chufi & aloa doen niet mee met het spel.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar novemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Whenever I hear goodbyes, remind me baby of youWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
You did"tquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Keef Riffhard"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
I break down and cry, next time I'll be true, yeah
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nouja, ik zal niet zeggen dat het warm was ofzo. Maar ik ben redelijk winterhard en kwam al een maand of twee dagelijks buiten in de ijskoude in plaats van dat ik ergens op kantoor in NL zat en alleen af en toe buiten kom om de hond uit te laten bij 8 gradenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ja waarom in godsnaamquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja eens, alleen kaapte ik onze grote vriend @:m1st1gFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Goedemorgen Moeniequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen MrsL![]()
![]()
![]()
Prettige feestdagen![]()
![]()
![]()
Jij ook fijne kerstdagen
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja eens, alleen kaapte ik onze grote vriend @:m1st1g![]()
![]()
Yesquote:
Je was voorgehard dusquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, ik zal niet zeggen dat het warm was ofzo. Maar ik ben redelijk winterhard en kwam al een maand of twee dagelijks buiten in de ijskoude in plaats van dat ik ergens op kantoor in NL zat en alleen af en toe buiten kom om de hond uit te laten bij 8 graden
Liep naar het kampvuur dat nog aan het nasmeulen was. Wilde een goede slok whisky pakken om een vals gevoel van warmte te krijgen. Was de whisky bevroren. GEFFEDOMME KOUD"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wat voor kleding heb je dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, ik zal niet zeggen dat het warm was ofzo. Maar ik ben redelijk winterhard en kwam al een maand of twee dagelijks buiten in de ijskoude in plaats van dat ik ergens op kantoor in NL zat en alleen af en toe buiten kom om de hond uit te laten bij 8 graden![]()
Geen controle over jezelf?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja eens, alleen kaapte ik onze grote vriend @:m1st1g![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:25 schreef Dven het volgende:
Liep naar het kampvuur dat nog aan het nasmeulen was. Wilde een goede slok whisky pakken om een vals gevoel van warmte te krijgen. Was de whisky bevroren. GEFFEDOMME KOUD
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:25 schreef Dven het volgende:
Liep naar het kampvuur dat nog aan het nasmeulen was. Wilde een goede slok whisky pakken om een vals gevoel van warmte te krijgen. Was de whisky bevroren. GEFFEDOMME KOUDdat bevriest niet snel dat spul.
![]()
Sorryquote:
Ken hem niet. Buckethead ook niet. Maar een andere user had hem als UI
Ze lijken toch wel beetje op elkaar![]()
![]()
Sneeuwpakkie aan hequote:En schoenen die tot -100 gaan.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
When the sun shines on the mountain
![]()
Schoenen is vaak een probleem jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Sneeuwpakkie aan heEn schoenen die tot -100 gaan.
![]()
![]()
snowbootsquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Vanaf een graadje of -35 jaquote:
Una paloma blanca
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je ervaring X?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Sneeuwpakkie aan heEn schoenen die tot -100 gaan.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I'm just a bird in the sky
Una paloma blanca
![]()
![]()
![]()
wtf je kent fucking keith richardsgod toch wel johquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sorry
Ken hem niet. Buckethead ook niet. Maar een andere user had hem als UI
Ze lijken toch wel beetje op elkaar
Sorry maat, als ik had geweten dat jij het was had ik het niet gedaan.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Over the mountains I fly
![]()
![]()
pffffquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Sorry maat, als ik had geweten dat jij het was had ik het niet gedaan.![]()
![]()
O als je dat echt hebt is het mooi kudt Kan echt pijn doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
wtf je kent fucking keith richardsgod toch wel joh
[ afbeelding ]nee. Al klinkt de naam wel bekend
![]()
Prinses
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Beter dan deze TT, al is alles beter dan deze TTquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
You are far
When I could have been your star
![]()
Jij hebt onder een steen geleefd?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nee. Al klinkt de naam wel bekend
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hoe hij die peuk ook uit tuftquote:
Lastig idd. Maar goeie snowboots aan helpt wel iets.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O als je dat echt hebt is het mooi kudt Kan echt pijn doen![]()
ZEG LIZOENquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:31 schreef Limoentjuh het volgende:
O
[..]
Goedemorgen lief maanlichtje![]()
![]()
Prettige feestdagen![]()
![]()
Goedemorgen lieve moentjuh!!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:31 schreef Limoentjuh het volgende:
O
[..]
Goedemorgen lief maanlichtje![]()
![]()
Prettige feestdagen![]()
![]()
![]()
Het zelfde !![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Je hebt wel verwarmde handschoenen, heb je zoiets niet voor de voeten?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:31 schreef X-23 het volgende:
[..]
Lastig idd. Maar goeie snowboots aan helpt wel iets.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heldquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:32 schreef Haags het volgende:
Over de 17K posts
Nieuwe record
JOEEEEEEEEEEEFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:32 schreef Haags het volgende:
Over de 17K posts
Nieuwe record
JOEEEEEEEEEEEGoessooo
![]()
You listened to people
![]()
wat goehoeeeeddddFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nou eigenlijk vind ik juist bij haags deze TT geniaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter dan deze TT, al is alles beter dan deze TT![]()
Hij gelooft helemaal niet in God maar om dan jezelf wel God te noemen is grappig![]()
HAAHSIE gelooft niet in zichzelf![]()
@Haags ik geloof wel in jou hoor![]()
![]()
TR gezetquote:
Uitloggen en in een hoekje jezelf doodschamen. Nu.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:30 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]nee. Al klinkt de naam wel bekend
Vast welquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt wel verwarmde handschoenen, heb je zoiets niet voor de voeten?![]()
![]()
THE ROLLING STONES LIMOENTJUH THE ROLLING STONES"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Iedereen hoort in mij te geloven. Nog even en iedereen van FOK! scandeert HaagsGodquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:33 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou eigenlijk vind ik juist bij haags deze TT geniaal![]()
Hij gelooft helemaal niet in God maar om dan jezelf wel God te noemen is grappig![]()
HAAHSIE gelooft niet in zichzelf![]()
@:haags ik geloof wel in jou hoor
The Eyes Of Jenny
1852Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Uitloggen en in een hoekje jezelf doodschamen. Nu.![]()
Ik neem Taylor Swift wel met mij mee dan!![]()
![]()
Wat een beestquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:32 schreef Haags het volgende:
Over de 17K posts
Nieuwe record
JOEEEEEEEEEEE![]()
Kun je ook weer de kerst cadeau's met een gerust hart afbetalen
Heb je haar wel verdiend danquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Ik neem Taylor Swift wel met mij mee dan!
Ja lang niet gehoordquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb bijna 19k posts over het hele jaar tot nu toe
Bijna hele nacht fifa gespeeldquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een beest![]()
Kun je ook weer de kerst cadeau's met een gerust hart afbetalen![]()
![]()
goehoeeed he van haagsiequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat een beest![]()
Kun je ook weer de kerst cadeau's met een gerust hart afbetalenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wat is het verschil tussen liedjesspam en bolken met de meest onzinnige woorden en smilies.![]()
Er staat er maar een zo hoog en dat is niet met alleen zinnige, gezellige posts. En dat is dan een held.![]()
Maar ik denk dat ik even naar een gezelliger topic ga.![]()
![]()
Haha ik ook denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb bijna 19k posts over het hele jaar tot nu toe![]()
![]()
Sandy Coast![]()
Aaaaaah die ken ik wel !!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:34 schreef Dven het volgende:
THE ROLLING STONES LIMOENTJUH THE ROLLING STONEShun muziek volgens mij niet maar ik zal ze vast horen langskomen in de Top2000
![]()
![]()
Daaag!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef shiitake het volgende:
Wat is het verschil tussen liedjesspam en bolken met de meest onzinnige woorden en smilies.![]()
Er staat er maar een zo hoog en dat is niet met alleen zinnige, gezellige posts. En dat is dan een held.![]()
![]()
![]()
![]()
God*quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef shiitake het volgende:
Maar ik denk dat ik even naar een gezelliger topic ga.
HaagsGod
Is al goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Sorry maat, als ik had geweten dat jij het was had ik het niet gedaan.![]()
Ja fuck haagsquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef shiitake het volgende:
Maar ik denk dat ik even naar een gezelliger topic ga."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het was kerst avond/nacht man. Je enige kans op seks in het jaar en jij gaat Fifa spelenquote:
Nee johquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef shiitake het volgende:
![]()
Moet zelfs nog slapenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was kerst avond/nacht man. Je enige kans op seks in het jaar en jij gaat Fifa spelen
voortaan hier 24/7 zitten dan hequote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Nou na deze maand is het klaar hoor. Wat een kut energie om niks. Jezus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voortaan hier 24/7 zitten dan heZonder wrijving geen glans![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aaaaaah die ken ik wel !!hun muziek volgens mij niet maar ik zal ze vast horen langskomen in de Top2000
Maar duurt nog wel effe, volgende nummer is nr 1718. Verplicht online blijven nu, we gaan samen alle stonesliedjes horen!
Brouwprocess gestart
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Als het enige troost is, ik heb vorige week pas voor het eerst een nummer van The Beatles gehoord. En van de arctic monkeys gehoord. Mijn muziekkennis is gwn echt heel slechtquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar duurt nog wel effe, volgende nummer is nr 1718. Verplicht online blijven nu, we gaan samen alle stonesliedjes horen!![]()
Maar nu gaan we dus gezellig samen alle nummers van The rolling Stones luisteren![]()
Ik zet wel een pot koffie voor ons.![]()
![]()
TERING DIT KAN ECHT NIET !!!!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het enige troost is, ik heb vorige week pas voor het eerst een nummer van The Beatles gehoord. En van de arctic monkeys gehoord. Mijn muziekkennis is gwn echt heel slecht
Hey dikzak.quote:Vetje kroketjequote:
Moenuhpoenuhquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het enige troost is, ik heb vorige week pas voor het eerst een nummer van The Beatles gehoord. En van de arctic monkeys gehoord. Mijn muziekkennis is gwn echt heel slecht![]()
Maar nu gaan we dus gezellig samen alle nummers van The rolling Stones luisteren![]()
Ik zet wel een pot koffie voor ons.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
One love![]()
Dat lijkt me eigenlijk onmogelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het enige troost is, ik heb vorige week pas voor het eerst een nummer van The Beatles gehoord. En van de arctic monkeys gehoord. Mijn muziekkennis is gwn echt heel slecht![]()
Ik zet wel een pot koffie voor ons.![]()
Dealquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik zet wel een pot koffie voor ons.
Heb net wel een Irish Coffee gemaakt"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Goudvisjequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey dikzak.
[..]
Vetje kroketje
[..]
Moenuhpoenuh![]()
![]()
Welkom terug. Lekker gegeten en cadeaus uitgepakt ?![]()
Die neem ik vanavond na het kerstmaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Deal
Heb net wel een Irish Coffee gemaakt
The Artic Monkeys kan ik nog steeds niet luisteren. Is een tijd echt grijs gedraaid op werk
Dan doe je dat nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
The Artic Monkeys kan ik nog steeds niet luisteren. Is een tijd echt grijs gedraaid op werkZonder wrijving geen glans![]()
Ow je had vroeger van die Nescafé “irish coffee” die was zoooo lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Deal
Heb net wel een Irish Coffee gemaaktGvd alleen nog in Engeland te verkrijgen
Ik neem wel een normale kop koffie![]()
Proost dven![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goudvisje![]()
![]()
Welkom terug. Lekker gegeten en cadeaus uitgepakt ?
Platenspeler, plaat, kaassmeltding, kaasplank, en biertjes gekregen![]()
De kleine heeft heul veul dino's gekregen. En LEGO en boeken en spelletjes.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wat ga je eten?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Die neem ik vanavond na het kerstmaal![]()
![]()
Dolce gustoquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow je had vroeger van die Nescafé “irish coffee” die was zoooo lekkerGvd alleen nog in Engeland te verkrijgen
Ik neem wel een normale kop koffie![]()
Proost dven![]()
![]()
Je hebt het verdiend ouwe reusquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Die neem ik vanavond na het kerstmaal"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dino'squote:Op vrijdag 25 december 2020 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
De kleine heeft heul veul dino's gekregen. En LEGO en boeken en spelletjes.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
The Artic Monkeys kan ik nog steeds niet luisteren. Is een tijd echt grijs gedraaid op werkja er is ook wel een voordeel aan dat ik zo weinig muziek ken.
Ik kan er nu allemaal van genieten voor het eerstZoveel nieuwe leuke muziek
![]()
![]()
Echt hè.quote:
Wel met minimaal tien mensen toch?quote:
Ik heb net de kalkoen uit de koelkast gehaald zodat die op kamertemperatuur kan komen. Dan kan die over een uurtje de oven in voor twee tot tweeënhalf uur en dan rusten tot het avondetenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Lekkerrrrquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt hè.
[..]
Wel met minimaal tien mensen toch?
Ik heb net de kalkoen uit de koelkast gehaald zodat die op kamertemperatuur kan komen. Dan kan die over een uurtje de oven in voor twee tot tweeënhalf uur en dan rusten tot het avondeten![]()
![]()
Nee gewoon volgens advies.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt hè.
[..]
Wel met minimaal tien mensen toch?
Ik heb net de kalkoen uit de koelkast gehaald zodat die op kamertemperatuur kan komen. Dan kan die over een uurtje de oven in voor twee tot tweeënhalf uur en dan rusten tot het avondeten
Oh lekker man
Hebben jullie alles al uitgepakt ?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
De kleine heeft heul veul dino's gekregen. En LEGO en boeken en spelletjes.![]()
Dacht beetje over vandaag en morgen spreiden![]()
Jongens en dino’s![]()
![]()
Meisjes en barbiesquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hebben jullie alles al uitgepakt ?![]()
Jongens en dino’s
Samen alle rolling stones nummers luisteren onmogelijk?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me eigenlijk onmogelijk.
Ik ben niet zo opgegroeid met muziek![]()
![]()
I didn't mean to end his life, I know it wasn't rightWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netjes netjesquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee gewoon volgens advies.
Oh lekker manHoi maanlichtquote:
Nee alles vandaag uitpakken natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hebben jullie alles al uitgepakt ?![]()
Jongens en dino’s
Je denkt toch niet dat die kleine zo lang kan blijven wachtenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Samen alle rolling stones nummers luisteren onmogelijk?
Ik ben niet zo opgegroeid met muziekZonder wrijving geen glans![]()
Moquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Netjes netjes
[..]
Hoi maanlicht
[..]
Nee alles vandaag uitpakken natuurlijk.
Je denkt toch niet dat die kleine zo lang kan blijven wachtenMorgen wel net 1 teveel helaas. Maar het is niet anders.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Netjes netjes
[..]
Hoi maanlicht
[..]
Je denkt toch niet dat die kleine zo lang kan blijven wachtenZonder wrijving geen glans![]()
rrrrrrrapapapammmmrrrrammmmpapapammmmraammmmmm"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hoi Duudje!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Netjes netjes
[..]
Hoi maanlicht
[..]
Je denkt toch niet dat die kleine zo lang kan blijven wachten![]()
![]()
Oh mama, mama, mamaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij luistert ook de top 2000quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:55 schreef Dven het volgende:
rrrrrrrapapapammmmrrrrammmmpapapammmmraammmmmm
Tsja mijn ouders luisterden het niet. En als je iets niet echt kent kan je het ook niet missen.quote:
Soms wel wat muziek op mtv of tmf maar als klein kind keek ik liever tekenfilms![]()
![]()
hoezo gewoon 1 extra persoon aub is gedoogd nu hier in dts kwam geen commentaar op. op mijn vakantie al maandenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:51 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee gewoon volgens advies.
Oh lekker manFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Duudje
Ok, geaccepteerd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tsja mijn ouders luisterden het niet. En als je iets niet echt kent kan je het ook niet missen.
Soms wel wat muziek op mtv of tmf maar als klein kind keek ik liever tekenfilmsZonder wrijving geen glans![]()
We zijn met 4 ipv 3.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoezo gewoon 1 extra persoon aub is gedoogd nu hier in dts kwam geen commentaar op. op mijn vakantie al maandenZonder wrijving geen glans![]()
Al sinds de eerste editiequote:
Dat is ook zo. Maar dan zou hij zich wel extra goed moeten gedragen voor hij een andere cadeau mag uitpakkenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Netjes netjes
[..]
Hoi maanlicht
[..]
Je denkt toch niet dat die kleine zo lang kan blijven wachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAR IS moonlightFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
UURLIJSTJES
25 december 12.00-13.00 uur
1847 Love Shack B-52's
1846 Wêr Bisto Twarres
1845 Slaap Zacht Elisabeth Acda & De Munnik
1844 Fox On The Run Sweet![]()
![]()
1843 Give Up Your Guns The Buoys
1842 Green Eyes Coldplay![]()
![]()
![]()
1841 Dakota Stereophonics
1840 Lego House Ed Sheeran
1839 If I Could Turn Back Time Cher
1838 Mad World Tears For Fears
1837 Youngblood 5 Seconds of Summ
Blij dat ik toch meer kwaliteit boven kwantiteit user ben.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:00 schreef Haags het volgende:
18K is ook nog wel te doen toch, in 6 dagen?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ken 2 artiesten en 0 nummersquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:59 schreef Dven het volgende:
UURLIJSTJES
1847 Love Shack B-52's
1846 Wêr Bisto Twarres
![]()
![]()
![]()
1837 Youngblood 5 Seconds of Summzin in!
*3 artiesten, Cher over het hoofd Gezien![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Blij dat ik toch meer kwaliteit boven kwantiteit user ben.
Om te winnen maken ze daar graag een uitzondering op.Zonder wrijving geen glans![]()
go fore itquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:00 schreef Haags het volgende:
18K is ook nog wel te doen toch, in 6 dagen?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jij welquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:00 schreef Haags het volgende:
18K is ook nog wel te doen toch, in 6 dagen?![]()
![]()
fijne leuke avond gehad gister?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
mooie gouden ketting gehad gister was zo sweet![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ken 2 artiesten en 0 nummerszin in!
Er zijn slechtere uurtjes"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:59 schreef Dven het volgende:
UURLIJSTJES
1847 Love Shack B-52's
1846 Wêr Bisto Twarres
![]()
![]()
![]()
1837 Youngblood 5 Seconds of Summ![]()
Ja hoor jij dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
fijne leuke avond gehad gister?![]()
![]()
the looooooooooooooooove shack"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ja heerlijk gegeten . fijn gehad iedereen was bij elkaar beide kinderenquote:![]()
![]()
![]()
mooiste cadeau was dat
![]()
![]()
![]()
na het eten en samen zijn geweest hequote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aah superquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja heerlijk gegeten . fijn gehad iedereen was bij elkaar beide kinderen![]()
![]()
![]()
mooiste cadeau was dat
wij vanavond bij mijn moeder! ( ben daar al sinds gisteren )
![]()
Gezelliequote:Op vrijdag 25 december 2020 12:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah superwij vanavond bij mijn moeder! ( ben daar al sinds gisteren )
Fijn. Geniet ervanquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Vertel ons meerquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
[..]
na het eten en samen zijn geweest he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@DvenZonder wrijving geen glans![]()
3 artiesten! Cher ken ik wel. Maar dat nummer niet.quote:
Alleen dat ene nummer van haar ken ik. Ehm hoe heet die ook alweer
“Do you Believe”![]()
Geniet ervanquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
![]()
![]()
Geleuff gij dat
Das wel leuk voor haags, die avontuurlijke klup voor 50plussers"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Buikje vol gegetenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja heerlijk gegeten . fijn gehad iedereen was bij elkaar beide kinderen![]()
![]()
![]()
mooiste cadeau was dat
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:05 schreef Dven het volgende:
Das wel leuk voor haags, die avontuurlijke klup voor 50plussers
Die staat er niet meer inquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
3 artiesten! Cher ken ik wel. Maar dat nummer niet.
Alleen dat ene nummer van haar ken ik. Ehm hoe heet die ook alweer
“Do you Believe”Deze zal je ook wel kennen joh
nee normaal gegeten ik. ben niet zo van vol proppen. maar anderen hebben top gegeten. Jay heeft veel hollandse dingen geproefd. was een leuk iets te zienquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
https://kluppen.nl/quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Haags blijft altijd aan de topquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:06 schreef Limoentjuh het volgende:
Maar ik snap nu nog minder waarom sommige maar aan de top blijven.zoveel betere nummers
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We gaan het zo horenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Die staat er niet meer inDeze zal je ook wel kennen joh
![]()
Ow goed ze hebben de doventolk weggedaan![]()
![]()
zoals het hoort dts heldquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Als het maar heeft gesmaaktquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:06 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee normaal gegeten ik. ben niet zo van vol proppen. maar anderen hebben top gegeten. Jay heeft veel hollandse dingen geproefd. was een leuk iets te zien![]()
![]()
LOVE SJEK"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:
quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:10 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik zat te denken waar doet die stem van die man me aan denken.
Aan “The samoerai pizza cats”Zonder wrijving geen glans![]()
![]()
zou het doenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:09 schreef Haags het volgende:
@:dven zal ik mijn baardje laten staan voor vanavond?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja wel dat wel.heb hekel aan eten.in overvloed met kerst ectquote:
IK SJOCH DIJ"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik hear dyquote:
Ik fiel dy, eltse kear opnijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoveel eten dat je moet gaan kotsenquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja wel dat wel.heb hekel aan eten.in overvloed met kerst ect![]()
![]()
Uh nee je mooie ogen zijn al genoeg hoorquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Eltse kear opnij"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Haags, pleur"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Wêr bistoquote:
It is al lang lynWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt heFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Datst dat dan wol efkes witstWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
TututurututuitThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik doe nooit iets![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Mikey, hele fijne dagenquote:![]()
Hoop dat je je wat beter voeltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee bedoel meer dat met kerst iedereen maar veel inkoopt en inslaat hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zoveel eten dat je moet gaan kotsen![]()
![]()
![]()
Werd wakker in de namiddag
En Elisabeth was er nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wordt eva geboren danquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Met mijn ogen gesloten door het huis gegaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee.quote:Op vrijdag 25 december 2020 12:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wordt eva geboren danZonder wrijving geen glans![]()
OH SLAAP ZACHT HAAGS_KWARTIERTJE SLAAP ZACHT HAAGS_KWARTIERTJE SLAAP ZACHT"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
rustig meespelen op de gitaar, niets mis mee"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja gaat goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mikey, hele fijne dagen![]()
Hoop dat je je wat beter voeltThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
mikey
Bakkes, vetklepquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:16 schreef Dven het volgende:
rustig meespelen op de gitaar, niets mis meeZonder wrijving geen glans![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi zo, komt ze vandaag bij jou of ga jij daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zal je eens een zjoef op awe bakkes gevenquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
KOM DANquote:Op vrijdag 25 december 2020 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zal je eens een zjoef op awe bakkes gevenZonder wrijving geen glans
Forum Opties Forumhop: Hop naar: