abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196923406
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:43 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik durf er een wedje erop te leggen dat begin januari de besmettingen weer omhoog gaan.
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Denk dat er iig maar weinig mensen echt op zichzelf zullen blijven deze dagen. Men gaat toch even op bezoek bij ( o )pa en ( o )ma. Volgende week zullen we zien welk effect het zal geven.
Het is ook wel mooi Klote als je Ma of Pa in hun eentje zitten.. ;( Als ik ze nog had... zou ik wel iets
verzinnen.. Iets met een Bord voor de ramen met Tekst.. zulke dingen hebben mensen ook gedaan
maar ik weet niet of dit nu nog mag...

Je kan wel videobellen (als ze dat nog snappen..) of in ieder geval ''iets'' een Pakket afgeven en later
bellen ofzo..
pi_196923419
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ik ga ook pushen voor woensdag t/m vrijdag. Maar dat kan ik pas echt komende maandag doorzetten.
Wel lastig personeel zoeken zeker? Kan me voorstellen dat die mensen met kerst ook voor de verandering even wat anders willen zien dan ziekenhuizen en corona-ellende.
blablablabla
pi_196923441
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

[..]

Het is ook wel mooi Klote als je Ma of Pa in hun eentje zitten.. ;( Als ik ze nog had... zou ik wel iets
verzinnen.. Iets met een Bord voor de ramen met Tekst.. zulke dingen hebben mensen ook gedaan
maar ik weet niet of dit nu nog mag...

Je kan wel videobellen (als ze dat nog snappen..) of in ieder geval ''iets'' een Pakket afgeven en later
bellen ofzo..
Als je verder totaal geen klachten hebt of er is geen sprake van onderliggend lijden kun je toch gewoon langs gaan met inachtneming van de anderhalve meter en een op een?

Je kunt het ook overdrijven.
blablablabla
  donderdag 24 december 2020 @ 13:55:52 #54
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_196923443
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, vrouwlief is duidelijk ook op een soort yolo modus overgegaan zonder dat ik dat heb zien aankomen...

Heeft voor vanavond haar ouders hier uitgenodigd om te komen eten. Morgen haar zus en haar vriend, en zondag komen de buren langs met hun 3 kleine kinderen. Vertelde ze me net tussen neus en lippen door.

Alrighty. Dat was hem dan, leuk jullie gekend te hebben 8)7 :W
Leuk toch. Gewoon meehobbelen, komt vast goed, ze heeft gelijk en doorgaans ga ik er vanuit dat de partners het gezellig (samen) willen doen. Verder herkenbaar en ms tijd om achter het scherm van dystopie vandaan te komen om te kijken hoe de wereld (daar)buiten werkelijk is bedoeld...
wordt ook mij verteld ge-appt.
Vergeet niet tussen de bezoeken door te ontsmetten, te douchen en bij het zoenen je adem in de houden ;)
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_196923450
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:54 schreef Elan het volgende:

[..]

Wel lastig personeel zoeken zeker? Kan me voorstellen dat die mensen met kerst ook voor de verandering even wat anders willen zien dan ziekenhuizen en corona-ellende.
Opzich heb ik het personeel wel voor nu. Ik moet alleen geen zware zorg erbij leggen. Dat trekken ze niet.
pi_196923477
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, vrouwlief is duidelijk ook op een soort yolo modus overgegaan zonder dat ik dat heb zien aankomen...

Heeft voor vanavond haar ouders hier uitgenodigd om te komen eten. Morgen haar zus en haar vriend, en zondag komen de buren langs met hun 3 kleine kinderen. Vertelde ze me net tussen neus en lippen door.

Alrighty. Dat was hem dan, leuk jullie gekend te hebben 8)7 :W
Het is nog ruim voor 17.00 dus alle tijd om nog een scheiding aan te vragen bij de gemeente. Dit risico kan je inderdaad niet nemen. (sarcasme)
pi_196923509
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:55 schreef Elan het volgende:

[..]

Als je verder totaal geen klachten hebt of er is geen sprake van onderliggend lijden kun je toch gewoon langs gaan met inachtneming van de anderhalve meter en een op een?

vooral die 1.5m is echt heilig natuurlijk.....op 1.49m word je wel mogelijk besmet _O-
met dank aan onze experts die het zo hebben gecommuniceerd.

ik zou eerder een raam opzetten maargoed.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196923510
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:04 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Het is ook zo schrijnend om te zien en te lezen hoe mensen gevangen zijn in een loop van opportunisme maar het niet zelf door hebben. Toen in NL het aantal besmettingen toenam in oktober zaten er twee weken lang in Op1 allerlei gedragsexperts die haarfijn konden uitleggen hoe de de vork in de steel zat. Duitsers gedragen zich tenminste wel, Nederlanders zijn recalcitrant.

Hier gebeurde exact hetzelfde, vaak nog met verwijzingen naar extreem nietszeggend anekdotisch "bewijs" als filmpjes van feestjes, een Vindicat bus enz.. En twee weken later staat heel West Europa in de brand en hoor je ze niet meer.
Nu de druk op ziekenhuizen weer toeneemt, komen ze weer onder hun steen vandaan en krijg je geweldige oneliners als "Door de asociale wappies zitten we nu in deze situatie!!".

:')
Tsja, perspectief. Een vriendin van me woont in Zambia en is nu in Duitsland, die verbaast zich erover hoe druk het overal is en hoe slecht men zich gedraagd, tov Zambia dus.

Men heeft het hier telkens over quarantaine, maar als het gaat om de vrachtwagenchauffeurs die vastzaten in Engeland en nu thuiskomen, dan hoor je er niks over. Die zouden dus ook, alleen, of met hun hele gezin, in quarantaine moeten.
pi_196923511
quote:
De ouderenzorgorganisaties in Groningen willen medewerkers van defensie inzetten bij de verpleeghuizen en revalidatiecentra. Ze hebben Koen Schuiling , de voorzitter van de Groningse veiligheidsregio, gevraagd namens hen een verzoek in te dienen bij het ministerie.
De zorginstellingen zien geen andere oplossing meer voor hun groeiend personeelsgebrek. Steeds meer medewerkers melden zich ziek, het directe of indirecte gevolg van de corona-epidemie. Daarom heeft ouderzorgorganisatie Dignis besloten een tijdelijke opnamestop in te stellen voor haar pleegzorg- en revalidatiecentra.
https://www.rtvnoord.nl/n(...)gt-hulp-van-defensie
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_196923514
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Opzich heb ik het personeel wel voor nu. Ik moet alleen geen zware zorg erbij leggen. Dat trekken ze niet.
Nee, volkomen begrijpelijk ook.
Veel last van ziekteverzuim of valt het nog relatief mee?

Je leest in de media overal van die horrorverhalen van mensen die op hun tandvlees lopen, ziekteverzuim bij mm ma op de Covid-afdeling (Maasstad ziekenhuis) was 20% afgelopen twee weken, scheelt wel een boel dat ze hun eigen (snel)teststraat hebben.
blablablabla
  donderdag 24 december 2020 @ 14:00:59 #61
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_196923528
Burgmeester van Schiedam wil iedereen verplicht laten vaccineren. Hij vindt het jammer dat het kabinet daar niet voor kiest. Aldus het nieuws op de Radio 10 net.
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_196923530
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:38 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Wacht, hoezo ben ik nou weer extreem? :?

Omdat ik verlang dat de huidige maatregelen gehandhaafd worden, en dat er voldoende straf staat op overtredingen ten einde deze te voorkomen?

Wat is daar extreem aan? Vind je het ook extreem als wilt dat andere wetsovertredingen bestraft worden?
Je had het gisteren over een knieschot, als ik goed meegelezen heb (ja, dat heb ik).
Beetje too much, vind je ook niet. ;)

quote:
10s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:42 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Kweet 't. Ze ging net ook ongevraagd een appeltaart bakken. De hoer.
Godver. Dat is er echt over. De druppel. Zomaar een appeltaart bakken. Laakbaar! :{

Maar serieus nu, heb je niet met je vrouw besproken dan, wie er wanneer op visite komt? Of heeft ze dit zelf allemaal buiten jouw medeweten om geregeld?
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196923536
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:59 schreef Predator40 het volgende:

[..]

vooral die 1.5m is echt heilig natuurlijk.....op 1.49m word je wel mogelijk besmet _O-
met dank aan onze experts die het zo hebben gecommuniceerd.

ik zou eerder een raam opzetten maargoed.....
Jij gelooft toch ook in die aerosolen, ik hou liever afstand dan dat ik een raam open zet.
blablablabla
pi_196923541
quote:

[..]

De menselijke risico-afweging is zo'n ontzettend niet-wetenschappelijk fenomeen :P Zelfs al zie je het als risico = kans X ernst, dan alsnog is het erg subjectief. Het is eigenlijk zo persoonlijk dat je het heel lastig voor een ander kan invullen.
I'll give you something to do
pi_196923543
quote:

[..]

Dan wél denk ik... dat is bij iedereen anders natuurlijk

Bij Pasen hadden ze ook zulke acties... maar die mensen zaten in verpleegtehuizen ..
als je ouders gewoon gezond zijn.. en jij ook... dan is het iets anders.

pi_196923551
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:00 schreef 4-elements het volgende:
Burgmeester van Schiedam wil iedereen verplicht laten vaccineren. Hij vindt het jammer dat het kabinet daar niet voor kiest. Aldus het nieuws op de Radio 10 net.
Ik snap 'm wel.
(Un)masking for the greater good.
pi_196923552
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

gaan jullie het ook nog redden tot in februari, want daar moeten we helaas wel rekening mee houden als ik de experts mag geloven voordat het weer een beetje 'normaal' wordt :X
pi_196923569
quote:
88s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:02 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik snap 'm wel.
verplichting is lastig maar er is zeker iets voor te zeggen dat als je weigert dat gevolgen kan hebben voor de toegang tot bepaalde besmettingsgevoelige locaties.
pi_196923570
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:01 schreef galantis het volgende:

[..]

De menselijke risico-afweging is zo'n ontzettend niet-wetenschappelijk fenomeen :P Zelfs al zie je het als risico = kans X ernst, dan alsnog is het erg subjectief. Het is eigenlijk zo persoonlijk dat kun je heel lastig voor een ander invullen.
Je kan toch gewoon de RIVM-richtlijnen volgen.

Zo moeilijk is dat niet.
blablablabla
pi_196923580
quote:
Ja ellende ..

en dan gaan mensen ruziemaken omdat ze dat mondkapje niet willen dragen..
  donderdag 24 december 2020 @ 14:04:48 #71
131800 Tarado
capô de fusca
pi_196923592
quote:
88s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:02 schreef Natalie het volgende:

[..]

Ik snap 'm wel.
in de zin dat hij het wel kan roepen?
pi_196923594
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:03 schreef Elan het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon de RIVM-richtlijnen volgen.

Zo moeilijk is dat niet.
nou...... :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  donderdag 24 december 2020 @ 14:05:03 #73
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_196923595
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 13:47 schreef Predator40 het volgende:

[..]

sommige mensen willen helemaal niet dat er weer snel versoepelingen kunnen komen, die willen aan blijven kloten tot iedereen gevaccineerd is.

beter gewoon negeren vanaf nu.
Met de nieuwe Britse en Zuid-Afrikaanse varianten kan je versoepelingen de eerste 3 maanden wel uit je hoofd zetten.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_196923597
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:00 schreef 4-elements het volgende:
De burgemeester van Schiedam?! :o
Ik zeg #Ophef!
pi_196923604
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dan wél denk ik... dat is bij iedereen anders natuurlijk

Bij Pasen hadden ze ook zulke acties... maar die mensen zaten in verpleegtehuizen ..
als je ouders gewoon gezond zijn.. en jij ook... dan is het iets anders.

[ afbeelding ]
Zeker, m'n pa heeft onderliggend lijden maar hij wil me per se zien omdat z'n levensverwachting sowieso achteruit holt en de vraag is of hij er in de zomer nog is. Ik heb me dus gisteren weer laten testen dus en morgen er heen waarbij we een meter of 5 afstand zullen houden.
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')