we doen ons best hierquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zit genoeg moois tussen, dus er is nog hoop!
Zou zo een titel van Spinvis kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, Jennifer eet matrassen is echt een heerlijke song.
Verdomme, ik dacht dat het een woordgrap was. Blijkt er echt een nummer zo te hetenquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij was nog quasi verontwaardigd ook dat die de lijst niet gehaald hadquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:
Even naar geluisterd tijdens de reclame.quote:
Ik volg erg veel op dat gebied. Maar de ceremonies (ik neem aan dat het daar dan was?) Sla i kmet een grote boog over. Onzinnig gedoe.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je kent haar wel, van de Olympische Spelen in Londen
Dan zet je dat muziekje thuis op om van te genieten?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In het jaar dat heel Nederland buiten Pokémon aan het vangen was, was dit meer dan terecht.
ja want dat geldt wel voor alle andere 1999 nummersquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:06 schreef D. het volgende:
[..]
Dan zet je dat muziekje thuis op om van te genieten?
Dan is het een hoogstaand stukje wat echt tot de 2000 beste nummers hoort?
Mooie timing van je wekker!quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:06 schreef MTheBassman het volgende:
1871 Tanita Tikaram-Twist In My Sobriety
daar komt zo mn eerste stemlijstnummer weer
Mooie aanwinst danquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Even naar geluisterd tijdens de reclame.
Hij is leukHad iets heel ergs verwacht maar hij is juist heel liefig
![]()
![]()
Ben hem maar voor de 2 keer aan het luisteren aangezien de reclame zo lang duurt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |