Dat is een "feature" in het stats script (en de sorteer functie in php): er wordt alleen gesorteerd op punten als mensen hetzelfde aantal punten heeft, dan is het onbepaald (aka willekeurig) wat de volgorde van die mensen is.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij mensen met gelijke punten staat de persoon met meer posts hoger als de persoon met minder posts.
Fijn kerstfeest.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een "feature" in het stats script (en de sorteer functie in php): er wordt alleen gesorteerd op punten als mensen hetzelfde aantal punten heeft, dan is het onbepaald (aka willekeurig) wat de volgorde van die mensen is.
Mikey stond eerst boven mij op nummer 20. En dat was de volgende dag ineens niet meer zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een "feature" in het stats script (en de sorteer functie in php): er wordt alleen gesorteerd op punten als mensen hetzelfde aantal punten heeft, dan is het onbepaald (aka willekeurig) wat de volgorde van die mensen is.
Grrrrrquote:Op donderdag 24 december 2020 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bij mensen met gelijke punten staat de persoon met meer posts hoger als dande persoon met minder posts.
devzero kerelquote:
Lekker hoor.quote:
Raar. Want ik stond ooit ook eens op nummer 20. En nu niet meerquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:50 schreef X-23 het volgende:
[..]
Mikey stond eerst boven mij op nummer 20. En dat was de volgende dag ineens niet meer zo.
Gekke wereld.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Raar. Want ik stond ooit ook eens op nummer 20. En nu niet meer
Echt waarquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik stond ooit op 1 nu ook niet
hoe was het gourmetten?quote:
Lekkerrrrrquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe was het gourmetten?
Deze blijft leuk.quote:
en niet eens delenquote:
Ik stond nooit op 1 ....quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik stond ooit op 1 nu ook niet
Topper.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:34 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi M1st1g, het is allemaal gelukt hier met de Beef
Heb nog veel meer respect voor chefkoks gekregen
binnenkortquote:
Ik ken hem,heb zelfs het bijbehorend glaasje nog.quote:
Ach ja boeiend ook.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:54 schreef maily het volgende:
[..]
Ik stond nooit op 1 ....
Mja, ik sta hier voor de leut
Ik zie hem wel verschijnen in mijn dm / pmquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:46 schreef Jippie het volgende:
Nu echt weg
@:m1st1g ik stuur je de foto nog op
Ik zal mijn ouders vragen of ze dat voor de volgende kerst willen opsturenquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ken hem,heb zelfs het bijbehorend glaasje nog.
Wat lief dat ze deze hebben gestuurd,ben benieuwd hoe je de smaak vindt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal mijn ouders vragen of ze dat voor de volgende kerst willen opsturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |