In deze tijd ook nooit meer aan beginnen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat soort ellende is gelukkig lang geleden verbannen uit mijn bestaan.
Les Boys is wel oprecht kutquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Dire Straits blijft ook altijd wel heerlijkHebben ook geen enkel slecht nummer wmb.
Wat was je hiervoor?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:44 schreef asco het volgende:
Één van de eerste nummers die ik me herinner als mens overigens.
Mag al blij zijn als het zo laat wordtquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is alsnog vroeg opstaan hoor op een vrije dag
quote:
Ergens vanmiddag opgenomen, maar komen nu pas in beeld.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Zitten die mensen op de Zoom naar een heel ander lied te luisteren qua ritme
quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:45 schreef Isorden het volgende:
Telegraph Road blijft toch de ultime Dire Straits track.
Van die klassieke Fok topics, altijd mooi. Mijn favoriete golden oldies blijven wel 'chatgirl' en 'een drol koken'.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
iets zegt me dat het helemaal niet balen is dat die foto niet meer beschikbaar is
Private Investigationsquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:45 schreef Isorden het volgende:
Telegraph Road blijft toch de ultieme Dire Straits track.
Vruchtwater of Love?quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:44 schreef asco het volgende:
Één van de eerste nummers die ik me herinner als mens overigens.
Misschien een idiot (vrij naar Nirvana - Territorial Pissings).quote:
Zeker. Maar die krijgt al genoeg stemmenquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:45 schreef Isorden het volgende:
Telegraph Road blijft toch de ultieme Dire Straits track.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |