Ja, waar je maar zin in hebt om de hele dag mee bezig te zijn jaar in jaar uit, alleen maar mannen. Mannen, mannen, en nog eens mannen. Coke en mannen.quote:
Zij is ook een kleuter, met dr “mij heeft hij ook ten huwelijk gevraagd”quote:Op maandag 28 december 2020 18:29 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ja, waar je maar zin in hebt om de hele dag mee bezig te zijn jaar in jaar uit, alleen maar mannen. Mannen, mannen, en nog eens mannen. Coke en mannen.![]()
Deze spreuk zou beter op het account van Bridget Maasland kunnen staan als heerlijke sneer naar kleuter Hazes.
Hij heeft geen Instagram toch? Alleen Facebookquote:Op maandag 28 december 2020 17:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft iemand de link naar zijn insta voor me?
Ja, en nou verwijt je iemand die zo simpel is dat ze dat nogal dom aanpakt?quote:Op maandag 28 december 2020 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk en aardig maar Samatha neemt baby's ipv een verlovingsring. Past het niet abortie. Past het wel COOL !!! Lets go
Ja kinderen zijn geen wegwerp produktenquote:Op maandag 28 december 2020 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en nou verwijt je iemand die zo simpel is dat ze dat nogal dom aanpakt?
Die vond ik juist hysterisch.quote:Op maandag 28 december 2020 18:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zij is ook een kleuter, met dr “mij heeft hij ook ten huwelijk gevraagd”
/off topic
Ohhh ik ook!quote:Op maandag 28 december 2020 16:12 schreef SQ het volgende:
Overigens heeft gerrit gelogen want zijn Facebook is er helemaal niet af. Sterker nog, hij heeft nu ruim 1200 vrienden waarvan ik er 2 deel(you know who you are).
En terecht. Maar daar geeft Samand natuurlijk geen gehoor aan.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:42 schreef praadje het volgende:
Kuwas heeft een nieuwe foto geplaatst van zichzelf waarop Samant reageert met hartjes. Een volger schrijft;
lieve meid ga voor je baby zorgen agh 🙈je bent veels te oud voor dit ongein spelletje .jij bent de zwakste schakel
https://www.instagram.com/p/CJU1M1xhj03/
En wat maakt het dat jij naar sho kwam en dit topic aanklikte? Ben reuze benieuwd.quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
Al die mensen die zich helemaal druk maken om Barbie
Fascinerend topic!
Ik vind het fascinerend dat sommige mensen helemaal op kunnen gaan in dit soort onderwerpen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
En wat maakt het dat jij naar sho kwam en dit topic aanklikte? Ben reuze benieuwd.
Ik ga ook niet naar het weet ik veel wat forum en een random top ik aanklikken. In voetbal of zo.
Ja, want uiteindelijk wordt mevrouw ook onderhouden van ons belastinggeld, en zie ik tegelijkertijd allerlei producten/cadeau's voorbij komen waarvan ik me afvraag hoe ze dat kan veroorloven. Gisteren werd een mevrouw bestraft omdat ze boodschappen van haar moeder kreeg, wat mij betreft mag Samantha ook wel eens op dr verbouwde smoel vallen wat dat betreft. En dit meisje zal het dan nog niet snappen. Zelfs een blok beton met 50km per uur zal haar geen inzicht geven. Vat je de fascinatie?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:57 schreef dezomervoorbij het volgende:
Al die mensen die zich helemaal druk maken om Barbie
Fascinerend topic!
Dit bedoel ik inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ja, want uiteindelijk wordt mevrouw ook onderhouden van ons belastinggeld, en zie ik tegelijkertijd allerlei producten/cadeau's voorbij komen waarvan ik me afvraag hoe ze dat kan veroorloven. Gisteren werd een mevrouw bestraft omdat ze boodschappen van haar moeder kreeg, wat mij betreft mag Samantha ook wel eens op dr verbouwde smoel vallen wat dat betreft. En dit meisje zal het dan nog niet snappen. Zelfs een blok beton met 50km per uur zal haar geen inzicht geven. Vat je de fascinatie?
Even los van het feit dat ik zo'n boodschappenstraf in de bijstand ook compleet achterlijk vind verwacht ik dat Samantha geen bijstand ontvangt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:18 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ja, want uiteindelijk wordt mevrouw ook onderhouden van ons belastinggeld, en zie ik tegelijkertijd allerlei producten/cadeau's voorbij komen waarvan ik me afvraag hoe ze dat kan veroorloven. Gisteren werd een mevrouw bestraft omdat ze boodschappen van haar moeder kreeg, wat mij betreft mag Samantha ook wel eens op dr verbouwde smoel vallen wat dat betreft. En dit meisje zal het dan nog niet snappen. Zelfs een blok beton met 50km per uur zal haar geen inzicht geven. Vat je de fascinatie?
Was het Bridget?quote:Op dinsdag 29 december 2020 13:42 schreef praadje het volgende:
Kuwas heeft een nieuwe foto geplaatst van zichzelf waarop Samant reageert met hartjes. Een volger schrijft;
lieve meid ga voor je baby zorgen agh 🙈je bent veels te oud voor dit ongein spelletje .jij bent de zwakste schakel
Ziet eruit als een betrouwbaar typequote:Op dinsdag 29 december 2020 13:42 schreef praadje het volgende:
Past dus goed bij de altijd even betrouwbare Samanda.quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ziet eruit als een betrouwbaar type
Ha ha. Heerlijk toch ?quote:Op dinsdag 29 december 2020 14:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom niet, als hij Samanta in huis heeft genomen met goede bedoelingen is het een prima gast wat bij betreft. Ik denk ook dat hij niet zo blij was dat zij gelijk alles online zet. Beetje flauw om Koekwaus af te vallenquote:Op dinsdag 29 december 2020 14:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |