Haha ik ook denk ikquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb bijna 19k posts over het hele jaar tot nu toe
Aaaaaah die ken ik wel !!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:34 schreef Dven het volgende:
THE ROLLING STONES LIMOENTJUH THE ROLLING STONES
Daaag!quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef shiitake het volgende:
Wat is het verschil tussen liedjesspam en bolken met de meest onzinnige woorden en smilies.![]()
Er staat er maar een zo hoog en dat is niet met alleen zinnige, gezellige posts. En dat is dan een held.![]()
Maar ik denk dat ik even naar een gezelliger topic ga.
God*quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef shiitake het volgende:
Wat is het verschil tussen liedjesspam en bolken met de meest onzinnige woorden en smilies.![]()
Er staat er maar een zo hoog en dat is niet met alleen zinnige, gezellige posts. En dat is dan een held.![]()
Is al goedquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Sorry maat, als ik had geweten dat jij het was had ik het niet gedaan.
Ja fuck haagsquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef shiitake het volgende:
Het was kerst avond/nacht man. Je enige kans op seks in het jaar en jij gaat Fifa spelenquote:
Nee johquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef shiitake het volgende:
Moet zelfs nog slapenquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het was kerst avond/nacht man. Je enige kans op seks in het jaar en jij gaat Fifa spelen
voortaan hier 24/7 zitten dan hequote:
Nou na deze maand is het klaar hoor. Wat een kut energie om niks. Jezus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
voortaan hier 24/7 zitten dan he
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aaaaaah die ken ik wel !!hun muziek volgens mij niet maar ik zal ze vast horen langskomen in de Top2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |