onderhand toch wel gewend zijn?![]()
Goffer .... mijn drinken weer verspildquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Zal hij onderhand toch wel gewend zijn?![]()
![]()
Ik krijg altijd een lamme tong van kutjes likken~FEYENOORD~
Dat moet je ook trainen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
Ik krijg altijd een lamme tong van kutjes likken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
Ik krijg altijd een lamme tong van kutjes likken![]()
Daar heb ik te weinig vrije tijd voorquote:~FEYENOORD~
Klopt, ik heb geen micropenisquote:~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
Ik krijg altijd een lamme tong van kutjes likken
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Jipske.quote:![]()
Was het recept gelukt en gezellig aan de 14 meter lange tafel?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thuis moest krabben
Had je zoveel jeuk?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, maar de giraffe was ontsnaptquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jipske.![]()
Was het recept gelukt en gezellig aan de 14 meter lange tafel?![]()
![]()
quote:ramen bevrorenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Latersquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:46 schreef Jippie het volgende:
Nu echt weg
@:m1st1g ik stuur je de foto nog op
~FEYENOORD~
Move on up.
![]()
Slaapse Jippiequote:Op vrijdag 25 december 2020 23:46 schreef Jippie het volgende:
Nu echt weg
@:m1st1g ik stuur je de foto nog op![]()
![]()
Is me vannacht ook gelukt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is een "feature" in het stats script (en de sorteer functie in php): er wordt alleen gesorteerd op punten als mensen hetzelfde aantal punten heeft, dan is het onbepaald (aka willekeurig) wat de volgorde van die mensen is.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij mensen met gelijke punten staat de persoon met meer posts hoger als de persoon met minder posts.![]()
Fijn kerstfeest.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een "feature" in het stats script (en de sorteer functie in php): er wordt alleen gesorteerd op punten als mensen hetzelfde aantal punten heeft, dan is het onbepaald (aka willekeurig) wat de volgorde van die mensen is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mikey stond eerst boven mij op nummer 20. En dat was de volgende dag ineens niet meer zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een "feature" in het stats script (en de sorteer functie in php): er wordt alleen gesorteerd op punten als mensen hetzelfde aantal punten heeft, dan is het onbepaald (aka willekeurig) wat de volgorde van die mensen is.![]()
Grrrrrquote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij mensen met gelijke punten staat de persoon met meer posts hoger als dande persoon met minder posts.![]()
devzero kerelquote:![]()
Lekker hoor.quote:
Raar. Want ik stond ooit ook eens op nummer 20. En nu niet meerquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:50 schreef X-23 het volgende:
[..]
Mikey stond eerst boven mij op nummer 20. En dat was de volgende dag ineens niet meer zo.![]()
Gekke wereld.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar. Want ik stond ooit ook eens op nummer 20. En nu niet meer![]()
ik stond ooit op 1 nu ook niet
Echt waarquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik stond ooit op 1 nu ook niet![]()
![]()
hoe was het gourmetten?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekkerrrrrquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe was het gourmetten?![]()
Deze blijft leuk.quote:
en niet eens delenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik stond nooit op 1 ....quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik stond ooit op 1 nu ook niet
Mja, ik sta hier voor de leut![]()
![]()
Topper.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi M1st1g, het is allemaal gelukt hier met de Beef
Heb nog veel meer respect voor chefkoks gekregen![]()
![]()
![]()
binnenkortquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ken hem,heb zelfs het bijbehorend glaasje nog.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ja boeiend ook.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ik stond nooit op 1 ....
Mja, ik sta hier voor de leut
1 keer gedaan, maar nooit meer![]()
![]()
Ik zie hem wel verschijnen in mijn dm / pmquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:46 schreef Jippie het volgende:
Nu echt weg
@:m1st1g ik stuur je de foto nog op![]()
Ik zal mijn ouders vragen of ze dat voor de volgende kerst willen opsturenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken hem,heb zelfs het bijbehorend glaasje nog.![]()
![]()
Wat lief dat ze deze hebben gestuurd,ben benieuwd hoe je de smaak vindt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal mijn ouders vragen of ze dat voor de volgende kerst willen opsturen
Hoop het ookquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Hopelijk kan er binnenkort weer gereisd worden
Deze kwam van een slijter bij hun in het dorpquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat lief dat ze deze hebben gestuurd,ben benieuwd hoe je de smaak vindt.![]()
Hey haagsquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom zou ik een ban moeten hebben?![]()
![]()
Geen idquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarom zou ik een ban moeten hebben?![]()
![]()
![]()
![]()
ben de draad hier even kwijtquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
AJAXquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:02 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff weg en het hele circus op slot![]()
![]()
jajaquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben de draad hier even kwijt![]()
FF is onschuldigquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:02 schreef PlymouthFury het volgende:
Ff weg en het hele circus op slot
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heee ventquote:Op zaterdag 26 december 2020 00:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik beroep me op mijn zwijgrecht.![]()
![]()
hier was alles bevrorenquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Oh ja dat gaat wat lastig hier bij +5quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier was alles bevrorenZonder wrijving geen glans![]()
Haags.quote:![]()
Blij met je cadeautjes?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:06 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Hier niet? Of zit er één in je nek te kwatten?nee haha.
Jawel.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haags.![]()
Blij met je cadeautjes?Zonder wrijving geen glans![]()
Ik 1 schamel biertje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:08 schreef PlymouthFury het volgende:
Witte wijn en rosé 3 flessen op, en nog kunnen tikken
In je eentje op?quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:08 schreef PlymouthFury het volgende:
Witte wijn en rosé 3 flessen op, en nog kunnen tikken![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:08 schreef PlymouthFury het volgende:
Witte wijn en rosé 3 flessen op, en nog kunnen tikken
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: