Dat is dan ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hou op. Dit nummer is veel te lekker om met haar te associëren.
Nee dat is singing in the golden shower van Becky G.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:42 schreef Zorro het volgende:
Water of Love. Is dit de favoriet van Patricia Paay?
Dat is op tijd. Slaap ze!quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Anyway, ik ga er vandoor. Nachtrust is belangrijk
Tot morgen allemaal!
Baas boven baas.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ook zonder schoonmoeder blijf ik wakker.
Is alsnog vroeg opstaan hoor op een vrije dagquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het geluk dat het hier dan gelukkig al 07:30 is
KLB / Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectarquote:
Bedankt voor je stem.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:43 schreef Starflyer het volgende:
Wederom een nummer waar ik op gestemd geb
zal wel achterlopen met de muziek.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Zitten die mensen op de Zoom naar een heel ander lied te luisteren qua ritme
Dat soort ellende is gelukkig lang geleden verbannen uit mijn bestaan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:42 schreef asco het volgende:
Wie blijft ook wakker omdat schoonmoeder?
Zit echt 30 seconde tussen ofzo, neem het ze niet kwalijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Zitten die mensen op de Zoom naar een heel ander lied te luisteren qua ritme
Bij water hoort dat.quote:
Volgende keer liever op Nelis de Jonge.quote:
iets zegt me dat het helemaal niet balen is dat die foto niet meer beschikbaar isquote:Op vrijdag 25 december 2020 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
KLB / Broek van ¤130 verpest door uit koers geraakt liefdesnectar
(Balen dat die foto niet meer beschikbaar is.)
Is inderdaad 282 plekken gestegen dus vorig jaar 1998quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
Kan me herinneren dat dit vorig jaar in het eerste uur zat. Prima stijging.
Is ook de reden dat ik er op gestemd heb. Dreigde eruit te vallen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 22:43 schreef El-Stinho het volgende:
Kan me herinneren dat dit vorig jaar in het eerste uur zat. Prima stijging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |