Ja.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zet je dat muziekje thuis op om van te genieten?
Dan is het een hoogstaand stukje wat echt tot de 2000 beste nummers hoort?
Oh, een nieuwe fan van BZN, nu voelt Symphonic zich niet meer zo alleenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Even naar geluisterd tijdens de reclame.
Hij is leukHad iets heel ergs verwacht maar hij is juist heel liefig
![]()
![]()
Ben hem maar voor de 2 keer aan het luisteren aangezien de reclame zo lang duurt
Nee, maar ook daar sta ik niet achter, dat was toch al wel bekend?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja want dat geldt wel voor alle andere 1999 nummers
Als dat nummer de lijst niet haalt eet ik mijn matras op?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij was nog quasi verontwaardigd ook dat die de lijst niet gehaald had
quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:07 schreef Zorro het volgende:
A Twist in my Sobrietey is een mooie manier om te zeggen "Ik ben toch weer gaan zuipen"?
oh?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:08 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar ook daar sta ik niet achter, dat was toch al wel bekend?
Je had net moeten gaan, had je Jan Smit gemist.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe sterk schatten jullie mijn kans op een douchebeurt tijdens het volgende reclameblok in? Moet ik haasten of niet?
Njah Fan kan ik mezelf nog niet noemen met maar 1 nummer gehoord te hebbenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, een nieuwe fan van BZN, nu voelt Symphonic zich niet meer zo alleen
Toen wilde hij ook maar de douche was bezetquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je had net moeten gaan, had je Jan Smit gemist.
Ik viel midden in dat nummer toen ik de tv aan zette.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat mij betreft heb je 20 minuten na de reclame nog alle tijd. Dan moet je re toch wel zijn.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe sterk schatten jullie mijn kans op een douchebeurt tijdens het volgende reclameblok in? Moet ik haasten of niet?
Ja de douche was bezetquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1 januari kan je douchen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet wachten tot begin volgend uur. De Party Animals wil je niet missenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt wel.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Niet wachten tot begin volgend uur. De Party Animals wil je niet missen
Party Animalsquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:10 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Niet wachten tot begin volgend uur. De Party Animals wil je niet missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |