Wat voor kleding heb je dan?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:24 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, ik zal niet zeggen dat het warm was ofzo. Maar ik ben redelijk winterhard en kwam al een maand of twee dagelijks buiten in de ijskoude in plaats van dat ik ergens op kantoor in NL zat en alleen af en toe buiten kom om de hond uit te laten bij 8 graden
Geen controle over jezelf?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja eens, alleen kaapte ik onze grote vriend @:m1st1g
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:25 schreef Dven het volgende:
Liep naar het kampvuur dat nog aan het nasmeulen was. Wilde een goede slok whisky pakken om een vals gevoel van warmte te krijgen. Was de whisky bevroren. GEFFEDOMME KOUD
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:25 schreef Dven het volgende:
Liep naar het kampvuur dat nog aan het nasmeulen was. Wilde een goede slok whisky pakken om een vals gevoel van warmte te krijgen. Was de whisky bevroren. GEFFEDOMME KOUD
Sorryquote:
Sneeuwpakkie aan hequote:
Schoenen is vaak een probleem jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Sneeuwpakkie aan heEn schoenen die tot -100 gaan.
snowbootsquote:
Vanaf een graadje of -35 jaquote:
Heb je ervaring X?quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Sneeuwpakkie aan heEn schoenen die tot -100 gaan.
wtf je kent fucking keith richardsgod toch wel johquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sorry
Ken hem niet. Buckethead ook niet. Maar een andere user had hem als UI
Ze lijken toch wel beetje op elkaar
Sorry maat, als ik had geweten dat jij het was had ik het niet gedaan.quote:
pffffquote:Op vrijdag 25 december 2020 11:29 schreef Haags het volgende:
[..]
Sorry maat, als ik had geweten dat jij het was had ik het niet gedaan.
O als je dat echt hebt is het mooi kudt Kan echt pijn doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |