Amnestie met een duur woord. Moet me wel gedragen.quote:
De zangeres zonder banaanquote:
Wel huwelijksbedienster.quote:
NEC-NAC Nul - Nul.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:58 schreef Erasmus het volgende:
Ik kijk uit naar je eerstvolgende wedstrijdanalyse op VBL.
Het zal komisch zijn.
Douwe Egberts koffie......Echte koffie.quote:
Mien merk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Douwe Egberts koffie......Echte koffie.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef tong80 het volgende:
Sta ik net op de tramhalte, terwijl ik hoogtevrees heb.
Reclameleuz uit de jaren 70. Opa spreekt.quote:
Zag net een cowboy bij de kapper. Komt ie naar buiten, wat denk je?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef tong80 het volgende:
Haarscherp.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag net een cowboy bij de kapper. Komt ie naar buiten, wat denk je?
Pony weg.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zag net een cowboy bij de kapper. Komt ie naar buiten, wat denk je?
Pony weg.
Het origineel is eigenlijk: Sta ik bij de tramhalte.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:11 schreef tong80 het volgende:
U voor jou.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:18 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Het origineel is eigenlijk: Sta ik bij de tramhalte.
Maar goed, omdat jij het bent.
Dank U.quote:
Ik hoop dat u nog een fijne kerst beleeft. Ga over enkele uren aan mijn diner in mijn eentje beginnen. Ik zal maar niet zeggen wat dat is.quote:
Omdat de stekker uit FOK! gaat binnenkort?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:40 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Dit gaat een kort maar krachtig verblijf worden gok ik zo.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:40 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Dit gaat een kort maar krachtig verblijf worden gok ik zo.
Welnee, denk dat je met het inmiddels opgehaalde geld echt wel een jaren vooruit kunt...quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat de stekker uit FOK! gaat binnenkort?
Waarom was de tellert dan niet like 10k?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:51 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
[..]
Welnee, denk dat je met het inmiddels opgehaalde geld echt wel een jaren vooruit kunt...
Kom op, er is 7K opgehaald... Daar kunnen ze vast flink mee vooruit. Genoeg oplossingen te verzinnen denk ik.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom was de tellert dan niet like 10k?
Wel alleen als je gedoopt bent anders krijg je terecht gewoon het hellevuur.quote:Op vrijdag 25 december 2020 17:53 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard @:coco @:zipportal @:wereldgozer ook God kent vergiffenis. Laat dit een les zijn voor jullie allenfijne kerst
heen spleupquote:
Allang vergeten. Beste wensen......quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:56 schreef Scheepskok het volgende:
Welcome back
Nog mijn excuses voor mijn onredelijke uitval van 2 jaar geleden. Het zit me dwars.
Ben Protestants gedoopt.quote:Op vrijdag 25 december 2020 18:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wel alleen als je gedoopt bent anders krijg je terecht gewoon het hellevuur.
God hebbe je zielquote:
Nog steeds de good looks idd.quote:
Cruijffquote:
Dank u!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Allang vergeten. Beste wensen......
Van Dik Hout draaien.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:18 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Dank u!
Kerst is bijna voorbij. Kerstboom afbreken morgen. Nog tips?
Ja. Wel op eigen rekening.quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:58 schreef Tokay het volgende:
Een waar kerstwonder, @:tong80 post weer!![]()
Heeft Donald Trump je gratie verleend?
De bijbel lezen en niet #READY zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 18:11 schreef Scheepskok het volgende:
Tong80, de verloren zoon...
[ afbeelding ]
Jij bent toch moslim?quote:Op vrijdag 25 december 2020 21:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
De bijbel lezen en niet #READY zijn![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:01 schreef Marsenal het volgende:
Welkom terug Tong, leuk dat je weer van de partij bent
Is toch niet meer te doen man, die ploeg?quote:
Jammer. Stay behind brother.quote:Op zaterdag 26 december 2020 11:33 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is toch niet meer te doen man, die ploeg?Noem me maar een succesupporter maar ik kijk tegenwoordig vaker niet dan wel
Denk je dat nog steeds?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Omdat de stekker uit FOK! gaat binnenkort?
Legendarisch optreden op een helden radiozender.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:25 schreef Nine. het volgende:
Zo zo, hebben ze je forumban eindelijk eens opgeheven? Tijd voor wat garagerock dan
Drie jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:01 schreef Zwansen het volgende:
Tong, fijne Kerst en welkom terug! Hoe lang ben je uiteindelijk weggeweest van het forum? Een paar jaar alweer?
Je moeder vroeg juist wanneer ik weer kom.quote:
Ja, ze had je al korting gegeven, maar zelfs dat heb je nog niet betaald. Ze geeft mensen met zware mentale problemen wel vaker korting.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je moeder vroeg juist wanneer ik weer kom.
Ze dacht dat ik homo was. Bood haar clit aan als stijve lul.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:35 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ja, ze had je al korting gegeven, maar zelfs dat heb je nog niet betaald. Ze geeft mensen met zware mentale problemen wel vaker korting.
Dat kan ik me zeer goed voorstellen in jouw geval.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze dacht dat ik homo was. Bood haar clit aan als stijve lul.
Ik krijg nog klein geld van je terug.quote:Op zaterdag 26 december 2020 18:37 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat kan ik me zeer goed voorstellen in jouw geval.
Wanneer jij haar op je hoofd hebtquote:Op zaterdag 26 december 2020 19:24 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Vanuit het niets teruggekomen, wanneer komt fatoeman terug?
En wanneer mag jij weer in KLB?quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:39 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Wanneer jij haar op je hoofd hebt
Nice.quote:Op zondag 27 december 2020 10:49 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Tong80 langverwacht kerstkindje.
Het is Tong en tong80quote:Op zondag 27 december 2020 10:49 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Tong80 langverwacht kerstkindje.
Psies.quote:
quote:
quote:Obie Trice, real name no gimmicks
Two trailer park girls go round the outside
Round the outside, round the outside
Two trailer park girls go round the outside
Round the outside, round the outside
Guess who's back
Back again
Tong is back
Tell a friend