Machtig mooie en goede zanger, waardeloze vent als het op vrouwen aankomt.quote:
Is volgens mij al af zelfs.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk
[..]
Die gingen ze maken toch?
[..]
Hij staat op Netflix
Dat komt omdat jij geen schoolgaande kinderen hebt, het is een feest der herkenningquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
Luizenmoeder, nog nooit zo weinig gelachen bij een komedie
Jazeker, zeer smakelijk biefstuk en zulks. En jij?quote:
Pinkeltjequote:Op vrijdag 25 december 2020 23:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kleine piemel syndroom, speelt meestal op tijdens de feestdagen.
De enige remedie is een internetstoring
Ik ga dat niet reddenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:17 schreef maily het volgende:
[..]
Zorrug dat je erbij bent, bij de lapo
Soms wel ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij geen schoolgaande kinderen hebt, het is een feest der herkenning
Luizenmoeder heb ik gezien jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij hebt het toch ook gekeken of niet?
ik vond het hilarischquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij geen schoolgaande kinderen hebt, het is een feest der herkenning
Ik kijk ook nog Rebecka Martinsson tussendoor ... ik ga niks beloven meis ....quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga dat niet redden![]()
Doe jij hem?
Hoezo, als ik het niet grappig vind dan vind ik het niet grappig meer kan ik er niet van makenquote:
Ohquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee moet nog officieel uitgebracht worden.
Zou kunnenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:17 schreef Jippie het volgende:
[..]
De film?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:21 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ohop de site staat dat hij er wel op staat..
Goed lezen Haags.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Dan is het toch niet vreemd dat hema dat grappig vond?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
Luizenmoeder, nog nooit zo weinig gelachen bij een komedie
Ga hem zo gelijk op zoekenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk
[..]
Die gingen ze maken toch?
[..]
Hij staat op Netflix
Anderhalve aflevering. Maar ach er werd zoveel over gesproken dat ik het niet eens meer hoeft te zienquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij hebt het toch ook gekeken of niet?
Jouw probleem.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoezo, als ik het niet grappig vind dan vind ik het niet grappig meer kan ik er niet van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |