Dat doen ze toch altijd?quote:Op donderdag 24 december 2020 18:50 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
Hij huilde in ieder geval van zonsondergang tot zonsopgang als je de IG berichten erover mag geloven
Ik gok dat ze gescheiden zijn, want onder 1 van de foto's staat " het is dochter week."quote:Op donderdag 24 december 2020 18:02 schreef Allyo het volgende:
Zit trouwens even op de insta en fb van Priscilla vd P te kijken. Heeft zij nog wel een relatie met die Patrick? Zie helemaal niks staan over hem
Ik denk dat hij geen zin heeft om op haar openbare profiel op instagram te staan met z’n kopquote:Op donderdag 24 december 2020 19:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik gok dat ze gescheiden zijn, want onder 1 van de foto's staat " het is dochter week."
Wow ...quote:
Zelfs zoiets nog ergens anders vandaan halen ....quote:mooie spreuken, made by
.. (dinges)
Tuurlijk heeft ze wel verdriet. Onwijs veel zelfs. Misschien zelfs verdoofd. Maar wat moet ze dan? Weer een tirade houden op de socials? Of trieste posts plaatsen?quote:Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef Sumpie het volgende:
Wat ik niet snap, ze post nu dingen als” fijne feestdagen etc”. Net alsof er niks gebeurt is. Ik kan daar werkelijk waar met mijn kop niet bij. Zou ze dan helemaal geen schaamte voelen om wat er gebeurt is? Geen verdriet?
Ze leek echt gek op Djemino. Heeft ze dan toneel gespeeld al die tijd? Met haar complete gezinnetje.Het kan toch niet zo zijn dat ze de ene week helemaal. De 7e hemel is im een week later alles kwijt te zijn?
Ze is gek op al haar kids.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef Sumpie het volgende:
Wat ik niet snap, ze post nu dingen als” fijne feestdagen etc”. Net alsof er niks gebeurt is. Ik kan daar werkelijk waar met mijn kop niet bij. Zou ze dan helemaal geen schaamte voelen om wat er gebeurt is? Geen verdriet?
Ze leek echt gek op Djemino. Heeft ze dan toneel gespeeld al die tijd? Met haar complete gezinnetje.Het kan toch niet zo zijn dat ze de ene week helemaal. De 7e hemel is im een week later alles kwijt te zijn?
Joh Sam ging waarschijnlijk met vele manen naar bed die haar insta echt niet hebben gehaald. Ik heb daar verder geen oordeel over trouwens.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:25 schreef Kupelu het volgende:
Er was toen nog een andere donkere jongen. Ze had toen heel donker bruin haar/pruik en die hele exotische vriendin. En er was vaak een man/jongen bij. Ze gingen allerlei feesten af. Fernandez drinken en volgens mij hartstikke high. Dat is denk ik de vader. Helaas zijn die foto’s van insta. Dat was voor Habibi met dat lullige tasje.
Maar Cobus lijkt me ook niet heel erg donker.quote:
Moet moet, genen kunnen bij iedereen anders uitpakken. Sommige kindjes kleuren eerder bij dan anderen, jouw situatie wil niks zeggen over Djeminoquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Brybry het volgende:
De vader moet wel écht heel donker zijn. Bedoel, ik ben een mix , m'n ex donker en ons kind was lichter rond die periode dan Djemino...
Dus het moet wel van een volbloed Surinamer of Afrikaan zijn.
Te witquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:57 schreef SQ het volgende:
Cobuss:.
https://www.instagram.com/p/CFzyKyXnSfc/
Vind het gek dat een volbloed Hollandse zo'n donker kindje kan krijgen. Ik heb in mijn leven heel veel getinte kindjes gezien en die waren echt een stuk lichter, behalve de volbloed babies dan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:55 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Moet moet, genen kunnen bij iedereen anders uitpakken. Sommige kindjes kleuren eerder bij dan anderen, jouw situatie wil niks zeggen over Djemino
Te erg dit, toch?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]
Er staat trouwens een nieuwe foto van hem met Angelina op zijn insta.
??? Dat waren ze al?quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:27 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zijn die instas opeen allemaal prive
Volgens mij was Cobus in Amersfoort.quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:57 schreef SQ het volgende:
Cobuss:.
https://www.instagram.com/p/CFzyKyXnSfc/
Nee dit dan...quote:Op vrijdag 25 december 2020 11:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
??? Dat waren ze al?
Ik vind die foto van Mèèk in de Turkse sauna echt zo viessss. Helemaal uitgeteld met die natte pruik van hem.
Teringjantje, TLC NL? Serieus? Gaan die deze criminelen zendtijd geven?quote:Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]
Er staat trouwens een nieuwe foto van hem met Angelina op zijn insta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |