Yep, of niet dus, door gedrag en/of besmettelijkere mutatie(s)quote:
2022quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:20 schreef Discombobulate het volgende:
Wanneer is het effect van de lockdown te verwachten?
Met inmiddels 11 dagen lockdown blijft het (stabiel) aan de (te) hoge kant.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:18 schreef Vliegbaard het volgende:
De cijfers verbazen toch niet meer of wel?
Meestal rond de 2e week nadat de maatregelen zijn ingevoerd.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:20 schreef Discombobulate het volgende:
Wanneer is het effect van de lockdown te verwachten?
Die hebben ze inmiddels bijgewerkt naar Bevrijdingsdag (geen grapje). Zie YorickB op twitter.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:21 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heeft iemand die grafiek met de weg naar "Waakzaam met kerst" en dan de daadwerkelijke lijn er bij?
Volgens mij wijkt het iets af namelijk 🤣
Het had nu al zichtbaar moeten zijn. We delen dit land helaas met hopeloos volk, op naar de volgende persco!quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, of niet dus, door gedrag en/of besmettelijkere mutatie(s)
Moeten we nog eens uitleggen voor de zoveelste keer dat die mensen ook anderen besmetten, die er niets aan hunnen doen en weerloos zijn?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:20 schreef JosMert het volgende:
[..]
Als de risicodoelgroepen niet hun gedrag aanpassen, vragen ze zelf om problemen. Ik kan daar echt niet mee zitten.
Ik hoop niet dat je iets anders verwacht want dit blijft de komende maand wel ff aanmodderen zo.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Met inmiddels 11 dagen lockdown blijft het (stabiel) aan de (te) hoge kant.
Ik houd mn hart vast voor de cijfers van volgende week, 5 dagen na kerst.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het had nu al zichtbaar moeten zijn. We delen dit land helaas met hopeloos volk, op naar de volgende persco!
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:21 schreef Pvt.Webster het volgende:
Heeft iemand die grafiek met de weg naar "Waakzaam met kerst" en dan de daadwerkelijke lijn er bij?
Volgens mij wijkt het iets af namelijk 🤣
Kan niet, groep is te groot, verkiezingen komen er aan dus geen politieke partij gaat zijn vingers hier aan branden. Rutte zou deze groep ook wel eens kunnen noemen net zoals de jongeren toentertijd, maar dat gaat hem stemmen kosten....quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:20 schreef JosMert het volgende:
[..]
Als de risicodoelgroepen niet hun gedrag aanpassen, vragen ze zelf om problemen. Ik kan daar echt niet mee zitten.
Die plaatst net een plaatje met cijers van alle gemeenten. Is er aardig zoet mee 😁quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Die hebben ze inmiddels bijgewerkt naar Bevrijdingsdag (geen grapje). Zie YorickB op twitter.
Ik durf nu al te stellen dat dat hele nare cijfers worden.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:23 schreef bechirti het volgende:
[..]
Ik houd mn hart vast voor de cijfers van volgende week, 5 dagen na kerst.
Het lijkt mij beter om het experiment te beëindigen en te accepteren dat bepaalde zaken niet in de menselijke natuur zit, zoals krampachtig afstand houden van elkaar en beven van angst voor een virus.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:10 schreef DonDruiper het volgende:
Bij mij in de straat wonen veel opa's en oma's.
Hele hokken vol met kinderen en kleinkinderen
Wanneer gaat deze groep nou eens zn verantwoordelijkheid nemen en het 'alleen samen' echt opvolgen?
Dit is dweilen met de kraan open zo.
We zijn dus FUBAR. Ok, naja k ga maar weer gamen ofzoquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik durf nu al te stellen dat dat hele nare cijfers worden.
Wat verwacht je nu nog van een persconferentie?quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het had nu al zichtbaar moeten zijn. We delen dit land helaas met hopeloos volk, op naar de volgende persco!
Gamen met kerstquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
We zijn dus FUBAR. Ok, naja k ga maar weer gamen ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |