Haha ik ook denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb bijna 19k posts over het hele jaar tot nu toe
Aaaaaah die ken ik wel !!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:34 schreef Dven het volgende:
THE ROLLING STONES LIMOENTJUH THE ROLLING STONES
Daaag!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef shiitake het volgende:
Wat is het verschil tussen liedjesspam en bolken met de meest onzinnige woorden en smilies.![]()
Er staat er maar een zo hoog en dat is niet met alleen zinnige, gezellige posts. En dat is dan een held.![]()
Maar ik denk dat ik even naar een gezelliger topic ga.
God*quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef shiitake het volgende:
Wat is het verschil tussen liedjesspam en bolken met de meest onzinnige woorden en smilies.![]()
Er staat er maar een zo hoog en dat is niet met alleen zinnige, gezellige posts. En dat is dan een held.![]()
Is al goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Sorry maat, als ik had geweten dat jij het was had ik het niet gedaan.
Ja fuck haagsquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef shiitake het volgende:
Het was kerst avond/nacht man. Je enige kans op seks in het jaar en jij gaat Fifa spelenquote:
Nee johquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef shiitake het volgende:
Moet zelfs nog slapenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was kerst avond/nacht man. Je enige kans op seks in het jaar en jij gaat Fifa spelen
voortaan hier 24/7 zitten dan hequote:
Nou na deze maand is het klaar hoor. Wat een kut energie om niks. Jezus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voortaan hier 24/7 zitten dan he
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aaaaaah die ken ik wel !!hun muziek volgens mij niet maar ik zal ze vast horen langskomen in de Top2000
Als het enige troost is, ik heb vorige week pas voor het eerst een nummer van The Beatles gehoord. En van de arctic monkeys gehoord. Mijn muziekkennis is gwn echt heel slechtquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar duurt nog wel effe, volgende nummer is nr 1718. Verplicht online blijven nu, we gaan samen alle stonesliedjes horen!
TERING DIT KAN ECHT NIET !!!!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het enige troost is, ik heb vorige week pas voor het eerst een nummer van The Beatles gehoord. En van de arctic monkeys gehoord. Mijn muziekkennis is gwn echt heel slecht![]()
Hey dikzak.quote:
Vetje kroketjequote:
Moenuhpoenuhquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als het enige troost is, ik heb vorige week pas voor het eerst een nummer van The Beatles gehoord. En van de arctic monkeys gehoord. Mijn muziekkennis is gwn echt heel slecht![]()
Maar nu gaan we dus gezellig samen alle nummers van The rolling Stones luisteren![]()
Ik zet wel een pot koffie voor ons.
Dat lijkt me eigenlijk onmogelijk.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar nu gaan we dus gezellig samen alle nummers van The rolling Stones luisteren![]()
Dealquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:44 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goudvisjequote:Op vrijdag 25 december 2020 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hey dikzak.
[..]
Vetje kroketje
[..]
Moenuhpoenuh
Die neem ik vanavond na het kerstmaalquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Deal
Heb net wel een Irish Coffee gemaakt
Dan doe je dat nietquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:47 schreef DerRabbit het volgende:
The Artic Monkeys kan ik nog steeds niet luisteren. Is een tijd echt grijs gedraaid op werk
Ow je had vroeger van die Nescafé “irish coffee” die was zoooo lekkerquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Deal
Heb net wel een Irish Coffee gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |