abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196926570
Het Laatste nieuws (20 december 2020):

Gerrit en Samantha zijn uit elkaar!!
Gerrit blijkt niet de vader van Djemino te zijn, die nota bene vernoemd was naar het overleden kindje van de dochter van Gerrit.
Hij lijkt halverwege december te hebben ontdekt dat het kindje dat op 16 november 2020 geboren is niet zijn zoon is.....

Overigens had Samantha op 15 november, terwijl ze in het ziekenhuis was om de bevalling af te wachten deze opvallende tekst nog geplaatst:

Oud nieuws
SPOILER: September 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: November 2017
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Augustus 2018
SPOILER: Augustus 2018
SPOILER: April 2019
SPOILER: Juli & Augustus 2019
SPOILER: December 2019
SPOILER: april 2020
SPOILER: september 2020
De diverse Instagrams:
Samantha
Michael
BLACK LAUNDRY
Michaels vriendin Naomi
FREAKY FRIDAY

Samantha's Vriendje van dienst
December 2020: Geen.... of misschien toch deze shining star?

SPOILER: Exen aka de ware
SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie world
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_196926839
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 15:29 schreef Piperidine het volgende:
Wat een contrast ook met Bibi.
Tien jaar later wint zij het Perfecte Plaatje en Samantha zit in deze situatie.
Ik had nog niet gekeken .... alle topics ontweken... lees ik de uitslag in dit topic 😂
pi_196926846
Ik vind het pakje ook niet iets wat Samand aan zou trekken bij haar zoon. Het is te simplistisch
  donderdag 24 december 2020 @ 17:07:32 #4
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196926917
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:02 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het pakje ook niet iets wat Samand aan zou trekken bij haar zoon. Het is te simplistisch
Het pakje heeft hij wel eerder aangehad: https://www.instagram.com/p/CIgbV5JBRwv/?igshid=7jsc7y2z56o5
En die deken is ook op eerdere foto’s of filmpjes te zien.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_196926919
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:02 schreef amaranta het volgende:
Dat dacht ik ook bij de foto, een gewoon babypakje, zoals Samanda hem niet snel zou aandoen.
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_196926932
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:07 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Het pakje heeft hij wel eerder aangehad: https://www.instagram.com/p/CIgbV5JBRwv/?igshid=7jsc7y2z56o5
Ah, een pyjama...
Wullie bin KOEL Š Soneal
  donderdag 24 december 2020 @ 17:11:31 #7
327807 Mariposas
יה&#14
pi_196926977
Maar ik vind wel dat je zo’n pakje niet aantrekt op kerstavond. Ok dit is misschien iets te overdreven voor kerstavond maar toch hoop ik wel dat de klijn man dit morgen aan krijgt:
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_196927016
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:07 schreef Mariposas het volgende:

[..]

En die deken is ook op eerdere foto’s of filmpjes te zien.
Ik zie het.
pi_196927139
Op die nieuwe foto valt toch echt niet te ontkennen dat de klijn man een donkere vader heeft.
pi_196927261
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:23 schreef Allyo het volgende:
Op die nieuwe foto valt toch echt niet te ontkennen dat de klijn man een donkere vader heeft.
Ik vind het wel meevallen. Mijn dochter heeft een Perzische vader, maar die was nog witter dan ik. Alleen donker haar en donkere ogen. Als baby was mijn dochter de eerste 2 maanden wel vrij donker. Vooral richting het rode, zeg maar. Dat zie ik ook duidelijk bij de klijn man. Dit was rond de 3 maanden echter helemaal weggetrokken en toen werd ze heel licht.

Nu is ze 5 en ze is nog altijd witter dan ik. Haar haar is net een tintje donkerder dan dat van mij en ze heeft bruine ogen (en ik blauwe).
pi_196927301
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:31 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ik vind het wel meevallen. Mijn dochter heeft een Perzische vader, maar die was nog witter dan ik. Alleen donker haar en donkere ogen. Als baby was mijn dochter de eerste 2 maanden wel vrij donker. Vooral richting het rode, zeg maar. Dat zie ik ook duidelijk bij de klijn man. Dit was rond de 3 maanden echter helemaal weggetrokken en toen werd ze heel licht.

Nu is ze 5 en ze is nog altijd witter dan ik. Haar haar is net een tintje donkerder dan dat van mij en ze heeft bruine ogen (en ik blauwe).
Hmm ja. Genen werken soms heel apart, bijv tweelingen waarvan de ene licht is en de ander donker.
Maar vind de klijn man niet alleen qua kleur gemixt lijken, ook wel qua gelaatstrekken.
  Spellchecker donderdag 24 december 2020 @ 17:49:11 #12
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_196927484
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:11 schreef Mariposas het volgende:
Maar ik vind wel dat je zo’n pakje niet aantrekt op kerstavond. Ok dit is misschien iets te overdreven voor kerstavond maar toch hoop ik wel dat de klijn man dit morgen aan krijgt:
[ afbeelding ]
:|W
pi_196927667
Zit trouwens even op de insta en fb van Priscilla vd P te kijken. Heeft zij nog wel een relatie met die Patrick? Zie helemaal niks staan over hem
  donderdag 24 december 2020 @ 18:04:42 #14
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_196927692
.

[ Bericht 98% gewijzigd door houdjemond op 24-12-2020 18:05:08 (Verkeerde topic) ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_196927727
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:02 schreef Allyo het volgende:
Zit trouwens even op de insta en fb van Priscilla vd P te kijken. Heeft zij nog wel een relatie met die Patrick? Zie helemaal niks staan over hem
Dat vroeg ik mij ook al af...
pi_196927850
Arm kindje. Dit maakt mij echt verdrietig. Nu al een kut start.
pi_196927862
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:20 schreef Rupibma het volgende:
Op naar de volgende ^O^
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 24 december 2020 @ 18:27:23 #18
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_196927927
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:20 schreef Rupibma het volgende:
Daar was laatst nog een proefballonnetje over vanuit het kabinet. Om mensen die keer op keer aantonen dat ze met kinderen geen lekkere combinatie zijn, te verbieden kinderen te maken.

Kwam er vervolgens een vrouw voorbij van 2 minder begaafde ouders die er echt 1 grote janboel van hebben gemaakt (en mevr. Heeft haar level bij verschillende pleeggezinnen doorgebracht terwijl haar ouders door bleven fokken) en die zei "ja, vind ik echt niet kunnen. Want ik ben wel blij dat ik in ieder geval besta."

Tja... Geen speld tussen te krijgen, daarom moet je dat soort dingen niet met terugwerkende kracht invoeren.
pi_196928002
Overigens lijkt het kindje geen ontwenningsverschijnselen te hebben gehad, voor zover we dat op insta hebben kunnen volgen, het lijkt geen huilbaby te zijn geweest de eerste weken maar vooral juist lekker rustig genietend bij Gerrit te hebben gelegen.
Dat was met een kind van een moeder die tijdens de zwangerschap gebruikt had denk ik niet gelukt, dus eigenlijk verwacht ik dat er op dat vlak wel iets gebeurd is na de bevalling en wat voor Gerrit de druppel was waardoor er ruzie ontstond en hij er klaar mee was.

Is ze begin deze maand niet met iemand wezen stappen? Er staat me iets bij van een insta-post met een Bram-achtig figuur, maar ik weet niet zeker of hij het was.
Kan het iig niet terugvinden.
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_196928026
Ik vind dat kleine kinderen niet op social media getoond mogen worden. Het arme kind heeft er niets aan, kan alleen in z'n nadeel werken.

Trieste geschiedenis ;(
pi_196928074
De baby was toch al vrij snel na de geboorte thuis? Als de baby verslaafd was geboren was dat niet gebeurd. De baby was überhaupt niet thuis gekomen denk ik.
pi_196928106
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 17:31 schreef MorganLeFay het volgende:

[..]

Ik zou een dna test doen :D
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 24 december 2020 @ 18:45:01 #23
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_196928125
Ik liet mijn vriend de geweldige spelling van Samanda, Gerrit en co. zien. Hij heeft zich blauw gelachen _O-
With love :*
pi_196928128
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:34 schreef Leandra het volgende:
Overigens lijkt het kindje geen ontwenningsverschijnselen te hebben gehad, voor zover we dat op insta hebben kunnen volgen, het lijkt geen huilbaby te zijn geweest de eerste weken maar vooral juist lekker rustig genietend bij Gerrit te hebben gelegen.
Dat was met een kind van een moeder die tijdens de zwangerschap gebruikt had denk ik niet gelukt, dus eigenlijk verwacht ik dat er op dat vlak wel iets gebeurd is na de bevalling en wat voor Gerrit de druppel was waardoor er ruzie ontstond en hij er klaar mee was.

Is ze begin deze maand niet met iemand wezen stappen? Er staat me iets bij van een insta-post met een Bram-achtig figuur, maar ik weet niet zeker of hij het was.
Kan het iig niet terugvinden.
Hoe weet jij dat het geen huil baby was :')
  donderdag 24 december 2020 @ 18:50:48 #25
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_196928178
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:45 schreef Soury het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat het geen huil baby was :')
Hij huilde in ieder geval van zonsondergang tot zonsopgang als je de IG berichten erover mag geloven
pi_196928208
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:50 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

Hij huilde in ieder geval van zonsondergang tot zonsopgang als je de IG berichten erover mag geloven
Dat doen ze toch altijd?

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 24-12-2020 19:01:17 ]
pi_196928420
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 18:02 schreef Allyo het volgende:
Ik gok dat ze gescheiden zijn, want onder 1 van de foto's staat " het is dochter week."
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_196928613
Hier staat toevallig " achter gesloten deuren" op, vrouw heeft kind ontvoerd en man is boos omdat het niet zijn kind is, ik ken nog wel een paar mensen voor meerdere afleveringen te maken hahahahaha
pi_196928622
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 19:11 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Ik gok dat ze gescheiden zijn, want onder 1 van de foto's staat " het is dochter week."
Ik denk dat hij geen zin heeft om op haar openbare profiel op instagram te staan met z’n kop
pi_196931232
Ze leeft nog.

Spellchecker donderdag 24 december 2020 @ 22:12:04 #31
197773 crew  maily
pi_196931281
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 22:09 schreef bloempje-moi het volgende:
Ze leeft nog.

[ afbeelding ]
Wow ...
quote:
mooie spreuken, made by
.. (dinges)
Zelfs zoiets nog ergens anders vandaan halen ....
pi_196931559
Er was toen nog een andere donkere jongen. Ze had toen heel donker bruin haar/pruik en die hele exotische vriendin. En er was vaak een man/jongen bij. Ze gingen allerlei feesten af. Fernandez drinken en volgens mij hartstikke high. Dat is denk ik de vader. Helaas zijn die foto’s van insta. Dat was voor Habibi met dat lullige tasje.
pi_196932017
Wat ik niet snap, ze post nu dingen als” fijne feestdagen etc”. Net alsof er niks gebeurt is. Ik kan daar werkelijk waar met mijn kop niet bij. Zou ze dan helemaal geen schaamte voelen om wat er gebeurt is? Geen verdriet?

Ze leek echt gek op Djemino. Heeft ze dan toneel gespeeld al die tijd? Met haar complete gezinnetje.Het kan toch niet zo zijn dat ze de ene week helemaal. De 7e hemel is im een week later alles kwijt te zijn?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 24 december 2020 @ 23:01:33 #34
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196932263
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 22:49 schreef Sumpie het volgende:
Wat ik niet snap, ze post nu dingen als” fijne feestdagen etc”. Net alsof er niks gebeurt is. Ik kan daar werkelijk waar met mijn kop niet bij. Zou ze dan helemaal geen schaamte voelen om wat er gebeurt is? Geen verdriet?

Ze leek echt gek op Djemino. Heeft ze dan toneel gespeeld al die tijd? Met haar complete gezinnetje.Het kan toch niet zo zijn dat ze de ene week helemaal. De 7e hemel is im een week later alles kwijt te zijn?
Tuurlijk heeft ze wel verdriet. Onwijs veel zelfs. Misschien zelfs verdoofd. Maar wat moet ze dan? Weer een tirade houden op de socials? Of trieste posts plaatsen?

Ze kan toch gewoon alsnog mensen fijne feestdagen wensen? Ze post nu gewoon het enige wat ze eigenlijk nog kan posten. Beetje jezelf bezig houden, een masker ophouden voor de buitenwereld opzetten wellicht. Of mag ze eigenlijk niets posten?
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Spellchecker donderdag 24 december 2020 @ 23:04:44 #35
197773 crew  maily
pi_196932321
quote:

Ze is gek op al haar kids.

Maarja, het is ook Samand ...
pi_196937202
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 22:25 schreef Kupelu het volgende:
Er was toen nog een andere donkere jongen. Ze had toen heel donker bruin haar/pruik en die hele exotische vriendin. En er was vaak een man/jongen bij. Ze gingen allerlei feesten af. Fernandez drinken en volgens mij hartstikke high. Dat is denk ik de vader. Helaas zijn die foto’s van insta. Dat was voor Habibi met dat lullige tasje.
Joh Sam ging waarschijnlijk met vele manen naar bed die haar insta echt niet hebben gehaald. Ik heb daar verder geen oordeel over trouwens.
  vrijdag 25 december 2020 @ 08:43:43 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196938199
Ik heb het topic rond de bevruchting even doorgenomen, en dat was verbazingwekkend genoeg een 3-maanden-topic, waarin nog wel een potentiële kandidaat naar boven komt:
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:33 schreef maily het volgende:
Wie is cobussss?

[ afbeelding ]
Maar Cobus lijkt me ook niet heel erg donker.
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_196939986
De vader moet wel écht heel donker zijn. Bedoel, ik ben een mix , m'n ex donker en ons kind was lichter rond die periode dan Djemino...

Dus het moet wel van een volbloed Surinamer of Afrikaan zijn.
pi_196940350
Wat is dit nou weer?

Er staat trouwens een nieuwe foto van hem met Angelina op zijn insta.
pi_196940541
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 10:29 schreef Brybry het volgende:
De vader moet wel écht heel donker zijn. Bedoel, ik ben een mix , m'n ex donker en ons kind was lichter rond die periode dan Djemino...

Dus het moet wel van een volbloed Surinamer of Afrikaan zijn.
Moet moet, genen kunnen bij iedereen anders uitpakken. Sommige kindjes kleuren eerder bij dan anderen, jouw situatie wil niks zeggen over Djemino
  vrijdag 25 december 2020 @ 10:57:46 #41
149959 SQ
snelle trees
pi_196940916
quote:
Te wit :D
pi_196940950
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 10:55 schreef aeaeae het volgende:

[..]

Moet moet, genen kunnen bij iedereen anders uitpakken. Sommige kindjes kleuren eerder bij dan anderen, jouw situatie wil niks zeggen over Djemino
Vind het gek dat een volbloed Hollandse zo'n donker kindje kan krijgen. Ik heb in mijn leven heel veel getinte kindjes gezien en die waren echt een stuk lichter, behalve de volbloed babies dan.
Maar ach, we horen vanzelf wie de gelukkige is :D
pi_196941159
Mijn oudste was ook vrij donker. Iemand die ik helemaal niet kende verder vroeg of z'n vader een Marokkaan was :|W

Hij is nog steeds de donkerste van de drie terwijl ze allemaal dezelfde vader hebben :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_196941236
Waarom zijn die instas opeen allemaal prive
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_196941518
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]

Te erg dit, toch?
Gedrag en misdraag je als een idioot en een losgeslagen greppeldel en je krijgt een serie op TLC met je neppe troep. :') :X :r :r

~:) Fijne kerst!
pi_196941933
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 11:27 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zijn die instas opeen allemaal prive
??? Dat waren ze al?

Ik vind die foto van Mččk in de Turkse sauna echt zo viessss. Helemaal uitgeteld met die natte pruik van hem.
  vrijdag 25 december 2020 @ 12:17:03 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196942432
quote:
Volgens mij was Cobus in Amersfoort.

[ Bericht 20% gewijzigd door Leandra op 25-12-2020 13:00:40 ]
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_196942538
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 11:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

??? Dat waren ze al?

Ik vind die foto van Mččk in de Turkse sauna echt zo viessss. Helemaal uitgeteld met die natte pruik van hem.
Nee dit dan...
  vrijdag 25 december 2020 @ 12:21:17 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196942556
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 10:47 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat is dit nou weer?
[ afbeelding ]

Teringjantje, TLC NL? Serieus? Gaan die deze criminelen zendtijd geven?
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_196942595
Hahaha Realityster _O-
  vrijdag 25 december 2020 @ 12:23:55 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196942630
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 11:59 schreef amaranta het volgende:

[..]

??? Dat waren ze al?

Idd, ik volg geen van allen en ik kon geen van de insta's van Michael en Naomi bekijken, zelfs die zakelijke niet :')

Een account waarop je iets wilt verkopen niet openbaar hebben staan... dan klopt er iets niet aan wat je verkoopt of de belastingaangifte die je doet.

Edit: ik kan ze nog steeds niet bekijken, alles private.
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_196942650
Mijn vader is Nederlands maar wel vrij donker heeft ook zwart haar. Mijn moeder donkerbruin haar.

Ik ben echt heel wit en was heel lang blond. Dus tja kleur zegt niks wellicht zit er bij samantha ook ergens donkere genen. Dat kan een paar generaties overslaan.
pi_196942905
Zag trouwens een oude foto van Meek en schrok wel van die inhammen. Kon me niet herinneren dat hij dat toen zo had
pi_196943102
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:34 schreef Allyo het volgende:
Zag trouwens een oude foto van Meek en schrok wel van die inhammen. Kon me niet herinneren dat hij dat toen zo had
Wat denk je dat hij in Turkije deed?
Wij waren daar vorig jaar en echt superveel mannen liepen met een verbonden hoofd rond.
pi_196943129
Ik ben volger geworden van Meek. Het valt me nog mee. Maar hij heeft pas 7 foto’s. Er staat een echt leuke foto van hem en Angelina. Ze ziet er ontspannen en happy uit. Lief koppie.
pi_196943137
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:20 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Nee dit dan...
[ afbeelding ]
Dit lijken wel grillen van het vrouwtje. Hij kijkt best ongemakkelijk
pi_196943464
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:41 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wat denk je dat hij in Turkije deed?
Wij waren daar vorig jaar en echt superveel mannen liepen met een verbonden hoofd rond.
Ja ik weet dat hij dat gedaan heeft. Maar was meer vergeten dat hij zo kalend was
pi_196943521
Ze doen alles voor meer volgers die 2 vind die Naomi zo,n nagemaakte
pi_196943558
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:01 schreef Woonbootjes het volgende:
Ze doen alles voor meer volgers die 2 vind die Naomi zo,n nagemaakte
De volgers van maik zijn grotendeels bots
pi_196944028
Het zou me weinig verbazen als Samanda bij de overdracht van de kindjes na Sinterklaas van Meek en Naoom heeft gehoord dat zij hun eigen RLS op het hippe TLC (met idolen zoals Darcy da Silva) krijgen. En dat ze vervolgens bij Gerrit bot ving toen ze opperde dat hunnie zelf ook een RLS zouden moeten krijgen, waarna ze dusdanig teleurgesteld was dat ze met haar oude vriendjes haar neus is gaan poederen oO<
  vrijdag 25 december 2020 @ 13:27:42 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196944167
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:03 schreef amaranta het volgende:

[..]

De volgers van maik zijn grotendeels bots
Ook niet heel gek als je je account niet openbaar zet.

Niet dat daar wat mis mee is, mijn account is ook niet openbaar, maar ik probeer dan ook niks te verkopen, laat staan mezelf.

Zouden ze de onderhandelingen met TLC vanuit de bajes hebben gedaan?
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_196944312
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:21 schreef MorganLeFay het volgende:
Het zou me weinig verbazen als Samanda bij de overdracht van de kindjes na Sinterklaas van Meek en Naoom heeft gehoord dat zij hun eigen RLS op het hippe TLC (met idolen zoals Darcy da Silva) krijgen. En dat ze vervolgens bij Gerrit bot ving toen ze opperde dat hunnie zelf ook een RLS zouden moeten krijgen, waarna ze dusdanig teleurgesteld was dat ze met haar oude vriendjes haar neus is gaan poederen oO<
Tja daar zeg je wat... zou best kunnen.
pi_196944391
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:21 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik denk eigenlijk dat meek en Sam zo min mogelijk praten bij de overdracht.
Meek rijdt de auto voor en blijft erin zitten. Samanda staat in de deuropening en geeft de kinderen een kus. Zegt niks tegen meek en terwijl hij wegrijdt schreeuwt ze Gore kankah homo.
Of soakut als naoom erbij is.
  vrijdag 25 december 2020 @ 13:42:47 #65
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196944506
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 13:37 schreef amaranta het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat meek en Sam zo min mogelijk praten bij de overdracht.
Meek rijdt de auto voor en blijft erin zitten. Samanda staat in de deuropening en geeft de kinderen een kus. Zegt niks tegen meek en terwijl hij wegrijdt schreeuwt ze Gore kankah homo.
Of soakut als naoom erbij is.
:D _O- _O_
Wullie bin KOEL Š Soneal
  Spellchecker vrijdag 25 december 2020 @ 13:49:20 #66
197773 crew  maily
pi_196944666
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:43 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dit lijken wel grillen van het vrouwtje. Hij kijkt best ongemakkelijk
Hij kijkt niet eens naar haar _O-
pi_196945731
quote:

Mensen die bijv onveilig gehecht zijn kunnen soms niet voelen. Dat mechanisme wordt bij heftige gebeurtenissen ingeschakeld. Je voelt dan letterlijk niets.
  vrijdag 25 december 2020 @ 15:12:32 #68
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196946283
quote:

Als ze niets post is het niet goed en denkt half NL dat ze krassend op bed ligt en als ze wel iets post is het ook per definitie niet goed, ongeacht wat ze post.

Dan is dit nog zo ongeveer het meest onschuldige wat ze kan posten.
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_196949259
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 12:34 schreef Allyo het volgende:
Ik zie hem wel eens op Scheveningen strand als ik ga surfen en hij ziet er echt niet uit. HEEL breed, vol tattoos en enorm agressieve kop. Ik herkende hem in eerste instantie niet en dacht what the fuck is dat voor vent. En de reet van Naomi is ook niet erg goed gelukt moet ik zeggen.
pi_196949344
En zolang ze het niet openbaar erkent, is het niet waar. Mocht ze echt moeite met de situatie hebben, kan het zijn dat ze in een soort ontkenning zit.

Fijne feestdagen allen ~:)
pi_196949375
Vind het een eng goedkoop stel die nog steeds meeliften op het succes toen destijds met Samantha die Naomi weet van gekkigheid niet wat ze moet doen om op te vallen als Samantha een foto plaatste met Gerrit en baby zette zij er 1 op met Milano of die oudste zoon van Michael uit jaloezie
  vrijdag 25 december 2020 @ 18:16:37 #72
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_196949425
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:13 schreef Woonbootjes het volgende:
Vind het een eng goedkoop stel die nog steeds meeliften op het succes toen destijds met Samantha die Naomi weet van gekkigheid niet wat ze moet doen om op te vallen als Samantha een foto plaatste met Gerrit en baby zette zij er 1 op met Milano of die oudste zoon van Michael uit jaloezie
Wat een kleuters zijn het toch ook. Volgens mij is de hele clan verstandelijk licht beperkt.
With love :*
  vrijdag 25 december 2020 @ 18:18:14 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_196949447
quote:
Wat een aanname dat dat uit jaloezie was, of had ze erbij gezet dat het uit jaloezie was?

Geen wonder al dat gif, als je het plaatsen van een foto met een van de kinderen al als "uit jaloezie" betitelt.
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_196949634
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:05 schreef Lafoy het volgende:

[..]

Ik zie hem wel eens op Scheveningen strand als ik ga surfen en hij ziet er echt niet uit. HEEL breed, vol tattoos en enorm agressieve kop. Ik herkende hem in eerste instantie niet en dacht what the fuck is dat voor vent. En de reet van Naomi is ook niet erg goed gelukt moet ik zeggen.
Zou me niets verbazen als hij onvruchtbaar lijkt te zijn door al die anabolen.
pi_196949717
quote:
Die laatste zinnen zijn enorme aannames maar het is wel grappig om te zien hoe zij zichzelf presenteren alsof ze boven Samantha staan terwijl Michael zijn bekendheid (en daarmee in ieder geval een deel van zijn inkomsten) aan haar te danken heeft.
pi_196949923
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:32 schreef praadje het volgende:

[..]

Zou me niets verbazen als hij onvruchtbaar lijkt te zijn door al die anabolen.
Nou ja, minstens een van de 2 heeft verminderde vruchtbaarheid aangezien ze in het ziekenhuis onder behandeling staan
pi_196956019

Misschien kan ze met Meek on tour. Allebei erg muzikaal
  Spellchecker vrijdag 25 december 2020 @ 23:52:15 #78
197773 crew  maily
pi_196956077
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 18:52 schreef amaranta het volgende:

[..]

Nou ja, minstens een van de 2 heeft verminderde vruchtbaarheid aangezien ze in het ziekenhuis onder behandeling staan
Hij wou toch niet meer?
pi_196959737
Bij het ad is er nog geen update geweest over samanda?

Ik keek eve. Bij de versierde bomen en daar staat die van samanda dus ook tussen. En een verhaaltje dat ze haar kerst zou vieren met Gerrit en baby.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 26 december 2020 @ 10:43:46 #80
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_196961875
Weten we al wie de vader vam Djedinges is? En krijgt ie nog een nieuwe naam?
pi_196963331
Nou niet gaan doen alsof je de naam van de baby niet weet Leodinges.
Je post hier mee dus dan weet je het wel hoor :P

En nee, het is niet bekend. En wmb blijft dat ook anoniem. Zowel de vader als de naam.
pi_196963359
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 december 2020 23:52 schreef maily het volgende:

[..]

Hij wou toch niet meer?
Dat is wel een wezenlijk verschil met niet meer kunnen.
Als Naomi maar lang zeurt gaat ie of overstag of zij gaat overboord.
Blijkbaar is hij overstag gegaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')