Ik vind het waardeloos.quote:
Jij ook meisquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
M-A schoonheid![]()
![]()
![]()
Prettige kerstdagen![]()
hebben jullie het een beetje gevierd ?
Foefie?!quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mevrouw HAAHSIE![]()
Hey ben jij dan nu ook mevrouw foefie![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Slok op, boos op dts. Hmm waar ken ik dat van
nehh laat maar....ik ben het hiet zeker niet mee eens.quote:
Dank je welquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Jij ook meis
Ja we zijn vandaag bij mijn schoonouders geweest en heerlijk gegeten. Morgen komen mijn ouders bij ons eten. Heb 1,2kg rosbief dus dat moet goed komen
Gebeurt hier nooit toch?!quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Is goed eNGinequote:Op vrijdag 25 december 2020 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
nehh laat maar....ik ben het hiet zeker niet mee eens.
Ja was heel gezelligquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Klinkt gezellig, zoals het hoort![]()
1,2 kg moet wel goedkomen jaGa je ook uitgebreid staan koken ?
@aloaquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Alsof dit geen alledaags tafereel is in Den Haagquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:37 schreef Haags het volgende:
Wtf is mis vanavond met Den Haag
Lijkt gvd Aleppo wel.
Dat is @Haags zijn nieuwe bijnaamquote:
Hahaha kan me er iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:37 schreef Haags het volgende:
Wtf is mis vanavond met Den Haag
Lijkt gvd Aleppo wel.
Nee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alsof dit geen alledaags tafereel is in Den Haag
Ow, nu snap ik die TT's pasquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is @:haags zijn nieuwe bijnaam![]()
Waren zelfs een aantal topics geopend met als TT FoefieGod. @:schakeltopia
quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Geen id.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ja met dit zulke feestdagen is het wel leuk om wat extra te doen en het feestelijker te maken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja was heel gezellig
Jaaaaavind ik heerlijk om te doen
Goed verhaal Haagsquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker manquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hahaha kan me er iets bij voorstellenkreeg net een hartverzakking hier, hele huis trilde van de klap
@Mazikeen kwam er volgens mij meequote:Op vrijdag 25 december 2020 21:39 schreef madam-april het volgende:
[..]hahahahaha waar komt die vandaan dan?
ONZ / [Voorsteltopic ONZ editie] hierheenquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:39 schreef Fogel het volgende:
Slok op, niet boos op DTS, doe ik iets fout?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |