abonnement Unibet Coolblue
pi_196926570
Het Laatste nieuws (20 december 2020):

Gerrit en Samantha zijn uit elkaar!!
Gerrit blijkt niet de vader van Djemino te zijn, die nota bene vernoemd was naar het overleden kindje van de dochter van Gerrit.
Hij lijkt halverwege december te hebben ontdekt dat het kindje dat op 16 november 2020 geboren is niet zijn zoon is.....

Overigens had Samantha op 15 november, terwijl ze in het ziekenhuis was om de bevalling af te wachten deze opvallende tekst nog geplaatst:




Oud nieuws
SPOILER: September 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: November 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: April 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Juli & Augustus 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: December 2019
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: april 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: september 2020
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De diverse Instagrams:
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY

Samantha's Vriendje van dienst
December 2020: Geen.... of misschien toch deze shining star?

SPOILER: Exen aka de ware
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie world
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196926839
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:29 schreef Piperidine het volgende:
Wat een contrast ook met Bibi.
Tien jaar later wint zij het Perfecte Plaatje en Samantha zit in deze situatie.
Ik had nog niet gekeken .... alle topics ontweken... lees ik de uitslag in dit topic 😂
pi_196926846
Ik vind het pakje ook niet iets wat Samand aan zou trekken bij haar zoon. Het is te simplistisch
  donderdag 24 december 2020 @ 17:07:32 #4
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196926917
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:02 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het pakje ook niet iets wat Samand aan zou trekken bij haar zoon. Het is te simplistisch
Het pakje heeft hij wel eerder aangehad: https://www.instagram.com/p/CIgbV5JBRwv/?igshid=7jsc7y2z56o5
En die deken is ook op eerdere foto’s of filmpjes te zien.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_196926919
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:02 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het pakje ook niet iets wat Samand aan zou trekken bij haar zoon. Het is te simplistisch
Dat dacht ik ook bij de foto, een gewoon babypakje, zoals Samanda hem niet snel zou aandoen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196926932
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:07 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Het pakje heeft hij wel eerder aangehad: https://www.instagram.com/p/CIgbV5JBRwv/?igshid=7jsc7y2z56o5
Ah, een pyjama...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 24 december 2020 @ 17:11:31 #7
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196926977
Maar ik vind wel dat je zo’n pakje niet aantrekt op kerstavond. Ok dit is misschien iets te overdreven voor kerstavond maar toch hoop ik wel dat de klijn man dit morgen aan krijgt:
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_196927016
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:07 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Het pakje heeft hij wel eerder aangehad: https://www.instagram.com/p/CIgbV5JBRwv/?igshid=7jsc7y2z56o5
En die deken is ook op eerdere foto’s of filmpjes te zien.
Ik zie het.
pi_196927139
Op die nieuwe foto valt toch echt niet te ontkennen dat de klijn man een donkere vader heeft.
pi_196927261
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:23 schreef Allyo het volgende:
Op die nieuwe foto valt toch echt niet te ontkennen dat de klijn man een donkere vader heeft.
Ik vind het wel meevallen. Mijn dochter heeft een Perzische vader, maar die was nog witter dan ik. Alleen donker haar en donkere ogen. Als baby was mijn dochter de eerste 2 maanden wel vrij donker. Vooral richting het rode, zeg maar. Dat zie ik ook duidelijk bij de klijn man. Dit was rond de 3 maanden echter helemaal weggetrokken en toen werd ze heel licht.

Nu is ze 5 en ze is nog altijd witter dan ik. Haar haar is net een tintje donkerder dan dat van mij en ze heeft bruine ogen (en ik blauwe).
pi_196927301
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:31 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Mijn dochter heeft een Perzische vader, maar die was nog witter dan ik. Alleen donker haar en donkere ogen. Als baby was mijn dochter de eerste 2 maanden wel vrij donker. Vooral richting het rode, zeg maar. Dat zie ik ook duidelijk bij de klijn man. Dit was rond de 3 maanden echter helemaal weggetrokken en toen werd ze heel licht.

Nu is ze 5 en ze is nog altijd witter dan ik. Haar haar is net een tintje donkerder dan dat van mij en ze heeft bruine ogen (en ik blauwe).
Hmm ja. Genen werken soms heel apart, bijv tweelingen waarvan de ene licht is en de ander donker.
Maar vind de klijn man niet alleen qua kleur gemixt lijken, ook wel qua gelaatstrekken.
  Spellchecker donderdag 24 december 2020 @ 17:49:11 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196927484
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:11 schreef Mariposas het volgende:
Maar ik vind wel dat je zo’n pakje niet aantrekt op kerstavond. Ok dit is misschien iets te overdreven voor kerstavond maar toch hoop ik wel dat de klijn man dit morgen aan krijgt:
[ afbeelding ]
:|W
pi_196927667
Zit trouwens even op de insta en fb van Priscilla vd P te kijken. Heeft zij nog wel een relatie met die Patrick? Zie helemaal niks staan over hem
  donderdag 24 december 2020 @ 18:04:42 #14
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_196927692
.

[ Bericht 98% gewijzigd door houdjemond op 24-12-2020 18:05:08 (Verkeerde topic) ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_196927727
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:02 schreef Allyo het volgende:
Zit trouwens even op de insta en fb van Priscilla vd P te kijken. Heeft zij nog wel een relatie met die Patrick? Zie helemaal niks staan over hem
Dat vroeg ik mij ook al af...
pi_196927850
Arm kindje. Dit maakt mij echt verdrietig. Nu al een kut start.
pi_196927862
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:20 schreef Rupibma het volgende:
Arm kindje. Dit maakt mij echt verdrietig. Nu al een kut start.
Op naar de volgende ^O^
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 24 december 2020 @ 18:27:23 #18
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196927927
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:20 schreef Rupibma het volgende:
Arm kindje. Dit maakt mij echt verdrietig. Nu al een kut start.
Daar was laatst nog een proefballonnetje over vanuit het kabinet. Om mensen die keer op keer aantonen dat ze met kinderen geen lekkere combinatie zijn, te verbieden kinderen te maken.

Kwam er vervolgens een vrouw voorbij van 2 minder begaafde ouders die er echt 1 grote janboel van hebben gemaakt (en mevr. Heeft haar level bij verschillende pleeggezinnen doorgebracht terwijl haar ouders door bleven fokken) en die zei "ja, vind ik echt niet kunnen. Want ik ben wel blij dat ik in ieder geval besta."

Tja... Geen speld tussen te krijgen, daarom moet je dat soort dingen niet met terugwerkende kracht invoeren.
pi_196928002
Overigens lijkt het kindje geen ontwenningsverschijnselen te hebben gehad, voor zover we dat op insta hebben kunnen volgen, het lijkt geen huilbaby te zijn geweest de eerste weken maar vooral juist lekker rustig genietend bij Gerrit te hebben gelegen.
Dat was met een kind van een moeder die tijdens de zwangerschap gebruikt had denk ik niet gelukt, dus eigenlijk verwacht ik dat er op dat vlak wel iets gebeurd is na de bevalling en wat voor Gerrit de druppel was waardoor er ruzie ontstond en hij er klaar mee was.

Is ze begin deze maand niet met iemand wezen stappen? Er staat me iets bij van een insta-post met een Bram-achtig figuur, maar ik weet niet zeker of hij het was.
Kan het iig niet terugvinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196928026
Ik vind dat kleine kinderen niet op social media getoond mogen worden. Het arme kind heeft er niets aan, kan alleen in z'n nadeel werken.

Trieste geschiedenis ;(
pi_196928074
De baby was toch al vrij snel na de geboorte thuis? Als de baby verslaafd was geboren was dat niet gebeurd. De baby was überhaupt niet thuis gekomen denk ik.
pi_196928106
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:31 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Mijn dochter heeft een Perzische vader, maar die was nog witter dan ik. Alleen donker haar en donkere ogen. Als baby was mijn dochter de eerste 2 maanden wel vrij donker. Vooral richting het rode, zeg maar. Dat zie ik ook duidelijk bij de klijn man. Dit was rond de 3 maanden echter helemaal weggetrokken en toen werd ze heel licht.

Nu is ze 5 en ze is nog altijd witter dan ik. Haar haar is net een tintje donkerder dan dat van mij en ze heeft bruine ogen (en ik blauwe).
Ik zou een dna test doen :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 24 december 2020 @ 18:45:01 #23
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_196928125
Ik liet mijn vriend de geweldige spelling van Samanda, Gerrit en co. zien. Hij heeft zich blauw gelachen _O-
With love :*
pi_196928128
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:34 schreef Leandra het volgende:
Overigens lijkt het kindje geen ontwenningsverschijnselen te hebben gehad, voor zover we dat op insta hebben kunnen volgen, het lijkt geen huilbaby te zijn geweest de eerste weken maar vooral juist lekker rustig genietend bij Gerrit te hebben gelegen.
Dat was met een kind van een moeder die tijdens de zwangerschap gebruikt had denk ik niet gelukt, dus eigenlijk verwacht ik dat er op dat vlak wel iets gebeurd is na de bevalling en wat voor Gerrit de druppel was waardoor er ruzie ontstond en hij er klaar mee was.

Is ze begin deze maand niet met iemand wezen stappen? Er staat me iets bij van een insta-post met een Bram-achtig figuur, maar ik weet niet zeker of hij het was.
Kan het iig niet terugvinden.
Hoe weet jij dat het geen huil baby was :')
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 24 december 2020 @ 18:50:48 #25
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_196928178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat het geen huil baby was :')
Hij huilde in ieder geval van zonsondergang tot zonsopgang als je de IG berichten erover mag geloven
pi_196928208
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:50 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

Hij huilde in ieder geval van zonsondergang tot zonsopgang als je de IG berichten erover mag geloven
Dat doen ze toch altijd?

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 24-12-2020 19:01:17 ]
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_196928420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:02 schreef Allyo het volgende:
Zit trouwens even op de insta en fb van Priscilla vd P te kijken. Heeft zij nog wel een relatie met die Patrick? Zie helemaal niks staan over hem
Ik gok dat ze gescheiden zijn, want onder 1 van de foto's staat " het is dochter week."
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_196928613
Hier staat toevallig " achter gesloten deuren" op, vrouw heeft kind ontvoerd en man is boos omdat het niet zijn kind is, ik ken nog wel een paar mensen voor meerdere afleveringen te maken hahahahaha
pi_196928622
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 19:11 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik gok dat ze gescheiden zijn, want onder 1 van de foto's staat " het is dochter week."
Ik denk dat hij geen zin heeft om op haar openbare profiel op instagram te staan met z’n kop
pi_196931232
Ze leeft nog.

  Spellchecker donderdag 24 december 2020 @ 22:12:04 #31
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196931281
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 22:09 schreef bloempje-moi het volgende:
Ze leeft nog.

[ afbeelding ]
Wow ...
quote:
mooie spreuken, made by
.. (dinges)
Zelfs zoiets nog ergens anders vandaan halen ....
pi_196931559
Er was toen nog een andere donkere jongen. Ze had toen heel donker bruin haar/pruik en die hele exotische vriendin. En er was vaak een man/jongen bij. Ze gingen allerlei feesten af. Fernandez drinken en volgens mij hartstikke high. Dat is denk ik de vader. Helaas zijn die foto’s van insta. Dat was voor Habibi met dat lullige tasje.
pi_196932017
Wat ik niet snap, ze post nu dingen als” fijne feestdagen etc”. Net alsof er niks gebeurt is. Ik kan daar werkelijk waar met mijn kop niet bij. Zou ze dan helemaal geen schaamte voelen om wat er gebeurt is? Geen verdriet?

Ze leek echt gek op Djemino. Heeft ze dan toneel gespeeld al die tijd? Met haar complete gezinnetje.Het kan toch niet zo zijn dat ze de ene week helemaal. De 7e hemel is im een week later alles kwijt te zijn?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 december 2020 @ 23:01:33 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196932263
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef Sumpie het volgende:
Wat ik niet snap, ze post nu dingen als” fijne feestdagen etc”. Net alsof er niks gebeurt is. Ik kan daar werkelijk waar met mijn kop niet bij. Zou ze dan helemaal geen schaamte voelen om wat er gebeurt is? Geen verdriet?

Ze leek echt gek op Djemino. Heeft ze dan toneel gespeeld al die tijd? Met haar complete gezinnetje.Het kan toch niet zo zijn dat ze de ene week helemaal. De 7e hemel is im een week later alles kwijt te zijn?
Tuurlijk heeft ze wel verdriet. Onwijs veel zelfs. Misschien zelfs verdoofd. Maar wat moet ze dan? Weer een tirade houden op de socials? Of trieste posts plaatsen?

Ze kan toch gewoon alsnog mensen fijne feestdagen wensen? Ze post nu gewoon het enige wat ze eigenlijk nog kan posten. Beetje jezelf bezig houden, een masker ophouden voor de buitenwereld opzetten wellicht. Of mag ze eigenlijk niets posten?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Spellchecker donderdag 24 december 2020 @ 23:04:44 #35
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196932321
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef Sumpie het volgende:
Wat ik niet snap, ze post nu dingen als” fijne feestdagen etc”. Net alsof er niks gebeurt is. Ik kan daar werkelijk waar met mijn kop niet bij. Zou ze dan helemaal geen schaamte voelen om wat er gebeurt is? Geen verdriet?

Ze leek echt gek op Djemino. Heeft ze dan toneel gespeeld al die tijd? Met haar complete gezinnetje.Het kan toch niet zo zijn dat ze de ene week helemaal. De 7e hemel is im een week later alles kwijt te zijn?
Ze is gek op al haar kids.

Maarja, het is ook Samand ...
pi_196937202
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 22:25 schreef Kupelu het volgende:
Er was toen nog een andere donkere jongen. Ze had toen heel donker bruin haar/pruik en die hele exotische vriendin. En er was vaak een man/jongen bij. Ze gingen allerlei feesten af. Fernandez drinken en volgens mij hartstikke high. Dat is denk ik de vader. Helaas zijn die foto’s van insta. Dat was voor Habibi met dat lullige tasje.
Joh Sam ging waarschijnlijk met vele manen naar bed die haar insta echt niet hebben gehaald. Ik heb daar verder geen oordeel over trouwens.
  vrijdag 25 december 2020 @ 08:43:43 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196938199
Ik heb het topic rond de bevruchting even doorgenomen, en dat was verbazingwekkend genoeg een 3-maanden-topic, waarin nog wel een potentiële kandidaat naar boven komt:
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:33 schreef maily het volgende:
Wie is cobussss?

[ afbeelding ]
Maar Cobus lijkt me ook niet heel erg donker.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196939986
De vader moet wel écht heel donker zijn. Bedoel, ik ben een mix , m'n ex donker en ons kind was lichter rond die periode dan Djemino...

Dus het moet wel van een volbloed Surinamer of Afrikaan zijn.
pi_196940350
Wat is dit nou weer?


Er staat trouwens een nieuwe foto van hem met Angelina op zijn insta.
pi_196940541
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Brybry het volgende:
De vader moet wel écht heel donker zijn. Bedoel, ik ben een mix , m'n ex donker en ons kind was lichter rond die periode dan Djemino...

Dus het moet wel van een volbloed Surinamer of Afrikaan zijn.
Moet moet, genen kunnen bij iedereen anders uitpakken. Sommige kindjes kleuren eerder bij dan anderen, jouw situatie wil niks zeggen over Djemino
  vrijdag 25 december 2020 @ 10:57:46 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_196940916
quote:
Te wit :D
pi_196940950
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 10:55 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Moet moet, genen kunnen bij iedereen anders uitpakken. Sommige kindjes kleuren eerder bij dan anderen, jouw situatie wil niks zeggen over Djemino
Vind het gek dat een volbloed Hollandse zo'n donker kindje kan krijgen. Ik heb in mijn leven heel veel getinte kindjes gezien en die waren echt een stuk lichter, behalve de volbloed babies dan.
Maar ach, we horen vanzelf wie de gelukkige is :D
  vrijdag 25 december 2020 @ 11:24:04 #44
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_196941159
Mijn oudste was ook vrij donker. Iemand die ik helemaal niet kende verder vroeg of z'n vader een Marokkaan was :|W

Hij is nog steeds de donkerste van de drie terwijl ze allemaal dezelfde vader hebben :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_196941236
Waarom zijn die instas opeen allemaal prive
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_196941518
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]

Er staat trouwens een nieuwe foto van hem met Angelina op zijn insta.
Te erg dit, toch?
Gedrag en misdraag je als een idioot en een losgeslagen greppeldel en je krijgt een serie op TLC met je neppe troep. :') :X :r :r

~:) Fijne kerst!
pi_196941933
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 11:27 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zijn die instas opeen allemaal prive
??? Dat waren ze al?

Ik vind die foto van Mèèk in de Turkse sauna echt zo viessss. Helemaal uitgeteld met die natte pruik van hem.
  vrijdag 25 december 2020 @ 12:17:03 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196942432
quote:
Volgens mij was Cobus in Amersfoort.

[ Bericht 20% gewijzigd door Leandra op 25-12-2020 13:00:40 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196942538
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 11:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

??? Dat waren ze al?

Ik vind die foto van Mèèk in de Turkse sauna echt zo viessss. Helemaal uitgeteld met die natte pruik van hem.
Nee dit dan...
  vrijdag 25 december 2020 @ 12:21:17 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196942556
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]

Er staat trouwens een nieuwe foto van hem met Angelina op zijn insta.
Teringjantje, TLC NL? Serieus? Gaan die deze criminelen zendtijd geven?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196942595
Hahaha Realityster _O-
  vrijdag 25 december 2020 @ 12:23:55 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196942630
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 11:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

??? Dat waren ze al?

Ik vind die foto van Mèèk in de Turkse sauna echt zo viessss. Helemaal uitgeteld met die natte pruik van hem.
Idd, ik volg geen van allen en ik kon geen van de insta's van Michael en Naomi bekijken, zelfs die zakelijke niet :')

Een account waarop je iets wilt verkopen niet openbaar hebben staan... dan klopt er iets niet aan wat je verkoopt of de belastingaangifte die je doet.

Edit: ik kan ze nog steeds niet bekijken, alles private.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196942650
Mijn vader is Nederlands maar wel vrij donker heeft ook zwart haar. Mijn moeder donkerbruin haar.

Ik ben echt heel wit en was heel lang blond. Dus tja kleur zegt niks wellicht zit er bij samantha ook ergens donkere genen. Dat kan een paar generaties overslaan.
pi_196942905
Zag trouwens een oude foto van Meek en schrok wel van die inhammen. Kon me niet herinneren dat hij dat toen zo had
pi_196943102
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:34 schreef Allyo het volgende:
Zag trouwens een oude foto van Meek en schrok wel van die inhammen. Kon me niet herinneren dat hij dat toen zo had
Wat denk je dat hij in Turkije deed?
Wij waren daar vorig jaar en echt superveel mannen liepen met een verbonden hoofd rond.
pi_196943129
Ik ben volger geworden van Meek. Het valt me nog mee. Maar hij heeft pas 7 foto’s. Er staat een echt leuke foto van hem en Angelina. Ze ziet er ontspannen en happy uit. Lief koppie.
pi_196943137
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:20 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Nee dit dan...
[ afbeelding ]
Dit lijken wel grillen van het vrouwtje. Hij kijkt best ongemakkelijk
pi_196943464
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat denk je dat hij in Turkije deed?
Wij waren daar vorig jaar en echt superveel mannen liepen met een verbonden hoofd rond.
Ja ik weet dat hij dat gedaan heeft. Maar was meer vergeten dat hij zo kalend was
pi_196943521
Ze doen alles voor meer volgers die 2 vind die Naomi zo,n nagemaakte
pi_196943558
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:01 schreef Woonbootjes het volgende:
Ze doen alles voor meer volgers die 2 vind die Naomi zo,n nagemaakte
De volgers van maik zijn grotendeels bots
pi_196944028
Het zou me weinig verbazen als Samanda bij de overdracht van de kindjes na Sinterklaas van Meek en Naoom heeft gehoord dat zij hun eigen RLS op het hippe TLC (met idolen zoals Darcy da Silva) krijgen. En dat ze vervolgens bij Gerrit bot ving toen ze opperde dat hunnie zelf ook een RLS zouden moeten krijgen, waarna ze dusdanig teleurgesteld was dat ze met haar oude vriendjes haar neus is gaan poederen oO<
  vrijdag 25 december 2020 @ 13:27:42 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196944167
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:03 schreef amaranta het volgende:

[..]

De volgers van maik zijn grotendeels bots
Ook niet heel gek als je je account niet openbaar zet.

Niet dat daar wat mis mee is, mijn account is ook niet openbaar, maar ik probeer dan ook niks te verkopen, laat staan mezelf.

Zouden ze de onderhandelingen met TLC vanuit de bajes hebben gedaan?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196944312
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:21 schreef MorganLeFay het volgende:
Het zou me weinig verbazen als Samanda bij de overdracht van de kindjes na Sinterklaas van Meek en Naoom heeft gehoord dat zij hun eigen RLS op het hippe TLC (met idolen zoals Darcy da Silva) krijgen. En dat ze vervolgens bij Gerrit bot ving toen ze opperde dat hunnie zelf ook een RLS zouden moeten krijgen, waarna ze dusdanig teleurgesteld was dat ze met haar oude vriendjes haar neus is gaan poederen oO<
Tja daar zeg je wat... zou best kunnen.
pi_196944391
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:21 schreef MorganLeFay het volgende:
Het zou me weinig verbazen als Samanda bij de overdracht van de kindjes na Sinterklaas van Meek en Naoom heeft gehoord dat zij hun eigen RLS op het hippe TLC (met idolen zoals Darcy da Silva) krijgen. En dat ze vervolgens bij Gerrit bot ving toen ze opperde dat hunnie zelf ook een RLS zouden moeten krijgen, waarna ze dusdanig teleurgesteld was dat ze met haar oude vriendjes haar neus is gaan poederen oO<
Ik denk eigenlijk dat meek en Sam zo min mogelijk praten bij de overdracht.
Meek rijdt de auto voor en blijft erin zitten. Samanda staat in de deuropening en geeft de kinderen een kus. Zegt niks tegen meek en terwijl hij wegrijdt schreeuwt ze Gore kankah homo.
Of soakut als naoom erbij is.
  vrijdag 25 december 2020 @ 13:42:47 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196944506
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat meek en Sam zo min mogelijk praten bij de overdracht.
Meek rijdt de auto voor en blijft erin zitten. Samanda staat in de deuropening en geeft de kinderen een kus. Zegt niks tegen meek en terwijl hij wegrijdt schreeuwt ze Gore kankah homo.
Of soakut als naoom erbij is.
:D _O- _O_
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker vrijdag 25 december 2020 @ 13:49:20 #66
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196944666
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:43 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dit lijken wel grillen van het vrouwtje. Hij kijkt best ongemakkelijk
Hij kijkt niet eens naar haar _O-
pi_196945731
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef Sumpie het volgende:
Wat ik niet snap, ze post nu dingen als” fijne feestdagen etc”. Net alsof er niks gebeurt is. Ik kan daar werkelijk waar met mijn kop niet bij. Zou ze dan helemaal geen schaamte voelen om wat er gebeurt is? Geen verdriet?

Ze leek echt gek op Djemino. Heeft ze dan toneel gespeeld al die tijd? Met haar complete gezinnetje.Het kan toch niet zo zijn dat ze de ene week helemaal. De 7e hemel is im een week later alles kwijt te zijn?
Mensen die bijv onveilig gehecht zijn kunnen soms niet voelen. Dat mechanisme wordt bij heftige gebeurtenissen ingeschakeld. Je voelt dan letterlijk niets.
  vrijdag 25 december 2020 @ 15:12:32 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196946283
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef Sumpie het volgende:
Wat ik niet snap, ze post nu dingen als” fijne feestdagen etc”. Net alsof er niks gebeurt is. Ik kan daar werkelijk waar met mijn kop niet bij. Zou ze dan helemaal geen schaamte voelen om wat er gebeurt is? Geen verdriet?

Ze leek echt gek op Djemino. Heeft ze dan toneel gespeeld al die tijd? Met haar complete gezinnetje.Het kan toch niet zo zijn dat ze de ene week helemaal. De 7e hemel is im een week later alles kwijt te zijn?
Als ze niets post is het niet goed en denkt half NL dat ze krassend op bed ligt en als ze wel iets post is het ook per definitie niet goed, ongeacht wat ze post.

Dan is dit nog zo ongeveer het meest onschuldige wat ze kan posten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196949259
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:34 schreef Allyo het volgende:
Zag trouwens een oude foto van Meek en schrok wel van die inhammen. Kon me niet herinneren dat hij dat toen zo had
Ik zie hem wel eens op Scheveningen strand als ik ga surfen en hij ziet er echt niet uit. HEEL breed, vol tattoos en enorm agressieve kop. Ik herkende hem in eerste instantie niet en dacht what the fuck is dat voor vent. En de reet van Naomi is ook niet erg goed gelukt moet ik zeggen.
pi_196949344
En zolang ze het niet openbaar erkent, is het niet waar. Mocht ze echt moeite met de situatie hebben, kan het zijn dat ze in een soort ontkenning zit.

Fijne feestdagen allen ~:)
pi_196949375
Vind het een eng goedkoop stel die nog steeds meeliften op het succes toen destijds met Samantha die Naomi weet van gekkigheid niet wat ze moet doen om op te vallen als Samantha een foto plaatste met Gerrit en baby zette zij er 1 op met Milano of die oudste zoon van Michael uit jaloezie
  vrijdag 25 december 2020 @ 18:16:37 #72
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_196949425
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:13 schreef Woonbootjes het volgende:
Vind het een eng goedkoop stel die nog steeds meeliften op het succes toen destijds met Samantha die Naomi weet van gekkigheid niet wat ze moet doen om op te vallen als Samantha een foto plaatste met Gerrit en baby zette zij er 1 op met Milano of die oudste zoon van Michael uit jaloezie
Wat een kleuters zijn het toch ook. Volgens mij is de hele clan verstandelijk licht beperkt.
With love :*
  vrijdag 25 december 2020 @ 18:18:14 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196949447
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:13 schreef Woonbootjes het volgende:
Vind het een eng goedkoop stel die nog steeds meeliften op het succes toen destijds met Samantha die Naomi weet van gekkigheid niet wat ze moet doen om op te vallen als Samantha een foto plaatste met Gerrit en baby zette zij er 1 op met Milano of die oudste zoon van Michael uit jaloezie
Wat een aanname dat dat uit jaloezie was, of had ze erbij gezet dat het uit jaloezie was?

Geen wonder al dat gif, als je het plaatsen van een foto met een van de kinderen al als "uit jaloezie" betitelt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196949634
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:05 schreef Lafoy het volgende:

[..]

Ik zie hem wel eens op Scheveningen strand als ik ga surfen en hij ziet er echt niet uit. HEEL breed, vol tattoos en enorm agressieve kop. Ik herkende hem in eerste instantie niet en dacht what the fuck is dat voor vent. En de reet van Naomi is ook niet erg goed gelukt moet ik zeggen.
Zou me niets verbazen als hij onvruchtbaar lijkt te zijn door al die anabolen.
pi_196949717
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:13 schreef Woonbootjes het volgende:
Vind het een eng goedkoop stel die nog steeds meeliften op het succes toen destijds met Samantha die Naomi weet van gekkigheid niet wat ze moet doen om op te vallen als Samantha een foto plaatste met Gerrit en baby zette zij er 1 op met Milano of die oudste zoon van Michael uit jaloezie
Die laatste zinnen zijn enorme aannames maar het is wel grappig om te zien hoe zij zichzelf presenteren alsof ze boven Samantha staan terwijl Michael zijn bekendheid (en daarmee in ieder geval een deel van zijn inkomsten) aan haar te danken heeft.
pi_196949923
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:32 schreef praadje het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen als hij onvruchtbaar lijkt te zijn door al die anabolen.
Nou ja, minstens een van de 2 heeft verminderde vruchtbaarheid aangezien ze in het ziekenhuis onder behandeling staan
pi_196956019


Misschien kan ze met Meek on tour. Allebei erg muzikaal
  Spellchecker vrijdag 25 december 2020 @ 23:52:15 #78
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196956077
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:52 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou ja, minstens een van de 2 heeft verminderde vruchtbaarheid aangezien ze in het ziekenhuis onder behandeling staan
Hij wou toch niet meer?
pi_196959737
Bij het ad is er nog geen update geweest over samanda?

Ik keek eve. Bij de versierde bomen en daar staat die van samanda dus ook tussen. En een verhaaltje dat ze haar kerst zou vieren met Gerrit en baby.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 26 december 2020 @ 10:43:46 #80
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196961875
Weten we al wie de vader vam Djedinges is? En krijgt ie nog een nieuwe naam?
pi_196963331
Nou niet gaan doen alsof je de naam van de baby niet weet Leodinges.
Je post hier mee dus dan weet je het wel hoor :P

En nee, het is niet bekend. En wmb blijft dat ook anoniem. Zowel de vader als de naam.
pi_196963359
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 23:52 schreef maily het volgende:

[..]

Hij wou toch niet meer?
Dat is wel een wezenlijk verschil met niet meer kunnen.
Als Naomi maar lang zeurt gaat ie of overstag of zij gaat overboord.
Blijkbaar is hij overstag gegaan.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 december 2020 @ 12:02:49 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196963606
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:50 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat is wel een wezenlijk verschil met niet meer kunnen.
Als Naomi maar lang zeurt gaat ie of overstag of zij gaat overboord.
Blijkbaar is hij overstag gegaan.
Heb ik wat gemist? Ik wist wel dat ze verloofd waren of wilden verloven? En dat zij inderdaad graag snel kinderen wilde, maar hij is overstag gegaan?

Weer een kind waar in elk geval híj niet echt naar omkijkt als ik van zijn andere kinderen uit moet gaan. Dat wordt vooral door Naomi gedaan.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_196963781
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 december 2020 12:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist? Ik wist wel dat ze verloofd waren of wilden verloven? En dat zij inderdaad graag snel kinderen wilde, maar hij is overstag gegaan?

Weer een kind waar in elk geval híj niet echt naar omkijkt als ik van zijn andere kinderen uit moet gaan. Dat wordt vooral door Naomi gedaan.
Ze lopen bij het ziekenhuis om kinderen te krijgen.
En laatst zei zij in haar story dat ze hem zo dankbaar is dat hij op z’n 40ste toch nog kinderen met haar wil krijgen. Of iets in die strekking.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 december 2020 @ 12:15:42 #85
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196963893
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 12:11 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ze lopen bij het ziekenhuis om kinderen te krijgen.
En laatst zei zij in haar story dat ze hem zo dankbaar is dat hij op z’n 40ste toch nog kinderen met haar wil krijgen. Of iets in die strekking.
Oh! Ik volg hem niet op Insta dus dan heb ik dat gemist. Thanks!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_196963894
Laat ik het zo zeggen... ik denk niet dat het initiatief bij hem heeft gelegen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 december 2020 @ 12:17:08 #87
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196963918
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 12:15 schreef amaranta het volgende:
Laat ik het zo zeggen... ik denk niet dat het initiatief bij hem heeft gelegen
Dat weet ik wel zeker want hij was er klaar mee. Had hij er geen knoopje in laten leggen?

De hamvraag: gaan ze trouwen? En: hoe lang blijven ze bij elkaar? En kan dat laatste nog ten nadele veranderen zodra er een baby (extra stress?) is?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 26 december 2020 @ 12:19:22 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196963967
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 11:49 schreef amaranta het volgende:
Nou niet gaan doen alsof je de naam van de baby niet weet Leodinges.
Je post hier mee dus dan weet je het wel hoor :P

En nee, het is niet bekend. En wmb blijft dat ook anoniem. Zowel de vader als de naam.
Dit idd.... al even los van het feit dat het me niet zou verbazen als Samanda het ook niet zou weten.
Maar als ze verstandig is dan zegt ze het ook niet als ze het wel weet, ik acht de kans 99,9% dat het kind er niet beter van wordt als de biologische vader ook nog in dit verhaal betrokken wordt.

Waarmee ik overigens niet stel dat ze het hem nooit moet vertellen, dat vind ik dan weer wel, als het kind een jaar of 16 of 18 is.
In het geval van Samanda is het misschien beter als ze het ergens opschrijft en bij iemand in bewaring geeft tot het kind 16 is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 december 2020 @ 12:21:51 #89
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196964023
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 12:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit idd.... al even los van het feit dat het me niet zou verbazen als Samanda het ook niet zou weten.
Maar als ze verstandig is dan zegt ze het ook niet als ze het wel weet, ik acht de kans 99,9% dat het kind er niet beter van wordt als de biologische vader ook nog in dit verhaal betrokken wordt.

Waarmee ik overigens niet stel dat ze het hem nooit moet vertellen, dat vind ik dan weer wel, als het kind een jaar of 16 of 18 is.
In het geval van Samanda is het misschien beter als ze het ergens opschrijft en bij iemand in bewaring geeft tot het kind 16 is.
Ik heb ook het vermoeden dat de vader wellicht wél weet (vermoedt) dat hij de vader is maar er helemaal niet op zit te wachten, :@.

Het kind kan ze het gewoon vertellen als hij zelf (serieuze) vragen gaat stellen. Imo zit daar verder geen speciale leeftijd aan vast.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_196964059
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 december 2020 12:17 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker want hij was er klaar mee. Had hij er geen knoopje in laten leggen?

De hamvraag: gaan ze trouwen? En: hoe lang blijven ze bij elkaar? En kan dat laatste nog ten nadele veranderen zodra er een baby (extra stress?) is?
Tuurlijk gaan ze trouwen.
  zaterdag 26 december 2020 @ 12:30:27 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196964207
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 december 2020 12:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb ook het vermoeden dat de vader wellicht wél weet (vermoedt) dat hij de vader is maar er helemaal niet op zit te wachten, :@.

Het kind kan ze het gewoon vertellen als hij zelf (serieuze) vragen gaat stellen. Imo zit daar verder geen speciale leeftijd aan vast.
Mwah, imho zit daar wel een leeftijd aan vast dat hij alles in perspectief kan plaatsen (voor zover dat überhaupt mogelijk is in een situatie als deze), niemand zit erop te wachten dat hij op zijn zevende serieuze vragen aan Samanda gaat stellen, zij hem even vertelt wie zijn vader is en het hele traject van zorg binnen het gezin waar hij dan opgroeit totaal overhoop wordt gegooid.

Dat is met een moeder als Samanda toch al een uitdaging, het laatste wat je wat je dan wil is het leven van dat kind weer overhoop gooien op een leeftijd dat hij er niets mee kan en dat er ook niets van de kant van de vader verwacht kan worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 december 2020 @ 13:45:56 #92
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196965893
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 12:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, imho zit daar wel een leeftijd aan vast dat hij alles in perspectief kan plaatsen (voor zover dat überhaupt mogelijk is in een situatie als deze), niemand zit erop te wachten dat hij op zijn zevende serieuze vragen aan Samanda gaat stellen, zij hem even vertelt wie zijn vader is en het hele traject van zorg binnen het gezin waar hij dan opgroeit totaal overhoop wordt gegooid.

Dat is met een moeder als Samanda toch al een uitdaging, het laatste wat je wat je dan wil is het leven van dat kind weer overhoop gooien op een leeftijd dat hij er niets mee kan en dat er ook niets van de kant van de vader verwacht kan worden.
Mwoah, ik verwacht niet dat het kind op 7-jarige leeftijd serieuze (!) vragen gaat stellen. Ik zou het schadelijker vinden als hij met veel vragen aankomt (serieuze) en je hem afwimpelt met een leugen. Of er niet over willen praten.

Maar goed, dan verschillen we daarin van mening :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 december 2020 @ 13:46:17 #93
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196965900
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 12:23 schreef amaranta het volgende:

[..]

Tuurlijk gaan ze trouwen.
Redden ze het tot het eind van hun leven?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 26 december 2020 @ 14:22:14 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196966676
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 december 2020 13:45 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Mwoah, ik verwacht niet dat het kind op 7-jarige leeftijd serieuze (!) vragen gaat stellen. Ik zou het schadelijker vinden als hij met veel vragen aankomt (serieuze) en je hem afwimpelt met een leugen. Of er niet over willen praten.

Maar goed, dan verschillen we daarin van mening :+.
Verkijk je niet.
Ik heb mijn oudste alleen opgevoed, zonder contact met zijn vader, en hij had op die leeftijd wel degelijk serieuze vragen.
Overigens kun je daar ook antwoord op geven zonder te liegen, en zonder de vader zwart te maken, juist als je met je kind afspreekt dat hij op een gegeven moment wel mag weten wie zijn vader is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 26 december 2020 @ 14:40:50 #95
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196966998
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 december 2020 14:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Verkijk je niet.
Ik heb mijn oudste alleen opgevoed, zonder contact met zijn vader, en hij had op die leeftijd wel degelijk serieuze vragen.
Overigens kun je daar ook antwoord op geven zonder te liegen, en zonder de vader zwart te maken, juist als je met je kind afspreekt dat hij op een gegeven moment wel mag weten wie zijn vader is.
Uiteraard zit er tussen liegen en alles vertellen een grijs gebied. Zwartmaken van de vader hoeft sowieso niet, me dunkt.

Maar goed, we verschillen van mening over eventuele aanpak. Gelukkig is dit geen OUD :D dus back naar Samanda. Ik vraag me af hoe ze de kerstdagen heeft doorgebracht. Bij haar ouders? Of is daar geen contact meer mee?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_196974048
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 december 2020 14:40 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

....Ik vraag me af hoe ze de kerstdagen heeft doorgebracht. Bij haar ouders? Of is daar geen contact meer mee?
‘Zelfs bij haar eigen moeder komt Samantha er niet meer in!’ aldus Gerrit in de Story.
  zaterdag 26 december 2020 @ 22:19:20 #97
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_196974469
quote:
Ik heb haar zoontje erkend als mijn kind, maar dat ga ik intrekken en ik dien ook een verzoek in dat hij een andere voornaam moet krijgen. De naam Djemino hoort bij onze familie, het is de naam van mijn overleden kleinzoon. Ik wil dat hij een andere voor- en achternaam krijgt.’
De erkenning ongedaan maken zou wel eens lastig kunnen worden als hij overal verkondigd dat hij al wist dat hij niet de vader kon zijn. De erkenning kan alleen ongedaan worden gemaakt als er sprake is geweest van dwaling.
De voornaam wijzigen zou nog wel kunnen, mits Samantha daarmee instemt.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_196975753
quote:
Dit heeft hij toch niet aan Story verteld, maar aan Ditjes en Datjes? :?
Tekst is letterlijk hetzelfde.

Aangezien Gerrit dus wel voor de baby wilde zorgen, begrijp ik dat hij Djemino erkend heeft. Maar wat ik vervolgens niet begrijp is: waarom geef je het kind dan de naam van je overleden kleinkind als dat zo gevoelig ligt ("de naam hoort bij onze familie"). En wat ik ook niet begrijp: Gerrit wilde dus graag voor het kind zorgen. Daarom heeft hij hem erkend. Maar waarom trekt hij vervolgens zijn handen ervan af als de moeder totaal ontspoort? Het idee van erkennen is dat je de verantwoordelijkheid erkent om voor het kind te zorgen/het te onderhouden tot het 21 is. Dat vervalt niet automagisch als je de moeder de deur uitzet :?
pi_196976432
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:14 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Dit heeft hij toch niet aan Story verteld, maar aan Ditjes en Datjes? :?
Tekst is letterlijk hetzelfde.

Aangezien Gerrit dus wel voor de baby wilde zorgen, begrijp ik dat hij Djemino erkend heeft. Maar wat ik vervolgens niet begrijp is: waarom geef je het kind dan de naam van je overleden kleinkind als dat zo gevoelig ligt ("de naam hoort bij onze familie"). En wat ik ook niet begrijp: Gerrit wilde dus graag voor het kind zorgen. Daarom heeft hij hem erkend. Maar waarom trekt hij vervolgens zijn handen ervan af als de moeder totaal ontspoort? Het idee van erkennen is dat je de verantwoordelijkheid erkent om voor het kind te zorgen/het te onderhouden tot het 21 is. Dat vervalt niet automagisch als je de moeder de deur uitzet :?
Gerrit is gewoon ook weer een komediant met krokodillentranen. Niet meer op social media willen maar wel in de story gaan staan. Gek verhaal ook met die naam. Klopt niets van. Wel-niet. Allemaal komedie. Ken je dat nog van vroeger: theater van de lach?
Zie hieronder.... toepasselijke namen :Y
  zondag 27 december 2020 @ 03:11:53 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196979732
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:14 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Dit heeft hij toch niet aan Story verteld, maar aan Ditjes en Datjes? :?
Tekst is letterlijk hetzelfde.

Aangezien Gerrit dus wel voor de baby wilde zorgen, begrijp ik dat hij Djemino erkend heeft. Maar wat ik vervolgens niet begrijp is: waarom geef je het kind dan de naam van je overleden kleinkind als dat zo gevoelig ligt ("de naam hoort bij onze familie"). En wat ik ook niet begrijp: Gerrit wilde dus graag voor het kind zorgen. Daarom heeft hij hem erkend. Maar waarom trekt hij vervolgens zijn handen ervan af als de moeder totaal ontspoort? Het idee van erkennen is dat je de verantwoordelijkheid erkent om voor het kind te zorgen/het te onderhouden tot het 21 is. Dat vervalt niet automagisch als je de moeder de deur uitzet :?
Nee, bij Ditjes en Datjes ging het ook al om wat hij aan de Story verteld had, die hebben gewoon een soort van verslag gedaan van het Story-artikel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 27 december 2020 @ 07:56:56 #101
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196980615
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 december 2020 23:14 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Dit heeft hij toch niet aan Story verteld, maar aan Ditjes en Datjes? :?
Tekst is letterlijk hetzelfde.

Aangezien Gerrit dus wel voor de baby wilde zorgen, begrijp ik dat hij Djemino erkend heeft. Maar wat ik vervolgens niet begrijp is: waarom geef je het kind dan de naam van je overleden kleinkind als dat zo gevoelig ligt ("de naam hoort bij onze familie"). En wat ik ook niet begrijp: Gerrit wilde dus graag voor het kind zorgen. Daarom heeft hij hem erkend. Maar waarom trekt hij vervolgens zijn handen ervan af als de moeder totaal ontspoort? Het idee van erkennen is dat je de verantwoordelijkheid erkent om voor het kind te zorgen/het te onderhouden tot het 21 is. Dat vervalt niet automagisch als je de moeder de deur uitzet :?
Er klopt sowieso iets niet. Ik vind het ook nog steeds een reële optie dat hij het niet aan zijn dochters heeft gezegd en er gewoon vanuit ging dat het kind blank zou zijn. Want Thea zei dat haar vader van niks wist, namelijk. En wellicht had Thea wel voorgesteld het kind Djemino te noemen? Zeg dan maar ‘nee’ tegen je dochter als je niet wilt vertellen dat het jouw kind niet is.

Of hij is pas veel later gaan rekenen een hield toen zijn mond.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zondag 27 december 2020 @ 09:06:28 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196981229
In de eerdere berichtgeving rond de naam (toen ze nog zwanger was) werd volgens mij gemeld dat het het idee van Samanda was en dat Thea het een goed idee vond.
Volgens mij was het een soort van peace offer omdat Thea in eerste instantie niet zo blij was met de relatie.

Aan alle kanten bizar dus.
Overigens geloof ik best dat Gerrit wel wist dat het zijn kind niet kon zijn maar dat hij dat niet met zijn dochters gedeeld had, dat die dus ook van niets wisten tot hij zelf zei dat hij het wel wist.

Hoe dan ook moet daar een hoop stukgemaakt zijn.
De enige verzachtende omstandigheid die ik nog kan bedenken is dat hij dacht dat Pins de vader was en dat ook een (schoon)familielid van Thea is. (Ik weet niet of die Pins familie is, maar het is meer een "als dan" scenario).
Maar kennelijk kan die het ook niet zijn en komt Gerrit er ook niet meer mee weg te stellen dat hij de vader is, dus nu Samanda zich niet meer volgens afspraak gedraagt trekt hij zijn handen er vanaf.

Ergo: hij heeft het kind erkend om haar aan zich te binden, want nu zij dat niet meer wil laat hij het kind als een baksteen vallen.
Misschien zat er nog een stukje schuldgevoel over de aanrijding bij, want zij lijkt de enige die daardoor werkelijk schade heeft opgelopen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196981423
Je bent ook wel een slappe zak als je eerst zegt dat je verantwoordelijkheid voor het kind neemt, en haar (zij die al enorm kwetsbaar is) vervolgens bij de eerste ruzie de deur wijst en opeens het kind niet meer wil erkennen. Vraag me af of dat überhaupt kan.
pi_196981438
Het hele artikel is toch vol tegenstrijdigheden? De kop is dat ze zelfs bij haar moeder niet meer terecht zou kunnen.... En waar is ze na de problemen naar toe gegaan?? Juist bij haar moeder, volgens het artikel dan...
En er klopt van beide kanten echt niks van volgens mij, Gerrit is vast niet de zielige, heilige man en tja... Samantha, daarvoor lezen we allemaal mee hier.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  zondag 27 december 2020 @ 09:26:58 #105
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_196981502
Precies, daarom snap ik ook niets van die #teamGerrits. Hij is net zo’n grote lul zonder verantwoordelijkheidsgevoel. Wel helemaal voor het kindje gaan om samen met Samantha te kunnen zijn, maar nu hij haar niet meer moet of zij hem niet meer moet, trekt hij volledig zijn handen er van af. Juridisch gezien is hij gewoon de vader, al heeft hij mogelijk geen gezag over het kind. Dat hij niet de rest van zijn leven zich als vader opstelt kan ik begrijpen als hij niet biologisch de vader is. Maar om samantha plus kind je huis uit te zetten in slechte tijden vind ik bizar. Het kind is geen huisdier. :{
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zondag 27 december 2020 @ 10:20:48 #106
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_196982354
Je doet toch ook geen DNA test als je al weet dat je de vader niet bent. Gerrit had misschien een onderbuik gevoel.
  zondag 27 december 2020 @ 10:26:18 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196982439
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 10:20 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Je doet toch ook geen DNA test als je al weet dat je de vader niet bent. Gerrit had misschien een onderbuik gevoel.
Hij had ook wél de vader kunnen zijn
pi_196982542
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 09:26 schreef Mariposas het volgende:
Maar om samantha plus kind je huis uit te zetten in slechte tijden vind ik bizar. Het kind is geen huisdier. :{
Woonden ze dan samen bij hem?

Het kind geen huisdier, dan zouden we als maatschappij types als Samantha ook verplicht moeten laten steriliseren. :')
pi_196983036
Hij dacht in eerste instantie dat het kind van hem was. De naam wordt al gegeven, dochter Thea vind dat mooi en prachtig.
Later gaat Gerrit zitten rekenen of Samantha heeft er iets over losgelaten en toen twijfelde Gerrit. Durfde dit niet meer aan zijn dochter of iemand te vertellen dus hoopte hij dat het kindje gewoon blank zou zijn.
De baby pakte nogal donker uit dus er kwamen geruchten.
Gerrit kreeg gezichtsverlies, ruzie met Samantha en uit elkaar gegaan.
Wilt nu alles terugdraaien en de vermoorde onschuld spelen.

Jammer van de situatie maar ik denk dat er een hoop trots bij is komen kijken. :X
  zondag 27 december 2020 @ 10:54:54 #110
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_196983113
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 10:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Woonden ze dan samen bij hem?

Het kind geen huisdier, dan zouden we als maatschappij types als Samantha ook verplicht moeten laten steriliseren. :')
Ja, ze woonden bij hem. Daar was ook een babykamer gemaakt, slaapkamer roze geverfd. Ze had nog wel een eigen woning maat dat was eigenlijk alleen omdat het van jeugdzorg moest voor de bezoekjes van haar oudste 2, heb ik geloof ik begrepen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_196983525
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 10:54 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ja, ze woonden bij hem. Daar was ook een babykamer gemaakt, slaapkamer roze geverfd. Ze had nog wel een eigen woning maat dat was eigenlijk alleen omdat het van jeugdzorg moest voor de bezoekjes van haar oudste 2, heb ik geloof ik begrepen.
Volgens de story was de babykamer in jungle motief, ze schrijven alleen niet in welk huis.
https://www.story.nl/arti(...)t-inkijkje-babykamer

Een roze babykamer voor een jongetje lijkt me in macho kamp land ook erg vreemd. _O-
pi_196983705
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 11:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Volgens de story was de babykamer in jungle motief, ze schrijven alleen niet in welk huis.
https://www.story.nl/arti(...)t-inkijkje-babykamer

Een roze babykamer voor een jongetje lijkt me in macho kamp land ook erg vreemd. _O-
Ging vast over de ouderslaapkamer. Weet niet of Samanda in een kamer kan slapen die niet Barbieroze is :P
pi_196983750
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 03:11 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, bij Ditjes en Datjes ging het ook al om wat hij aan de Story verteld had, die hebben gewoon een soort van verslag gedaan van het Story-artikel.
Klopt. Ik heb de Story gekocht (mea culpa) en het zijn identieke verhalen.
pi_196985118
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 10:54 schreef Mariposas het volgende:

[..]
Ze had nog wel een eigen woning maat dat was eigenlijk alleen omdat het van jeugdzorg moest voor de bezoekjes van haar oudste 2, heb ik geloof ik begrepen.
En dat met een uitkering en sociale huurwoning? Dat zou niet mogen kunnen.
Zal mooi wezen als iedereen die met Jeugdzorg te maken heeft nog een woning erbij mag hebben alleen voor kinderbezoek.
  zondag 27 december 2020 @ 12:11:09 #115
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_196985557
quote:
5s.gif Op zondag 27 december 2020 11:55 schreef Straadthont het volgende:

[..]

En dat met een uitkering en sociale huurwoning? Dat zou niet mogen kunnen.
Zal mooi wezen als iedereen die met Jeugdzorg te maken heeft nog een woning erbij mag hebben alleen voor kinderbezoek.
Dat mag ook niet. Je moet meer dan de helft van de tijd je hoofdverblijf hebben in je eigen woning. In de praktijk denk ik dat ze vooral bij Gerrit zat. En het huis had ze natuurlijk niet alleen voor de bezoekjes, zo zal het niet zijn gebracht door jeugdzorg. In een rapport dat ze had gepubliceerd stond dat ze Gerrit heel voorzichtig moest introduceren, aanvankelijk alleen door over hem te vertellen. Dus dan kan ze haar kinderen natuurlijk niet mee naar zijn huis nemen voor bezoekjes.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_196985617
Jeugdzorg zag de bui al hangen zeg maar. Kinderen weer wennen aan een andere vent, binnen een jaar verdwijnt die weer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 27 december 2020 @ 12:15:50 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196985698
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 10:31 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Woonden ze dan samen bij hem?

Het kind geen huisdier, dan zouden we als maatschappij types als Samantha ook verplicht moeten laten steriliseren. :')
Ja, hij zit nu ook met een lege babykamer.
Die babykamer met dat wilde dieren behang en de kamer met de zilveren faux croq sofa zijn in zijn flat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 december 2020 @ 12:17:08 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196985728
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 10:51 schreef vencodark het volgende:
Hij dacht in eerste instantie dat het kind van hem was. De naam wordt al gegeven, dochter Thea vind dat mooi en prachtig.
Later gaat Gerrit zitten rekenen of Samantha heeft er iets over losgelaten en toen twijfelde Gerrit. Durfde dit niet meer aan zijn dochter of iemand te vertellen dus hoopte hij dat het kindje gewoon blank zou zijn.
De baby pakte nogal donker uit dus er kwamen geruchten.
Gerrit kreeg gezichtsverlies, ruzie met Samantha en uit elkaar gegaan.
Wilt nu alles terugdraaien en de vermoorde onschuld spelen.

Jammer van de situatie maar ik denk dat er een hoop trots bij is komen kijken. :X
Hij stelt overal dat hij gelijk al wist dat het niet van hem was, op basis van de uitgerekende datum.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196986006
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 12:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij stelt overal dat hij gelijk al wist dat het niet van hem was, op basis van de uitgerekende datum.
Waarom dan nú zo moeilijk doen?
Omdat het kindje donker is? Stukje racisme?
  zondag 27 december 2020 @ 12:30:57 #120
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_196986150
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 12:25 schreef vencodark het volgende:

[..]

Waarom dan nú zo moeilijk doen?
Omdat het kindje donker is? Stukje racisme?
wat hij zelf zegt in het interview met Story: Hij zorgde er wel voor alsof het zijn eigen kind was, maar nadat Samantha hem van vreemdgaan beschuldigde en er vandoor wou gaan zonder kind en zonder te vertellen waar ze heen ging, was de maat voor hem vol. Toen heeft hij haar en het kindje er uit gezet. Dus met andere woorden, het kind was voor hem gekoppeld aan hun relatie. Op zich is dat natuurlijk ook zo als je een relatie aan gaat met iemand die al een kind heeft, alleen dan ga je natuurlijk niet erkennen en je opstellen als vader.
https://www.story.nl/arti(...)en-dat-iemand-anders
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_196986312
Maar waarom was die advocaat er zo vroeg bij dan?
Twinning = boring
  zondag 27 december 2020 @ 12:38:38 #122
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196986353
Even nog over dat vreemdgaan. Ik vind het wel ook vreemd. Dus Gerrit had al die tijd geen social media accounts. Hij lifte een beetje mee op het account van Samanda.

Vervolgens maakt hij een account aan. Ik denk zo rond 13 december. Want dat was de datum die op zijn account te zien was.
En het eerste wat hij dan doet… Is zijn ex opzoeken en daar commentaar op een foto gaan leveren…
Nu weet ik natuurlijk niet op wat voor voet hij met zijn ex leeft.
Maar als jij samen bent met een vrouw die al bij het minste geringste jaloers is. Bijvoorbeeld dat je naar de slager gaat en je laat helpen door de vrouwelijke medewerker in plaats van de mannelijke medewerker. Dan bedenk je je toch twee keer voordat je commentaar gaat geven bij je ex?Dat was natuurlijk geen slimme zet van Gerrit.
pi_196987145
Barbie die bij een ruzie direct bij een andere vent naarbinnen loopt en dat aan heel NL moet laten zien, maar haar partner moet 24/7 zijn leven naar haar inrichten en bij alles wat hij doet nadenken of hij de koningin niet beledigt. Godsamme zeg. :')

Hoe komt zij eigenlijk zo? Ik lees altijd dat haar ouders zo geweldig en zo lief zijn.
Borderline komt niet zomaar uit de lucht vallen. Heeft zij als kind een trauma meegemaakt of zijn haar ouders wat minder geweldig dan iedereen maar roept? want van strontverwend worden krijg je geen borderline. Narcisme lijkt me dan eerder om de hoek te komen.
  zondag 27 december 2020 @ 13:16:31 #124
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_196987345
quote:
5s.gif Op zondag 27 december 2020 13:10 schreef Straadthont het volgende:
Barbie die bij een ruzie direct bij een andere vent naarbinnen loopt en dat aan heel NL moet laten zien, maar haar partner moet 24/7 zijn leven naar haar inrichten en bij alles wat hij doet nadenken of hij de koningin niet beledigt. Godsamme zeg. :')

Hoe komt zij eigenlijk zo? Ik lees altijd dat haar ouders zo geweldig en zo lief zijn.
Borderline komt niet zomaar uit de lucht vallen. Heeft zij als kind een trauma meegemaakt of zijn haar ouders wat minder geweldig dan iedereen maar roept? want van strontverwend worden krijg je geen borderline. Narcisme lijkt me dan eerder om de hoek te komen.
Wat voor meerwaarde heeft het dat hij bij z’n ex op Facebook gaat schrijven dat ze het zo slecht nog niet hadden.
Het heeft tot nogal wat drama geleid
pi_196987766
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 13:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat voor meerwaarde heeft het dat hij bij z’n ex op Facebook gaat schrijven dat ze het zo slecht nog niet hadden.
Het heeft tot nogal wat drama geleid
Het zou sowieso tot een drama hebben geleidt, hoe dan ook. Die donkere vent stond al klaar in de rij, hoe komt ze anders zo snel aan hem?

Maar ik zie alweer een verschuiving ontstaan. Barbie het grote slachtoffer en Gerrit een grote lul en heeft natuurlijk alleen maar willen profiteren van haar wereldberoemd zijn :')
  zondag 27 december 2020 @ 13:29:47 #126
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196987896
Hij twijfelde de vader te zijn, en nu ineens is de naam van het kind wel een probleem.
Succes met het veranderen van de naam. Denk niet dat een rechter hier in mee gaat. Dit had meneer van tevoren kunnen bedenken.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196988071
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 13:16 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat voor meerwaarde heeft het dat hij bij z’n ex op Facebook gaat schrijven dat ze het zo slecht nog niet hadden.
Het heeft tot nogal wat drama geleid
Gerrit heeft wel meerdere malen laten zien dat ie niet vooruit kan denken. Laat staan dat ie de gevolgen van zijn acties overziet.

Ik vind het niet zo heel erg raar dat ie zijn ex "opzocht" op Facebook. Waarschijnlijk stond haar nummer nog in zijn telefoon (als ze niet met een hoop ellende uit elkaar zijn gegaan). Bij het aanmaken van een account stelt FB altijd mensen voor die je misschien kent en FB maakt daarbij gebruik van je contactenlijst. Lijkt me dus gewoon dat hij haar zag staan, erop klikte en dacht: laat ik eens een bericht sturen. Zonder erover na te denken dat Samanda dit wel eens zou kunnen lezen. Van de FB privacyinstellingen heeft ie al helemaal geen kaas gegeten :')

Overigens denk ik dat ze wel ouderlijk gezag hebben aangevraagd. Samanda was destijds nogal hecht met die advocaat. Gezien het verleden van Samanda met jeugdzorg, lijkt het voor de hand liggend dat ze geadviseerd zijn om dit gezag aan te vragen voor Gerrit. Als het met Samanda minder zou gaan, zou Jeugdzorg de klijn man niet snel weghalen als Gerrit er (met zijn eigen huis) ook voor kan zorgen.
pi_196989299
quote:
5s.gif Op zondag 27 december 2020 13:10 schreef Straadthont het volgende:
Barbie die bij een ruzie direct bij een andere vent naarbinnen loopt en dat aan heel NL moet laten zien, maar haar partner moet 24/7 zijn leven naar haar inrichten en bij alles wat hij doet nadenken of hij de koningin niet beledigt. Godsamme zeg. :')

Hoe komt zij eigenlijk zo? Ik lees altijd dat haar ouders zo geweldig en zo lief zijn.
Borderline komt niet zomaar uit de lucht vallen. Heeft zij als kind een trauma meegemaakt of zijn haar ouders wat minder geweldig dan iedereen maar roept? want van strontverwend worden krijg je geen borderline. Narcisme lijkt me dan eerder om de hoek te komen.
Samanda is geestelijk gewoon niet in orde, in combinatie met een laag iq en verslavingsproblematiek blijkt het voor haar een giftige combi.

Eigenlijk kan het niet anders dan slecht aflopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 27 december 2020 @ 14:08:41 #129
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196989494
quote:
10s.gif Op zondag 27 december 2020 13:26 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Het zou sowieso tot een drama hebben geleidt, hoe dan ook. Die donkere vent stond al klaar in de rij, hoe komt ze anders zo snel aan hem?

Maar ik zie alweer een verschuiving ontstaan. Barbie het grote slachtoffer en Gerrit een grote lul en heeft natuurlijk alleen maar willen profiteren van haar wereldberoemd zijn :')
Je maakt hier de fout te doen alsof nuance hetzelfde is als achter Samanda staan of haar verdedigen.

Dat is het niet, net zoals Gerrit geen held of heilige is.

Het is jammer dat dit soort verwijten altijd langskomen zodra men niet meer volle bak tegen de slechterik van het moment is, want dingen nuanceren heeft helemaal niets te maken met of Samanda wel of geen slachtoffer is, volgens mij zegt ook niemand dat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 27 december 2020 @ 14:10:32 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196989564
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 14:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Samanda is geestelijk gewoon niet in orde, in combinatie met een laag iq en verslavingsproblematiek blijkt het voor haar een giftige combi.

Eigenlijk kan het niet anders dan slecht aflopen.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196989581
nou ik vindt het dus echt wel een groffe schande dat Ger Rit zomaar tussen neus en lippen door ff zijn gezinnetje op straat ggooit VLak voor KERSTMES NOTAbENe!!! wie doed nou zoiets??!!! En vervolgens als klap op de vuur pijl de vermoorde on schuld gaat zitten lopen spelen in de media!!! Nou Samant ik snap heel goed dat jij hier klaar mee bent! So wat dat jij niet weet wie de vader van Djeminja is?? Dat kan toch gewoon een keer gebeuren? Hij die zonder zonde is, wepre de 1ste steen!!! die vieze vuile gorre glad jakker Gerrit krijgt zijn verdiende loon nog wel1 Karma krijgt je altijd een keer terug! Vroeg of laad! Hou je taai meis. Ben er voor je!!!!! Xxxxx
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_196990010
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 14:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
nou ik vindt het dus echt wel een groffe schande dat Ger Rit zomaar tussen neus en lippen door ff zijn gezinnetje op straat ggooit VLak voor KERSTMES NOTAbENe!!! wie doed nou zoiets??!!! En vervolgens als klap op de vuur pijl de vermoorde on schuld gaat zitten lopen spelen in de media!!! Nou Samant ik snap heel goed dat jij hier klaar mee bent! So wat dat jij niet weet wie de vader van Djeminja is?? Dat kan toch gewoon een keer gebeuren? Hij die zonder zonde is, wepre de 1ste steen!!! die vieze vuile gorre glad jakker Gerrit krijgt zijn verdiende loon nog wel1 Karma krijgt je altijd een keer terug! Vroeg of laad! Hou je taai meis. Ben er voor je!!!!! Xxxxx
Ben jij toevallig een bekende van Samant?
  Trouwste user 2022 zondag 27 december 2020 @ 14:26:34 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_196990210
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 14:22 schreef Lafoy het volgende:

[..]

Ben jij toevallig een bekende van Samant?
Ha ha ha.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_196990431
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Je maakt hier de fout te doen alsof nuance hetzelfde is als achter Samanda staan of haar verdedigen.

Dat is het niet, net zoals Gerrit geen held of heilige is.

Het is jammer dat dit soort verwijten altijd langskomen zodra men niet meer volle bak tegen de slechterik van het moment is, want dingen nuanceren heeft helemaal niets te maken met of Samanda wel of geen slachtoffer is, volgens mij zegt ook niemand dat.
Ik zeg nergens dat Gerrit een held is, ze zijn allemaal geen knip voor de neus waard in mijn ogen.

Maar waarom hij geen berichtje mag plaatsen op FB is mij een compleet raadsel. Ze neukt zijn vrienden en half Den Haag en zijn ouwe moer en dan flipt uitgerekend zij die leeft van social media, om een geplaatst berichtje, rent ze naar de eerste de beste kerel die zijn deur openzet en gaat daar liegen dat ze mishandeld is.
Ja daahaag met je nuance.

Ik vroeg trouwens hoe ze zo is geworden aangezien borderline ergens vandaan komt. Daar heeft zijn FB berichtje natuurlijk niks mee te maken.
  zondag 27 december 2020 @ 14:57:36 #135
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196991163
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 14:22 schreef Lafoy het volgende:

[..]

Ben jij toevallig een bekende van Samant?
Nee joh, ff lekker trollen hier.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 27 december 2020 @ 15:01:42 #136
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196991270
quote:
2s.gif Op zondag 27 december 2020 14:32 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat Gerrit een held is, ze zijn allemaal geen knip voor de neus waard in mijn ogen.

Maar waarom hij geen berichtje mag plaatsen op FB is mij een compleet raadsel. Ze neukt zijn vrienden en half Den Haag en zijn ouwe moer en dan flipt uitgerekend zij die leeft van social media, om een geplaatst berichtje, rent ze naar de eerste de beste kerel die zijn deur openzet en gaat daar liegen dat ze mishandeld is.
Ja daahaag met je nuance.

Ik vroeg trouwens hoe ze zo is geworden aangezien borderline ergens vandaan komt. Daar heeft zijn FB berichtje natuurlijk niks mee te maken.
Misschien toch eerder een laag IQ. Wordt nog wel eens over het hoofd gezien.
Wat voor gedrag mag je eigenlijk verwachten van iemand, die verstandelijk nog een kind is?

https://blikophulp.nl/bo(...)beperking-diagnose/
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196993332
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 15:01 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Misschien toch eerder een laag IQ. Wordt nog wel eens over het hoofd gezien.
Wat voor gedrag mag je eigenlijk verwachten van iemand, die verstandelijk nog een kind is?

https://blikophulp.nl/bo(...)beperking-diagnose/
Goed artikel.
  Moderator / Miss SHO zondag 27 december 2020 @ 16:46:03 #138
22592 crew  Ole
pi_196994303
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 16:10 schreef An_0_Niem het volgende:

[..]

Goed artikel.
zeker. heb gewerkt met mensen met een beperking, herkenbaar verhaal! Eén ding tegelijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_196994469
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:46 schreef Ole het volgende:

[..]

zeker. heb gewerkt met mensen met een beperking, herkenbaar verhaal! Eén ding tegelijk
Ik ook. Het lijkt vaak alsof ze zomaar wat doen en aanrommelen. Verstandige beslissingen of lang vooruit kijken en plannen is lastig. Borderliners zijn redelijk onvoorspelbaar, totdat je weet met wie je te maken hebt. Dan vallen de puzzelstukjes in elkaar. Kunnen iemand ontzettend claimen en dan ineens als een baksteen laten vallen als iets niet bevalt.
Jammer dat deze mensen dus ook net zo makkelijk (onverantwoord) zwanger raken met verstrekkende gevolgen.
  zondag 27 december 2020 @ 18:00:26 #140
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_196996259
quote:
0s.gif Op zondag 27 december 2020 16:46 schreef Ole het volgende:

[..]

zeker. heb gewerkt met mensen met een beperking, herkenbaar verhaal! Eén ding tegelijk
Ik heb ook een beperking maar niet dom zoals Barbie.

Ik voel me gevangen in het lichaam van een tiener.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Moderator / Miss SHO zondag 27 december 2020 @ 18:03:21 #141
22592 crew  Ole
pi_196996347
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 16:52 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ook. Het lijkt vaak alsof ze zomaar wat doen en aanrommelen. Verstandige beslissingen of lang vooruit kijken en plannen is lastig. Borderliners zijn redelijk onvoorspelbaar, totdat je weet met wie je te maken hebt. Dan vallen de puzzelstukjes in elkaar. Kunnen iemand ontzettend claimen en dan ineens als een baksteen laten vallen als iets niet bevalt.
Jammer dat deze mensen dus ook net zo makkelijk (onverantwoord) zwanger raken met verstrekkende gevolgen.
ja dat laatste ook vaak tegengekomen. Kunnen meestal niet zelf voor kind zorgen

[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 27-12-2020 18:09:43 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_196998518
quote:
5s.gif Op zondag 27 december 2020 13:10 schreef Straadthont het volgende:
Barbie die bij een ruzie direct bij een andere vent naarbinnen loopt en dat aan heel NL moet laten zien, maar haar partner moet 24/7 zijn leven naar haar inrichten en bij alles wat hij doet nadenken of hij de koningin niet beledigt. Godsamme zeg. :')

Hoe komt zij eigenlijk zo? Ik lees altijd dat haar ouders zo geweldig en zo lief zijn.
Borderline komt niet zomaar uit de lucht vallen. Heeft zij als kind een trauma meegemaakt of zijn haar ouders wat minder geweldig dan iedereen maar roept? want van strontverwend worden krijg je geen borderline. Narcisme lijkt me dan eerder om de hoek te komen.
Mwah echt briljante ouders zijn het niet. Las eens een interview met Samanda en haar moeder en Samama liet haar dochter spijbelen om samen te winkelen want "school is niet belangrijk". Niet dat je daar borderline van krijgt natuurlijk maar helpend is het niet. Ze heeft daar wat ontwikkeling gemist, ook op sociaal vlak, lijkt me. Met een beetje stimulans en de juiste mensen was het misschien wel wat geworden.
Ik ken iemand met bps die echt een goede jeugd heeft gehad met liefhebbende, eloquente ouders. Zal een uitzondering zijn maar het kan wel. Zit een nurture en nature-aspect aan.
pi_197014305
Ze leeft nog, ze had een uur geleden nog de status van kwibus gedeeld, nu alweer weg gehaald
(sorry ik vergeet steeds Screenshots te maken)
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  maandag 28 december 2020 @ 10:00:56 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_197014514
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 09:51 schreef suzebol75 het volgende:
Ze leeft nog, ze had een uur geleden nog de status van kwibus gedeeld, nu alweer weg gehaald
(sorry ik vergeet steeds Screenshots te maken)
Cobuss?
disclaimer
pi_197014936
Die laatste, bekende scharrel, waarmee ze alleen naar goede vrienden is 😇😇
Diegene die haar heeft geholpen na de zware "mishandeling"
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  maandag 28 december 2020 @ 10:21:48 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_197014964
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 10:20 schreef suzebol75 het volgende:
Die laatste, bekende scharrel, waarmee ze alleen naar goede vrienden is 😇😇
Diegene die haar heeft geholpen na de zware "mishandeling"
Koekwaus!
disclaimer
pi_197015201
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 10:21 schreef SQ het volgende:

[..]

Koekwaus!
Haha die ja :-))
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_197018648
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 10:20 schreef suzebol75 het volgende:
Die laatste, bekende scharrel, waarmee ze alleen naar goede vrienden is 😇😇
Diegene die haar heeft geholpen na de zware "mishandeling"
Was geen scharrel toch? Ik denk sowieso dat hij veel beter kan krijgen.
pi_197019377
pi_197019590
Vind dat kindje wel op Kuwas lijken eigenlijk 😀
  maandag 28 december 2020 @ 13:18:50 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_197019608
Hey maar de insta van koekwaus staat weer open!
disclaimer
  Spellchecker maandag 28 december 2020 @ 13:45:04 #152
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197021510
Die Kuwas is echt mini volgens mij
pi_197021825
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 14:17 schreef Allyo het volgende:
Die Kuwas is echt mini volgens mij
Een wattenstaafje met spieren.
pi_197022199
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 14:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een wattenstaafje met spieren.
:D

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2020 14:41:38 ]
pi_197022337
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 14:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een wattenstaafje met spieren.
Oef waarom denk ik juist nu bij het woord wattenstaafje aan een covid test... 🤔🤔
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  Spellchecker maandag 28 december 2020 @ 14:50:58 #157
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197022511
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 14:45 schreef suzebol75 het volgende:

[..]

Oef waarom denk ik juist nu bij het woord wattenstaafje aan een covid test... 🤔🤔
Ik ook :D
pi_197023261
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 14:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Een wattenstaafje met spieren.
Nou kriebelt m'n neus
  Trouwste user 2022 maandag 28 december 2020 @ 15:20:24 #159
7889 tong80
Spleenheup
pi_197023678
Deze topicreeks is na BB2 de mooiste reeks op FOK!. Was 3 jaar gebant. Maar bedankt jongens. _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 28 december 2020 @ 15:24:43 #160
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197023872
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 15:20 schreef tong80 het volgende:
Deze topicreeks is na BB2 de mooiste reeks op FOK!. Was 3 jaar gebant. Maar bedankt jongens. _O_

:T
tong80 lurkte hier al die tijd mee? :o
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_197023953
Wie niet?
  maandag 28 december 2020 @ 15:27:52 #162
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_197023992
nu staat er een foto mét baby!!!
pi_197024008
Samant verdient een lintje, hoe zij de gehele coronaperiode iedereen kan bezighouden, echt knap.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 28 december 2020 @ 15:29:58 #164
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197024049
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 28 december 2020 @ 15:30:36 #165
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197024069
Ik blijf foutmeldingen krijgen als ik Insta-link wil invoegen. Misschien moet ik eens naar BUG maar goed :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 28 december 2020 @ 15:33:33 #166
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_197024165
quote:
17s.gif Op maandag 28 december 2020 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik blijf foutmeldingen krijgen als ik Insta-link wil invoegen. Misschien moet ik eens naar BUG maar goed :').
Ik ook
  maandag 28 december 2020 @ 15:34:01 #167
12734 amaranta
Alles Dasty!
  maandag 28 december 2020 @ 15:34:30 #168
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_197024198
En de tekst onder het bericht is inmiddels aangepast dus ik denk dat het een oude foto is

Edit: yup van 3 december
  maandag 28 december 2020 @ 15:35:54 #169
149959 SQ
snelle trees
pi_197024238
Denk ik ook! Ik heb deze foto eerder gezien?
disclaimer
pi_197024271
Kindje is daar ook veel minder donker.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 28 december 2020 @ 15:36:59 #171
149959 SQ
snelle trees
  Trouwste user 2022 maandag 28 december 2020 @ 15:37:34 #172
7889 tong80
Spleenheup
pi_197024318
quote:
17s.gif Op maandag 28 december 2020 15:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

tong80 lurkte hier al die tijd mee? :o
Yep. En het was heerlijk die drie jaar.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 28 december 2020 @ 15:38:34 #173
7889 tong80
Spleenheup
pi_197024363
quote:
3 december 2000. De legendarische tong80 registreerde zich.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_197024567
Wat een dwaas, zet ze er weer een oude foto op met de baby die ze met het gemak weggeeft alsof het de zak van Max betreft. 8)7
  maandag 28 december 2020 @ 15:50:47 #175
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_197024774
quote:
2s.gif Op maandag 28 december 2020 15:44 schreef Straadthont het volgende:
Wat een dwaas, zet ze er weer een oude foto op met de baby die ze met het gemak weggeeft alsof het de zak van Max betreft. 8)7
Voor af en toe is het toch best leuk? En dan weer gewoon even door met je eigen leven.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 28 december 2020 @ 15:56:39 #176
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_197024978
quote:
2s.gif Op maandag 28 december 2020 15:44 schreef Straadthont het volgende:
Wat een dwaas, zet ze er weer een oude foto op met de baby die ze met het gemak weggeeft alsof het de zak van Max betreft. 8)7
In eerste instantie stond erbij dat ze een fijne kerst met de kleine man had gehad. Maar dat heeft ze weggehaald
pi_197025113
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 15:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

In eerste instantie stond erbij dat ze een fijne kerst met de kleine man had gehad. Maar dat heeft ze weggehaald
Oei.
  maandag 28 december 2020 @ 16:12:56 #178
149959 SQ
snelle trees
pi_197025550
Overigens heeft gerrit gelogen want zijn Facebook is er helemaal niet af. Sterker nog, hij heeft nu ruim 1200 vrienden waarvan ik er 2 deel :') (you know who you are).
disclaimer
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 28 december 2020 @ 16:16:07 #179
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197025667
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 15:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Yep. En het was heerlijk die drie jaar.

:P
Mooi dat je hebt genoten, :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_197025715
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 16:12 schreef SQ het volgende:
Overigens heeft gerrit gelogen want zijn Facebook is er helemaal niet af. Sterker nog, hij heeft nu ruim 1200 vrienden waarvan ik er 2 deel :') (you know who you are).
8-)
Sterkheidsbaas van alles.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 28 december 2020 @ 16:18:14 #181
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197025746
quote:
2s.gif Op maandag 28 december 2020 15:44 schreef Straadthont het volgende:
Wat een dwaas, zet ze er weer een oude foto op met de baby die ze met het gemak weggeeft alsof het de zak van Max betreft. 8)7
Aan de ene kant waar, aan de andere kant... ze heeft wel gelijk: ze kàn er niet voor zorgen. Dan is het in elk geval de beste keuze (als je al 2 kinderen hebt die uit huis zijn geplaatst) om meteen JZ in te schakelen als het te veel wordt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  maandag 28 december 2020 @ 16:21:16 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_197025888
quote:
2s.gif Op maandag 28 december 2020 16:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

8-)
Gebeurt er nog wat?
disclaimer
pi_197025960
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 16:21 schreef SQ het volgende:

[..]

Gebeurt er nog wat?
Nee. Er hebben wat mensen bemoedigende woorden op die feestboek gezet maar ook al een paar dagen niet meer.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 28 december 2020 @ 17:06:30 #184
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_197027577
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 16:12 schreef SQ het volgende:
Overigens heeft gerrit gelogen want zijn Facebook is er helemaal niet af. Sterker nog, hij heeft nu ruim 1200 vrienden waarvan ik er 2 deel :') (you know who you are).
*O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_197027777
quote:
17s.gif Op maandag 28 december 2020 16:18 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Aan de ene kant waar, aan de andere kant... ze heeft wel gelijk: ze kàn er niet voor zorgen. Dan is het in elk geval de beste keuze (als je al 2 kinderen hebt die uit huis zijn geplaatst) om meteen JZ in te schakelen als het te veel wordt.
Ook wat waard. :P
  maandag 28 december 2020 @ 17:15:11 #186
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_197027845
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 15:37 schreef tong80 het volgende:

[..]

Yep. En het was heerlijk die drie jaar.

:P
Wel interessant om te weten dat tussen januari 2019 en december 2020 drie jaar heeft gezeten.
pi_197027984
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 17:15 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Wel interessant om te weten dat tussen januari 2019 en december 2020 drie jaar heeft gezeten.
_O- _O-
Twinning = boring
pi_197028648
"Als ik de ware niet voor je ben, dan ben ik de beste fout die je ooit hebt gemaakt''.

Volgens een ander forum staat dit nu op haar Story.
  maandag 28 december 2020 @ 17:51:07 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197029045
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 17:15 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Wel interessant om te weten dat tussen januari 2019 en december 2020 drie jaar heeft gezeten.
Ah, er zijn meer mensen die een Samandakalender hanteren :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 28 december 2020 @ 17:56:04 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197029212
quote:
2s.gif Op maandag 28 december 2020 15:44 schreef Straadthont het volgende:
Wat een dwaas, zet ze er weer een oude foto op met de baby die ze met het gemak weggeeft alsof het de zak van Max betreft. 8)7
Ja, het kind was ook veel beter af als ze hem wel bij zich had gehouden.
Oh, wacht...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 28 december 2020 @ 17:56:46 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197029230
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 16:12 schreef SQ het volgende:
Overigens heeft gerrit gelogen want zijn Facebook is er helemaal niet af. Sterker nog, hij heeft nu ruim 1200 vrienden waarvan ik er 2 deel :') (you know who you are).
Heeft iemand de link naar zijn insta voor me?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197029253
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 17:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, het kind was ook veel beter af als ze hem wel bij zich had gehouden.
Oh, wacht...
Geen kind was idd beter geweest
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 28 december 2020 @ 17:59:00 #193
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197029290
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 17:57 schreef Soury het volgende:

[..]

Geen kind was idd beter geweest
Ja klopt, maar dat kan ze niet meer veranderen.
Dat het kind, dat er nou eenmaal is, niet op haar zorg aangewezen is kan ze wel veranderen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197029381
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 17:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja klopt, maar dat kan ze niet meer veranderen.
Dat het kind, dat er nou eenmaal is, niet op haar zorg aangewezen is kan ze wel veranderen.
Wil ze dat? Het is een beetje puppies nemen. Oh toch maar niet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 28 december 2020 @ 18:03:43 #195
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197029417
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:02 schreef Soury het volgende:

[..]

Wil ze dat? Het is een beetje puppies nemen. Oh toch maar niet
Ze lijkt zelf in te zien dat ze het niet (alleen) kan. Dat inzicht is al heel wat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197029482
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 18:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze lijkt zelf in te zien dat ze het niet (alleen) kan. Dat inzicht is al heel wat.
Joh lul niet, dat wist ze jaren geleden al. Ze vangt mannen op een wat verkeerde manier
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 28 december 2020 @ 18:15:27 #197
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197029802
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:06 schreef Soury het volgende:

[..]

Joh lul niet, dat wist ze jaren geleden al. Ze vangt mannen op een wat verkeerde manier
Die was verliefd en is dan helemaal happy en denkt dat ze het samen met hem wel kan, en daar leek het ook op, dat duurt dus zolang als de relatie duurt want daarna moet ze er alleen voor opdraaien en dat kan ze niet.

Maar daar waar een ander zich misschien eens realiseert dat de roze wolk niet blijft, denk ik dat zij zo naïef cq simpel is dat ze echt denkt dat het voor altijd een eeuwig is.

En eerlijk gezegd is ze daar niet de enige in; kijk naar al die mensen die bleu in gemeenschap van goederen trouwen terwijl een van beiden vermogen en/of kinderen heeft... alsof het een soort van belediging is als je zegt dat het ook voorbij kan gaan.

Weten en weten zijn verschillende dingen, en ik denk dat ze echt dacht dat alles goed zou komen met een nieuwe man en een nieuwe baby in haar leven.
Het "en ze leefden nog lang en gelukkig" idee.
Niemand kan ontkennen dat ze waarschijnlijk aan zo'n prinsessensyndroom lijdt, dus ze was na al dat leed in haar leven in haar sprookje gewoon aan de beurt om gelukkig te zijn.

Ze heeft echt nog niet door wat haar aandeel daarin zou moeten zijn, gelukkig zijn krijg je immers niet cadeau, daar moet je hard voor werken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197029843
quote:
5s.gif Op maandag 28 december 2020 17:40 schreef Straadthont het volgende:
"Als ik de ware niet voor je ben, dan ben ik de beste fout die je ooit hebt gemaakt''.

Volgens een ander forum staat dit nu op haar Story.
  maandag 28 december 2020 @ 18:21:07 #199
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_197029956
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:17 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Houden de Tweakers zich hier ook mee bezig?
pi_197029976
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die was verliefd en is dan helemaal happy en denkt dat ze het samen met hem wel kan, en daar leek het ook op, dat duurt dus zolang als de relatie duurt want daarna moet ze er alleen voor opdraaien en dat kan ze niet.

Maar daar waar een ander zich misschien eens realiseert dat de roze wolk niet blijft, denk ik dat zij zo naïef cq simpel is dat ze echt denkt dat het voor altijd een eeuwig is.

En eerlijk gezegd is ze daar niet de enige in; kijk naar al die mensen die bleu in gemeenschap van goederen trouwen terwijl een van beiden vermogen en/of kinderen heeft... alsof het een soort van belediging is als je zegt dat het ook voorbij kan gaan.

Weten en weten zijn verschillende dingen, en ik denk dat ze echt dacht dat alles goed zou komen met een nieuwe man en een nieuwe baby in haar leven.
Het "en ze leefden nog lang en gelukkig" idee.
Niemand kan ontkennen dat ze waarschijnlijk aan zo'n prinsessensyndroom lijdt, dus ze was na al dat leed in haar leven in haar sprookje gewoon aan de beurt om gelukkig te zijn.

Ze heeft echt nog niet door wat haar aandeel daarin zou moeten zijn, gelukkig zijn krijg je immers niet cadeau, daar moet je hard voor werken.
Leuk en aardig maar Samatha neemt baby's ipv een verlovingsring. Past het niet abortie. Past het wel COOL !!! Lets go
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197030174
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:17 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja, waar je maar zin in hebt om de hele dag mee bezig te zijn jaar in jaar uit, alleen maar mannen. Mannen, mannen, en nog eens mannen. Coke en mannen. :')

Deze spreuk zou beter op het account van Bridget Maasland kunnen staan als heerlijke sneer naar kleuter Hazes. *O*
  maandag 28 december 2020 @ 18:29:31 #202
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_197030180
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:17 schreef Mazikeen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Klopt.
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 28 december 2020 @ 18:35:44 #203
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_197030389
quote:
2s.gif Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Ja, waar je maar zin in hebt om de hele dag mee bezig te zijn jaar in jaar uit, alleen maar mannen. Mannen, mannen, en nog eens mannen. Coke en mannen. :')

Deze spreuk zou beter op het account van Bridget Maasland kunnen staan als heerlijke sneer naar kleuter Hazes. *O*
Zij is ook een kleuter, met dr “mij heeft hij ook ten huwelijk gevraagd”

/off topic
  maandag 28 december 2020 @ 18:55:14 #204
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_197031039
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 17:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Heeft iemand de link naar zijn insta voor me?
Hij heeft geen Instagram toch? Alleen Facebook
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 28 december 2020 @ 19:03:30 #205
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197031373
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 18:22 schreef Soury het volgende:

[..]

Leuk en aardig maar Samatha neemt baby's ipv een verlovingsring. Past het niet abortie. Past het wel COOL !!! Lets go
Ja, en nou verwijt je iemand die zo simpel is dat ze dat nogal dom aanpakt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197031489
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2020 19:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en nou verwijt je iemand die zo simpel is dat ze dat nogal dom aanpakt?
Ja kinderen zijn geen wegwerp produkten
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Trouwste user 2022 maandag 28 december 2020 @ 19:14:30 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_197031759
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Klopt.
Binnen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_197031931
Ach, als Barbie een man was die zo met al zijn vrouwen, kinderen en nieuwbakken baby om zou gaan waren de reacties heel wat minder invoelend. :s)
pi_197032057
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 18:35 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zij is ook een kleuter, met dr “mij heeft hij ook ten huwelijk gevraagd”

/off topic
Die vond ik juist hysterisch.
  maandag 28 december 2020 @ 19:49:50 #210
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197033254
quote:
99s.gif Op maandag 28 december 2020 18:55 schreef Vlinder het volgende:

[..]

Hij heeft geen Instagram toch? Alleen Facebook
Ik zag eerder iedere keer ook Instagram langskomen, maar niet dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_197035994
Edit: zware spuit 11. Ik houd mijn mond. 🙄

[ Bericht 49% gewijzigd door bloempje-moi op 28-12-2020 21:06:29 ]
pi_197043702
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2020 16:12 schreef SQ het volgende:
Overigens heeft gerrit gelogen want zijn Facebook is er helemaal niet af. Sterker nog, hij heeft nu ruim 1200 vrienden waarvan ik er 2 deel :') (you know who you are).
Ohhh ik ook! O-)
pi_197055619
Kuwas heeft een nieuwe foto geplaatst van zichzelf waarop Samant reageert met hartjes. Een volger schrijft;

lieve meid ga voor je baby zorgen agh 🙈je bent veels te oud voor dit ongein spelletje .jij bent de zwakste schakel

https://www.instagram.com/p/CJU1M1xhj03/
  dinsdag 29 december 2020 @ 13:56:30 #214
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197056037
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:42 schreef praadje het volgende:
Kuwas heeft een nieuwe foto geplaatst van zichzelf waarop Samant reageert met hartjes. Een volger schrijft;

lieve meid ga voor je baby zorgen agh 🙈je bent veels te oud voor dit ongein spelletje .jij bent de zwakste schakel

https://www.instagram.com/p/CJU1M1xhj03/
En terecht. Maar daar geeft Samand natuurlijk geen gehoor aan.
With love :*
pi_197056058
Al die mensen die zich helemaal druk maken om Barbie :D

Fascinerend topic!
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  dinsdag 29 december 2020 @ 14:14:29 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_197056582
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
Al die mensen die zich helemaal druk maken om Barbie :D

Fascinerend topic!
En wat maakt het dat jij naar sho kwam en dit topic aanklikte? Ben reuze benieuwd.
Ik ga ook niet naar het weet ik veel wat forum en een random top ik aanklikken. In voetbal of zo.
pi_197056632
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

En wat maakt het dat jij naar sho kwam en dit topic aanklikte? Ben reuze benieuwd.
Ik ga ook niet naar het weet ik veel wat forum en een random top ik aanklikken. In voetbal of zo.
Ik vind het fascinerend dat sommige mensen helemaal op kunnen gaan in dit soort onderwerpen.
En dat vind ik dan leuk om te lezen.

Niet vervelend bedoeld overigens hoor. Lijkt me juist beter dat mensen zich 'druk' maken om Samantha dan mensen die zich dag in dag uit mengen in eindeloze discussies over COVID of dergelijk. Maar dat ter zijde.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  dinsdag 29 december 2020 @ 14:18:58 #218
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197056730
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
Al die mensen die zich helemaal druk maken om Barbie :D

Fascinerend topic!
Ja, want uiteindelijk wordt mevrouw ook onderhouden van ons belastinggeld, en zie ik tegelijkertijd allerlei producten/cadeau's voorbij komen waarvan ik me afvraag hoe ze dat kan veroorloven. Gisteren werd een mevrouw bestraft omdat ze boodschappen van haar moeder kreeg, wat mij betreft mag Samantha ook wel eens op dr verbouwde smoel vallen wat dat betreft. En dit meisje zal het dan nog niet snappen. Zelfs een blok beton met 50km per uur zal haar geen inzicht geven. Vat je de fascinatie?
With love :*
pi_197056781
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:18 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ja, want uiteindelijk wordt mevrouw ook onderhouden van ons belastinggeld, en zie ik tegelijkertijd allerlei producten/cadeau's voorbij komen waarvan ik me afvraag hoe ze dat kan veroorloven. Gisteren werd een mevrouw bestraft omdat ze boodschappen van haar moeder kreeg, wat mij betreft mag Samantha ook wel eens op dr verbouwde smoel vallen wat dat betreft. En dit meisje zal het dan nog niet snappen. Zelfs een blok beton met 50km per uur zal haar geen inzicht geven. Vat je de fascinatie?
Dit bedoel ik inderdaad.

Heerlijk :*
Mee doen is belangrijker dan winnen!
  dinsdag 29 december 2020 @ 14:35:52 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197057394
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:18 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ja, want uiteindelijk wordt mevrouw ook onderhouden van ons belastinggeld, en zie ik tegelijkertijd allerlei producten/cadeau's voorbij komen waarvan ik me afvraag hoe ze dat kan veroorloven. Gisteren werd een mevrouw bestraft omdat ze boodschappen van haar moeder kreeg, wat mij betreft mag Samantha ook wel eens op dr verbouwde smoel vallen wat dat betreft. En dit meisje zal het dan nog niet snappen. Zelfs een blok beton met 50km per uur zal haar geen inzicht geven. Vat je de fascinatie?
Even los van het feit dat ik zo'n boodschappenstraf in de bijstand ook compleet achterlijk vind verwacht ik dat Samantha geen bijstand ontvangt.
Ik acht de kans groot dat ze in de wajong zit, en dan ligt dat wat anders met dat soort zaken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker dinsdag 29 december 2020 @ 14:54:55 #221
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197058011
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:42 schreef praadje het volgende:
Kuwas heeft een nieuwe foto geplaatst van zichzelf waarop Samant reageert met hartjes. Een volger schrijft;

lieve meid ga voor je baby zorgen agh 🙈je bent veels te oud voor dit ongein spelletje .jij bent de zwakste schakel

https://www.instagram.com/p/CJU1M1xhj03/
Was het Bridget? :o
pi_197058100
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:42 schreef praadje het volgende:
Kuwas heeft een nieuwe foto geplaatst van zichzelf waarop Samant reageert met hartjes. Een volger schrijft;

lieve meid ga voor je baby zorgen agh 🙈je bent veels te oud voor dit ongein spelletje .jij bent de zwakste schakel

https://www.instagram.com/p/CJU1M1xhj03/
Ziet eruit als een betrouwbaar type ^O^
pi_197058302
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ziet eruit als een betrouwbaar type ^O^
Past dus goed bij de altijd even betrouwbare Samanda. ^O^
  Trouwste user 2022 dinsdag 29 december 2020 @ 17:35:15 #224
7889 tong80
Spleenheup
pi_197063296
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ziet eruit als een betrouwbaar type ^O^
Ha ha. Heerlijk toch ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_197063510
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:58 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ziet eruit als een betrouwbaar type ^O^
Waarom niet, als hij Samanta in huis heeft genomen met goede bedoelingen is het een prima gast wat bij betreft. Ik denk ook dat hij niet zo blij was dat zij gelijk alles online zet. Beetje flauw om Koekwaus af te vallen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197063541
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:41 schreef Soury het volgende:

[..]

Waarom niet, als hij Samanta in huis heeft genomen met goede bedoelingen is het een prima gast wat bij betreft. Ik denk ook dat hij niet zo blij was dat zij gelijk alles online zet. Beetje flauw om Koekwaus af te vallen
We wachten af... :)
pi_197063565
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 17:41 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

We wachten af... :)
Ja dat ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 29 december 2020 @ 18:27:41 #228
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_197064994
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:18 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Ja, want uiteindelijk wordt mevrouw ook onderhouden van ons belastinggeld, en zie ik tegelijkertijd allerlei producten/cadeau's voorbij komen waarvan ik me afvraag hoe ze dat kan veroorloven. Gisteren werd een mevrouw bestraft omdat ze boodschappen van haar moeder kreeg, wat mij betreft mag Samantha ook wel eens op dr verbouwde smoel vallen wat dat betreft. En dit meisje zal het dan nog niet snappen. Zelfs een blok beton met 50km per uur zal haar geen inzicht geven. Vat je de fascinatie?
Dat is geen probleem zolang je het opgeeft. Je wordt dan gewoon gekort op je bijstandsuitkering.
De controle is heel streng, ik denk echt niet dat zij er mee weg komt zonder het op te geven als ze van alles open en bloot op haar Instagram plaatst >:) .
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 29 december 2020 @ 18:29:14 #229
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_197065040
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 14:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Even los van het feit dat ik zo'n boodschappenstraf in de bijstand ook compleet achterlijk vind verwacht ik dat Samantha geen bijstand ontvangt.
Ik acht de kans groot dat ze in de wajong zit, en dan ligt dat wat anders met dat soort zaken.
Ze heeft wel eens gezegd dat ze een bijstandsuitkering krijgt. Wajong lijkt me niet zo waarschijnlijk omdat je dan al voor je 18e ziek moet zijn. Nu ken ik haar situatie destijds natuurlijk niet maar ik acht het niet heel waarschijnlijk dat ze toen al met borderline of wat voor psychische stoornis ze ook heeft, is gediagnosticeerd.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 29 december 2020 @ 18:32:43 #230
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_197065155
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 18:29 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Ze heeft wel eens gezegd dat ze een bijstandsuitkering krijgt. Wajong lijkt me niet zo waarschijnlijk omdat je dan al voor je 18e ziek moet zijn. Nu ken ik haar situatie destijds natuurlijk niet maar ik acht het niet heel waarschijnlijk dat ze toen al met borderline of wat voor psychische stoornis ze ook heeft, is gediagnosticeerd.
Bijstand lijkt mij dan weer niet heel logisch met wat ze allemaal op insta gooit, waar bijvoorbeeld ook duidelijk te zien was dat ze bij Gerrit woonde.

Maar er zijn meer mensen die graag zielig roepen dat ze bijstand hebben terwijl ze feitelijk een inkomen op bijstandsniveau hebben.
Willem Oltmans had daar ook een handje van, terwijl hij gewoon AOW ontving.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 29 december 2020 @ 18:36:28 #231
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_197065278
Ja het zou ook kunnen dat ze alles bij elkaar een inkomen heeft waarmee ze zich redelijk kan voorzien. Of niet, misschien heeft ze wel veel schulden. Zolang je de huur blijft betalen kan je zo eindeloos doorgaan.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_197065665
Koekwaus heeft het bericht van die meid die schreef dat ze de zwakste schakel is weggehaald. Als dat geen liefde is O+
  dinsdag 29 december 2020 @ 20:59:11 #233
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_197070271
Als ze op de praktijkschool heeft gezeten, vind ik Wajong eigenlijk het meest logisch. Maar als je dan weet dat er iets met je dochter/nicht is, had je dan niet meer moeten doen om haar hulp te geven of dagbesteding ofzo? Ik neem aan dat haar familie weet dat ze LVB is?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 29 december 2020 @ 21:04:18 #234
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197070486
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef Andromache het volgende:
Als ze op de praktijkschool heeft gezeten, vind ik Wajong eigenlijk het meest logisch. Maar als je dan weet dat er iets met je dochter/nicht is, had je dan niet meer moeten doen om haar hulp te geven of dagbesteding ofzo? Ik neem aan dat haar familie weet dat ze LVB is?
Wat is LVB?
With love :*
pi_197071741
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 21:04 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Wat is LVB?
Licht verstandelijk beperkt
  dinsdag 29 december 2020 @ 22:00:14 #236
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_197072942
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 13:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
Al die mensen die zich helemaal druk maken om Barbie :D

Fascinerend topic!
Pure entertainment. Bij afwezigheid van Braddie-topics moet je toch wat
pi_197074560
Ze heeft een mooie blingbling ketting van Koekwaus gekregen. Ware liefde ❤Mupload is er alleen mee gestopt dus even geen foto.
pi_197074821
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Ze heeft een mooie blingbling ketting van Koekwaus gekregen. Ware liefde ❤Mupload is er alleen mee gestopt dus even geen foto.
Tsjonge, hij vangt een wildvreemde "mishandelde" vrouw zomaar op en geeft haar en Chanel-ketting cadeau. Echt een hart van goud, deze Koekwaus O+
pi_197074977
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:42 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Tsjonge, hij vangt een wildvreemde "mishandelde" vrouw zomaar op en geeft haar en Chanel-ketting cadeau. Echt een hart van goud, deze Koekwaus O+
Maar hij heeft haar 1 keer gezien toch? Volgens de goed geïnformeerde nicht.
pi_197075005
Wat enig, dan zal ze volgende week wel weer zwanger zijn. *O*
pi_197075387
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:46 schreef Straadthont het volgende:
Wat enig, dan zal ze volgende week wel weer zwanger zijn. *O*
Hahaha ja! *O* *O*
pi_197079899
Ik heb de stories van Koekwaus even bekeken, en hij maakt ook reclame voor dezelfde webshop.

En dan wel met de tekst: "Authentieke Vintage designer Knopen & Items Handgemaakt Tot sieraden"

O+ Klinkt net als Ali.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 december 2020 @ 01:22:33 #243
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_197080682
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:46 schreef Straadthont het volgende:
Wat enig, dan zal ze volgende week wel weer zwanger zijn. *O*
Van een roomblank kindje
pi_197082706
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:36 schreef bloempje-moi het volgende:
Ze heeft een mooie blingbling ketting van Koekwaus gekregen. Ware liefde ❤Mupload is er alleen mee gestopt dus even geen foto.
http://imgur.com/a/9jQTnrI

Kak dat mupload is gestopt van imgur krijg ik nooit de foto's gepost :(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Spellchecker woensdag 30 december 2020 @ 07:29:58 #245
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_197082929
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 december 2020 22:46 schreef Straadthont het volgende:
Wat enig, dan zal ze volgende week wel weer zwanger zijn. *O*
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 00:43 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb de stories van Koekwaus even bekeken, en hij maakt ook reclame voor dezelfde webshop.

En dan wel met de tekst: "Authentieke Vintage designer Knopen & Items Handgemaakt Tot sieraden"

O+ Klinkt net als Ali.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt dan Chanelleke :Y
  woensdag 30 december 2020 @ 07:49:50 #246
149959 SQ
snelle trees
pi_197083062
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 06:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

http://imgur.com/a/9jQTnrI

Kak dat mupload is gestopt van imgur krijg ik nooit de foto's gepost :(
disclaimer
pi_197083078
Zou koekwaus ook niet een halve loverboy zijn en zien we straks barbie niet nog verder afglijden?
pi_197083633
Zijn haar hechtingen er al wel uit?
Go hard or go home
pi_197084429
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 08:55 schreef Noek het volgende:
Zijn haar hechtingen er al wel uit?
Lekker laten zitten
  woensdag 30 december 2020 @ 09:43:27 #250
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_197084482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 08:55 schreef Noek het volgende:
Zijn haar hechtingen er al wel uit?
Dat is van belang voor wat?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_197084530
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 01:22 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Van een roomblank kindje
Oops. I did it again :{
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 december 2020 @ 10:02:36 #252
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197084927
Waarom zou hij haar nu al neppe merksieraden geven? :{ Hij kent haR toch nog maar 2 weken of zo?

Ik krijg loverboys vibes :+ maar dat is ook wel weet een beetje heel extreem, _O-. Zou Sam denken dat het een echte Chanel is?

Zijn IG staat nu wel op privé.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 30 december 2020 @ 10:11:44 #253
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_197085080
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:21 schreef MorganLeFay het volgende:
Het zou me weinig verbazen als Samanda bij de overdracht van de kindjes na Sinterklaas van Meek en Naoom heeft gehoord dat zij hun eigen RLS op het hippe TLC (met idolen zoals Darcy da Silva) krijgen. En dat ze vervolgens bij Gerrit bot ving toen ze opperde dat hunnie zelf ook een RLS zouden moeten krijgen, waarna ze dusdanig teleurgesteld was dat ze met haar oude vriendjes haar neus is gaan poederen oO<
Heel verdrietig, maar kan mij goed voorstellen dat dit het scenario is....

https://www.story.nl/arti(...)ekt-hulp-bij-haar-ex

Ik denk oprecht dat Gerrit het beste met haar voor had en dat hij, ondanks alles, echt wel voor stabiliteit voor haar zorgde. En dat ze met hem een relatief stabiel en gelukkig leven had kunnen leiden. Ik vind het zo triest allemaal...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_197085086
Waarom zou Samanda een loverboy nodig hebben? Ze neukt vrijwillig met Jan en alleman die daar zin in heeft.
Kans is groter dat het haar nieuwe dealer is, die erop mag voor een half grammetje marcheerpoeder.

edit;
Uit het artikel van Story
'Na onze breuk heeft ze hem eerst naar haar tante gebracht, daarna bij haar moeder en vervolgens bij een oom. Het kindje had last van darmkrampjes, waarop ze hem een zetpil heeft gegeven. Maar dat mag bij baby's tot drie maanden helemaal niet. Haar kindje is daarna zo ziek geworden dat Jeugdzorg heeft ingegrepen en hij nu elders woont.
:(
Echt wat een wijf. :r

En dan weer bij Tangel en Maron aankloppen voor hulp, die op hun beurt dan weer de Story op de hoogte houden. :')
Man man man.

[ Bericht 67% gewijzigd door Straadthont op 30-12-2020 10:19:04 ]
pi_197085246
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Heel verdrietig, maar kan mij goed voorstellen dat dit het scenario is....

https://www.story.nl/arti(...)ekt-hulp-bij-haar-ex

Ik denk oprecht dat Gerrit het beste met haar voor had en dat hij, ondanks alles, echt wel voor stabiliteit voor haar zorgde. En dat ze met hem een relatief stabiel en gelukkig leven had kunnen leiden. Ik vind het zo triest allemaal...
Ach dat arme kindje ;(

Die exen zijn wel erge huilegaars zeg :{ Ze willen haar allemaal bellen...
pi_197085453
Ik vroeg me toevallig gisteren nog af wat dat 'niet voor kunnen zorgen' concreet uit bestaat...
-O-
Koel en donker bewaren
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 december 2020 @ 10:35:20 #257
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197085732
quote:
2s.gif Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Straadthont het volgende:
Waarom zou Samanda een loverboy nodig hebben? Ze neukt vrijwillig met Jan en alleman die daar zin in heeft.
Kans is groter dat het haar nieuwe dealer is, die erop mag voor een half grammetje marcheerpoeder.

edit;
Uit het artikel van Story
'Na onze breuk heeft ze hem eerst naar haar tante gebracht, daarna bij haar moeder en vervolgens bij een oom. Het kindje had last van darmkrampjes, waarop ze hem een zetpil heeft gegeven. Maar dat mag bij baby's tot drie maanden helemaal niet. Haar kindje is daarna zo ziek geworden dat Jeugdzorg heeft ingegrepen en hij nu elders woont.
:(
Echt wat een wijf. :r

En dan weer bij Tangel en Maron aankloppen voor hulp, die op hun beurt dan weer de Story op de hoogte houden. :')
Man man man.
Daarom zei ik ook dat het wel een heel extreme gedachte was, want het was op weinig gebaseerd. Het is meer het idee dat ik krijg van gasten die je net kennen en je overladen met cadeautjes (nu is die ketting nep, maar ik weet niet of Sam dat ook begrijpt)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_197086076
Arm kindje ;(
Tap tap tap
pi_197086104
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2020 10:35 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook dat het wel een heel extreme gedachte was, want het was op weinig gebaseerd. Het is meer het idee dat ik krijg van gasten die je net kennen en je overladen met cadeautjes (nu is die ketting nep, maar ik weet niet of Sam dat ook begrijpt)
Ik denk dat ze een ontzettende zuiger is en maar blijft manipuleren om een wanstaltig kettinkje dat zo'n kerel niet anders kan dan maar overstag gaan om van het gejammer af te zijn. :')
En het feit dat hij er weer zonder morren op mag is ook een fijne bijkomstigheid. Win-win situatie.
pi_197086488
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Arm kindje ;(
Grootste verliezer inderdaad.
  woensdag 30 december 2020 @ 11:07:33 #261
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197086549
quote:
2s.gif Op woensdag 30 december 2020 10:11 schreef Straadthont het volgende:
Waarom zou Samanda een loverboy nodig hebben? Ze neukt vrijwillig met Jan en alleman die daar zin in heeft.
Kans is groter dat het haar nieuwe dealer is, die erop mag voor een half grammetje marcheerpoeder.

edit;
Uit het artikel van Story
'Na onze breuk heeft ze hem eerst naar haar tante gebracht, daarna bij haar moeder en vervolgens bij een oom. Het kindje had last van darmkrampjes, waarop ze hem een zetpil heeft gegeven. Maar dat mag bij baby's tot drie maanden helemaal niet. Haar kindje is daarna zo ziek geworden dat Jeugdzorg heeft ingegrepen en hij nu elders woont.
:(
Echt wat een wijf. :r

En dan weer bij Tangel en Maron aankloppen voor hulp, die op hun beurt dan weer de Story op de hoogte houden. :')
Man man man.
WTF :X :(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197086573
Dussss krijgen sommige van jullie krijgen loverboy Vibes omdat het om een donkere man gaat? :+ Want die andere Pipo’s met wie ze te maken had waren er ook niet echt met zuivere bedoelingen.
pi_197086634
Trouwens, Gerrit heeft het kindje erkent, wilde ervoor zorgen. Waarom laat hij het mannetje nu barsten nu Samantha er blijkbaar weer niet voor kan zorgen?
Zet je fucking trots opzij en stel je dan op als vader ipv kut interviews geven aan een kut roddelblad. :')
De logica. :?
pi_197087220
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 11:08 schreef vencodark het volgende:
Dussss krijgen sommige van jullie krijgen loverboy Vibes omdat het om een donkere man gaat? :+ Want die andere Pipo’s met wie ze te maken had waren er ook niet echt met zuivere bedoelingen.
Denk niet dat het kleurtje er veel mee te maken heeft, eerder met het "de held" uithangen en zo snel al vrij persoonlijke cadeaus geven ;)
pi_197087654
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 11:31 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Denk niet dat het kleurtje er veel mee te maken heeft, eerder met het "de held" uithangen en zo snel al vrij persoonlijke cadeaus geven ;)
Of hij doet dat omdat ze in no-time reclame maakt waar hij wellicht voordeel bij heeft. :Y
pi_197087738
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2020 10:35 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook dat het wel een heel extreme gedachte was, want het was op weinig gebaseerd. Het is meer het idee dat ik krijg van gasten die je net kennen en je overladen met cadeautjes (nu is die ketting nep, maar ik weet niet of Sam dat ook begrijpt)
Wat bedoel je met “ neppe ketting” ?? Is dat dan geen echte Chanel ketting die ze krijgt van iemand die ze vanaf 20 december kent?
Wow!
Hij leek zo echt. Deze ketting.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 december 2020 @ 12:46:45 #267
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197089386
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 11:31 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Denk niet dat het kleurtje er veel mee te maken heeft, eerder met het "de held" uithangen en zo snel al vrij persoonlijke cadeaus geven ;)
Dit inderdaad. Ik heb geen seconde stilgestaan bij zijn huidskleur eigenlijk, :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 december 2020 @ 12:47:19 #268
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197089409
Er is weer een foto van dr kindje op Insta. Hij lijkt nu een stuk lichter.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 december 2020 @ 12:47:56 #269
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197089435
https://www.instagram.com/p/CJa3bS5h1BY/?igshid=zvldipal6cql

Zit op werk dus kan even geen screenshot maken.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_197089529
De verloskundige zat ook in het complot.

hij is niks fout!! Hij heeft t niet geweten. Samen met de VK bleven ze volhouden dat t kindje van hem was
aldus Thea op FB Story.
pi_197089541
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 11:49 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat bedoel je met “ neppe ketting” ?? Is dat dan geen echte Chanel ketting die ze krijgt van iemand die ze vanaf 20 december kent?
Wow!
Hij leek zo echt. Deze ketting.
Zoveelste gedoe met fake merkspullen. Dat wereldje zit er vol mee :')
Ik snap dat echt niet. Pronken met nepzooi en dan denken dat ze eruit zien alsof ze rijk zijn, terwijl eerder van het tegenovergestelde sprake is. Grappige is dus dat er in dat wereldje serieus mensen zitten die echt veel geld hebben en dus ook echt spul (kunnen) kopen, maar door al die nepheid hangt daar ook zo'n zweempje goedkoopheid omheen.
pi_197089564
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
https://www.instagram.com/p/CJa3bS5h1BY/?igshid=zvldipal6cql

Zit op werk dus kan even geen screenshot maken.
Ja ziet er wit uit.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 december 2020 @ 12:53:41 #273
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197089626
quote:
11s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:50 schreef Straadthont het volgende:
De verloskundige zat ook in het complot.

hij is niks fout!! Hij heeft t niet geweten. Samen met de VK bleven ze volhouden dat t kindje van hem was
aldus Thea op FB Story.
Raar dat Gerrit dan steeds iets anders aangeeft. En VK zat in complot? Waarom? :'). Wat voor bijzonders zou die er nu weer uithalen om een mogelijke schorsing van uitoefenen beroep? Ik geloof er niks van.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_197089687
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Raar dat Gerrit dan steeds iets anders aangeeft. En VK zat in complot? Waarom? :'). Wat voor bijzonders zou die er nu weer uithalen om een mogelijke schorsing van uitoefenen beroep? Ik geloof er niks van.
Het zal een verloskundige haar reet hoesten wie de vader van een kind is. Gerrit was niet bij de bevalling aanwezig.

Rare vrouw die Thea.
pi_197089702
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:51 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Zoveelste gedoe met fake merkspullen. Dat wereldje zit er vol mee :')
Ik snap dat echt niet. Pronken met nepzooi en dan denken dat ze eruit zien alsof ze rijk zijn, terwijl eerder van het tegenovergestelde sprake is. Grappige is dus dat er in dat wereldje serieus mensen zitten die echt veel geld hebben en dus ook echt spul (kunnen) kopen, maar door al die nepheid hangt daar ook zo'n zweempje goedkoopheid omheen.
Ik ken een vrouw van mijn dochter’s dansles die dus super blij is dat ze dure merken veel goedkoper kan kopen via Ali-express. :')
pi_197089714
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Er is weer een foto van dr kindje op Insta. Hij lijkt nu een stuk lichter.
Zou het een willekeurige baby zijn?
pi_197089741
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zou het een willekeurige baby zijn?
Denk het niet.
❤️you !! Mijn babyboy wat word je toch groot
pi_197089764
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:56 schreef amaranta het volgende:

[..]

Zou het een willekeurige baby zijn?
Zou jij Sam een baby toevertrouwen en uitlenen?
pi_197089773
Sherlock mode on:

Deze baby heeft een puntje op zijn neus een moedervlekje
pi_197089790
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:58 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zou jij Sam een baby toevertrouwen en uitlenen?
Nee, maar een foto is zo geleend....
pi_197089811
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:57 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Denk het niet.
❤️you !! Mijn babyboy wat word je toch groot
Ja ik kan lezen... Maar iets zegt me dat dit de foto is van een hele andere baby. Waarbij ze doet alsof het haar baby is
pi_197089828
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:00 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ja ik kan lezen... Maar iets zegt me dat dit de foto is van een hele andere baby. Waarbij ze doet alsof het haar baby is
Wtf. Misschien is het de baby van een vriendin of familielid. Dan liegt ze niet. :P
pi_197089895
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:59 schreef amaranta het volgende:
Sherlock mode on:

Deze baby heeft een puntje op zijn neus een moedervlekje
Bijna geen enkele moedervlek is er bij de geboorte al. Dat is een zeldzaamheid.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197089921
quote:
2s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bijna geen enkele moedervlek is er bij de geboorte al. Dat is een zeldzaamheid.
Joh, ik ben gewoon op zoek naar sensatie voor deze druilerige dag.
pi_197089942
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:04 schreef amaranta het volgende:

[..]

Joh, ik ben gewoon op zoek naar sensatie voor deze druilerige dag.
Joh, je kan het ook overdrijven.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_197090419
Maar als Gerrit geen contact meer met haar heeft/wil, waarom trekt die dan weer zijn mond open tegen de Story?
pi_197090606
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:47 schreef ChipsZak. het volgende:
https://www.instagram.com/p/CJa3bS5h1BY/?igshid=zvldipal6cql

Zit op werk dus kan even geen screenshot maken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 december 2020 @ 13:28:11 #289
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197090927
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het zal een verloskundige haar reet hoesten wie de vader van een kind is. Gerrit was niet bij de bevalling aanwezig.

Rare vrouw die Thea.
Dat zal een VK niet uitmaken maar ik geloof er niks van dat de ‘VK ook in het complot!!!’ zat. Welk complot? Als er een complot was zou die VK er wel heel wat uit moeten halen om haar baan op spel te zetten, lijkt me. Waarom zou je, als je weet dat de vader een ander is (als Barbie haar dat al verteld zou hebben) meespelen? Daar geloof ik dus niks van.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_197090962
Godsamme wat een hysterie om het woord complot! Dat heb ik erbij geschreven voor de smeuigheid!
  woensdag 30 december 2020 @ 13:29:52 #291
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_197091002
WTF? Samanda heeft Djemino een ZETPIL gegeven??

En ik maar denken dat ze toch het intellect zou bezitten dat soort dingen niet te doen :'(
With love :*
pi_197091051
Oh, en de laatste foto schijnt van 3 weken terug te zijn, zelfde baby dus.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 december 2020 @ 13:31:25 #293
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197091076
quote:
2s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:29 schreef Straadthont het volgende:
Godsamme wat een hysterie om het woord complot! Dat heb ik erbij geschreven voor de smeuigheid!
Ik dacht dat Thea dat had gezegd, :') _O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_197091085
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:31 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik dacht dat Thea dat had gezegd, :') _O-
Lol. NEE!
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 december 2020 @ 13:32:42 #295
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197091120
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
WTF? Samanda heeft Djemino een ZETPIL gegeven??

En ik maar denken dat ze toch het intellect zou bezitten dat soort dingen niet te doen :'(
Zegt Gerrit. Het zou kunnen uiteraard, want ik zie dat zomaar gebeuren maar ik vertrouw Gerrit ook weinig meer.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 30 december 2020 @ 13:33:38 #296
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_197091162
quote:
10s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:31 schreef Straadthont het volgende:

[..]

Lol. NEE!
Mea culpa, _O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_197091204
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
WTF? Samanda heeft Djemino een ZETPIL gegeven??

En ik maar denken dat ze toch het intellect zou bezitten dat soort dingen niet te doen :'(
Waarom is dit erg?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_197091291
quote:
17s.gif Op woensdag 30 december 2020 13:33 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Mea culpa, _O-
Voor een volgende keer zal ik proberen wat duidelijker te zijn. :)
pi_197091333
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2020 12:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ken een vrouw van mijn dochter’s dansles die dus super blij is dat ze dure merken veel goedkoper kan kopen via Ali-express. :')
Dan ben je dus echt arm.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 december 2020 @ 13:39:31 #300
7889 tong80
Spleenheup
pi_197091422
Dicht ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 30 december 2020 @ 13:39:46 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_197091433
Nu?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')