quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is @:haags zijn nieuwe bijnaam![]()
Waren zelfs een aantal topics geopend met als TT FoefieGod. @:schakeltopia
Geen id.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:36 schreef hemarookworst het volgende:
Slok op, boos op dts. Hmm waar ken ik dat van
Ja met dit zulke feestdagen is het wel leuk om wat extra te doen en het feestelijker te maken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja was heel gezellig
Jaaaaavind ik heerlijk om te doen
Goed verhaal Haagsquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is @:haags zijn nieuwe bijnaam![]()
Waren zelfs een aantal topics geopend met als TT FoefieGod. @:schakeltopia
Lekker manquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hahaha kan me er iets bij voorstellenkreeg net een hartverzakking hier, hele huis trilde van de klap
@Mazikeen kwam er volgens mij meequote:Op vrijdag 25 december 2020 21:39 schreef madam-april het volgende:
[..]hahahahaha waar komt die vandaan dan?
ONZ / [Voorsteltopic ONZ editie] hierheenquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:39 schreef Fogel het volgende:
Slok op, niet boos op DTS, doe ik iets fout?
Ja preciesquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:39 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja met dit zulke feestdagen is het wel leuk om wat extra te doen en het feestelijker te maken.
En vooral nu is dat nodig
Nee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ONZ / [Voorsteltopic ONZ editie] hierheen
Is dat echt zo mooi als ze zeggen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:41 schreef Fogel het volgende:
Ik heb nog helemaal geen vuurwerk gehoord of gezien. Ach naja, als je het noorderlicht niet als een soort vuurwerk telt.
Dan ben je een haagsgodextremistquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:41 schreef hemarookworst het volgende:
Foefie omdat haags een kutje is
Dat staat op mijn bucketlistquote:Op vrijdag 25 december 2020 21:41 schreef Fogel het volgende:
Ik heb nog helemaal geen vuurwerk gehoord of gezien. Ach naja, als je het noorderlicht niet als een soort vuurwerk telt.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ja precies
Omg die kleine dondersteen van mij kan gewoon al zitten en achteruit kruipen (vooruit kan ze nog niet)
Wordt daar normaliter vuurwerk afgestoken door particulieren dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:41 schreef Fogel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |