SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serious Request: The Lifeline 2020
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Slotjesposter.quote:
quote:
Vanavond welquote:Op donderdag 24 december 2020 12:23 schreef Dagoduck het volgende:
Geen anderhalf miljoen, matig matig. #pessimist
Boem klatsjquote:Op donderdag 24 december 2020 12:56 schreef Evenstar het volgende:
Die one man band pak zou geniaal zijn
Sorry offtopic maar weet jij of het klopt dat ik via telefoon niet van avatar kan wisselen? Ik wil je santa poppejans graag gebruiken maar weet niet hoequote:
Kijken of die er nu weer onderuit komt, want zo'n kwal is het ook wel weerquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:56 schreef Evenstar het volgende:
Die one man band pak zou geniaal zijn
170kquote:Op donderdag 24 december 2020 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Zojuist mijn 170.000ste post gemaakt.
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vind je ook dat Rudi Mental is?
1.040quote:
Misschien werkt dit? https://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op donderdag 24 december 2020 13:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Sorry offtopic maar weet jij of het klopt dat ik via telefoon niet van avatar kan wisselen? Ik wil je santa poppejans graag gebruiken maar weet niet hoe
Heb nog 2 rollen liggenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef houdjemond het volgende:
Ja nog zoiets, nergens ductape te krijgen hier
Dat wordt toch tijdelijk een gagbal gebruiken.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef houdjemond het volgende:
Ja nog zoiets, nergens ductape te krijgen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Soms kan je via je mobiele browser iets aan/uitvinken om naar de desktop-versie van dezelfde website te gaan, probeer dat eens?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Sorry offtopic maar weet jij of het klopt dat ik via telefoon niet van avatar kan wisselen? Ik wil je santa poppejans graag gebruiken maar weet niet hoe
Dank! Ga ik even proberenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Soms kan je via je mobiele browser iets aan/uitvinken om naar de desktop-versie van dezelfde website te gaan, probeer dat eens?
Wijnand deed een tijdje stiekem mee op Robs vrijdagavond met RaRaRichardquote:Op donderdag 24 december 2020 13:57 schreef Piles het volgende:
Jammer dat ik het grootste deel van Rob&Wijnand heb gemist. Maar die mogen wel vast naar de vrijdagavond wmb
Hebben wel een Ekstra Weekend vibe in ieder gevalquote:Op donderdag 24 december 2020 13:57 schreef Piles het volgende:
Jammer dat ik het grootste deel van Rob&Wijnand heb gemist. Maar die mogen wel vast naar de vrijdagavond wmb
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wordt toch tijdelijk een gagbal gebruiken.Oh, prop net een sok in meneerHJM zijn mond, goede tip!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ja, zo werkt het niet he lieverdquote:
Tussen Hilversum en Amsterdamquote:Op donderdag 24 december 2020 13:58 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het niet he lieverd
(niet dat ik weet waar je woont, maar vast niet binnen 10km)
You do you, zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh, prop net een sok in meneerHJM zijn mond, goede tip!
Tikje te verquote:Op donderdag 24 december 2020 13:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Tussen Hilversum en Amsterdam
Wel lastig, kan dan niet eens een safe word afspreken, want lastig roepen als je een sok in je mond hebtquote:Op donderdag 24 december 2020 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
You do you, zullen we maar zeggen.Zolang meneerHJM het maar aan kan.
Hij houd het al 24/7 met mij vol IRL dus die kan wel wat hebben dacht ik zoquote:Op donderdag 24 december 2020 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
You do you, zullen we maar zeggen.Zolang meneerHJM het maar aan kan.
Ja ik doe nu maar gewone tape en schilderstape. First world problems.quote:
Alsof we tijd hebben voor 18+ dingenquote:Op donderdag 24 december 2020 14:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel lastig, kan dan niet eens een safe word afspreken, want lastig roepen als je een sok in je mond hebt
Of dat lastig is ligt maar net aan het perspectief.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:00 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel lastig, kan dan niet eens een safe word afspreken, want lastig roepen als je een sok in je mond hebt
Ik denk ook dat je zin ernstig beperkt wordt in zo’n klusperiodequote:Op donderdag 24 december 2020 14:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alsof we tijd hebben voor 18+ dingen
Maar echt, ben al blij als ik 5 minuten kan zittenquote:Op donderdag 24 december 2020 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk ook dat je zin ernstig beperkt wordt in zo’n klusperiode
Dan ben je blij dat je het leven hebt
Ik stem voor.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hebben wel een Ekstra Weekend vibe in ieder geval
Echt hequote:Op donderdag 24 december 2020 14:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou mezelf niet met Harry Styles gaan vergelijken Frank
Ik ben sowieso wel een beetje Frank-moe merk ik...quote:
Op de Zoom-chat was bijna niemand het daarmee eens vannacht.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel een beetje Frank-moe merk ik...
Haha, ja dat was grappig. Kreeg behoorlijk wat gezeik omdat ik zei dat Frank en Eva minst interessant waren om te volgen. Alsof het een sekte is haha, man man man.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op de Zoom-chat was bijna niemand het daarmee eens vannacht.
Had later in de nacht nog een hele discussie over muziek (illegaal) downloaden enzo. Schitterend.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Haha, ja dat was grappig. Kreeg behoorlijk wat gezeik omdat ik zei dat Frank en Eva minst interessant waren om te volgen. Alsof het een sekte is haha, man man man.
Ohquote:Op donderdag 24 december 2020 14:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op de Zoom-chat was bijna niemand het daarmee eens vannacht.
Ik vind Eva ergerquote:Op donderdag 24 december 2020 14:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel een beetje Frank-moe merk ik...
Oh ik vind haar juist heel leuk! Nog leuker nu zo tijdens serious request.quote:
Eens, ik vind haar vrij saai.quote:
Ik vond Eva bij ER (dus zonder Frank) ook gewoon heel erg saai. Die had lekker plaatjes moeten blijven draaien bij 3voor12.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:21 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Eva ook prima. Denk dat zij nog leuker zou zijn zonder Frank.
Hij vind zichzelf inderdaad wel errug leuk maar op de een of andere manier kan ik dat van hem wel hebbenquote:Op donderdag 24 december 2020 14:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh ik vind haar juist heel leuk! Nog leuker nu zo tijdens serious request.
Frank vond ik altijd wel ok, maar ik deel jullie mening dat hij wel érggg van zichzelf houdt zeg. Bah
Af en toe een uurtje zonder gekke shit overdag vind ik ook we prettig, maar Frank en Eva hebben niks bijzonders gebracht op de momenten dat ik ze heb beluisterd. Kun je niet omheen.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Eva is een prima DJ, hele fijne muzieksmaak ook. Maar met Frank haalt ze zichzelf zo naar beneden met al die flauwe items die ze normaal in hun eigen show al hebben. En Frank is vooral dol op zichzelf inderdaad...
Alle leuke initiatieven deze week kwamen vooral van de duo's Rob & Wijnand en Sander & Sophie... Eva en Frank hebben wat dat betreft weinig originele radio gemaakt, of het moet je shirt uittrekken zijn geweest zoals Frank 4 keer gedaan heeft
Dat was ook een perfect programma voor haar, snap niet wat de redenatie was om ze samen een middagshow te geven. Ze waren vorig jaar al wandelend best leuk samen, maar toen waren er zoveel externe prikkels en impulsen door het buiten wandelen... als ze op zichzelf zijn aangewezen komt er maar weinig origineels uit.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Eva bij ER (dus zonder Frank) ook gewoon heel erg saai. Die had lekker plaatjes moeten blijven draaien bij 3voor12.
Waarschijnlijk niemand die wilde en dat slot in zijn eentje aan kon. Waar iedereen blind is...quote:Op donderdag 24 december 2020 14:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was ook een perfect programma voor haar, snap niet wat de redenatie was om ze samen een middagshow te geven. Ze waren vorig jaar al wandelend best leuk samen, maar toen waren er zoveel externe prikkels en impulsen door het buiten wandelen... als ze op zichzelf zijn aangewezen komt er maar weinig origineels uit.
Denk ook serieus dat Frank er niet voor open staat. Die wil gewoon de regie zoveel mogelijk houden en niet plaatjes gaan draaien waar die totaal niet achter staat.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was ook een perfect programma voor haar, snap niet wat de redenatie was om ze samen een middagshow te geven. Ze waren vorig jaar al wandelend best leuk samen, maar toen waren er zoveel externe prikkels en impulsen door het buiten wandelen... als ze op zichzelf zijn aangewezen komt er maar weinig origineels uit.
Eens, al moet ik wel zeggen dat ik de bronstige buien van Sander ook wel akward vond hoorquote:Op donderdag 24 december 2020 14:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk ook serieus dat Frank er niet voor open staat. Die wil gewoon de regie zoveel mogelijk houden en niet plaatjes gaan draaien waar die totaal niet achter staat.
Rob en WIjnand boeit het werkelijk geen kut, als het maar leuk is. Die feest DJ van gisteren was om te janken, geluid was echt schandalig, sloeg allemaal nergens op, maar het was wel geniale radio en tv. Dat soort dingen zie ik Eva en Frank niet doen.
Sophie en Sander hebben leuke gesprekken gehad, skatepark opgezet, huisfeest gehouden, singles feestje gehouden, dinge op loopband geflikkerd.
Wat hebben Frank en Eva nou gedaan behalve gewoon hun normale werk, echt nul toegevoegd. Mooie is dat Eva dat eigenlijk ook wel doorheeft, want dat gaf zij gisteren zelf toe. Denk echter niet dat Frank ook maar een second het idee heeft dat zijn vier uurtjes saai zijn
Ik tolereer feest dj Maarten wrl echt alleen van Robquote:Op donderdag 24 december 2020 14:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Denk ook serieus dat Frank er niet voor open staat. Die wil gewoon de regie zoveel mogelijk houden en niet plaatjes gaan draaien waar die totaal niet achter staat.
Rob en WIjnand boeit het werkelijk geen kut, als het maar leuk is. Die feest DJ van gisteren was om te janken, geluid was echt schandalig, sloeg allemaal nergens op, maar het was wel geniale radio en tv. Dat soort dingen zie ik Eva en Frank niet doen.
Sophie en Sander hebben leuke gesprekken gehad, skatepark opgezet, huisfeest gehouden, singles feestje gehouden, dinge op loopband geflikkerd.
Wat hebben Frank en Eva nou gedaan behalve gewoon hun normale werk, echt nul toegevoegd. Mooie is dat Eva dat eigenlijk ook wel doorheeft, want dat gaf zij gisteren zelf toe. Denk echter niet dat Frank ook maar een second het idee heeft dat zijn vier uurtjes saai zijn
De seksuele spanning tussen Sander én Sophie was soms echt te awkward.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, al moet ik wel zeggen dat ik de bronstige buien van Sander ook wel akward vond hoor
Sander roept dat op de een of andere manier altijd een beetje zelf op, ik kan me tijdens de allereerste lifeline herinneren dat hij diezelfde spanning met Eva had... ik dacht toen ook echt serieus dat die op elkaar zouden duikenquote:Op donderdag 24 december 2020 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De seksuele spanning tussen Sander én Sophie was soms echt te awkward.
Rob en Wijnand hebben kinderochtend gehouden. Heel zoom zat vol met kinderen, zo druk is het de hele week niet geweest. Ouderenochtend was ook leuk.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niemand die wilde en dat slot in zijn eentje aan kon. Waar iedereen blind is...
Ik vond ze vorig jaar echt het leukste duo, maar in deze setting hebben ze helaas minder gebracht dan ik had gehoopt. Misschien dus omdat het een vast duo is en ze teveel aan hun eigen dingetjes wilden vasthouden. Of omdat ze het sober wilden houden. Maar buiten het spel met de drone en die lunches vind ik wat Rob en Wijnand hebben gedaan ook vrij sober maar toch heel doeltreffend.
Nou, ze zei dat ze soms onzeker werd als ze terugzag wat de andere DJ-duo's tijdens hun shifts allemaal hadden opgetuigd/uitgespookt, en dan twijfelde of haar eigen shifts dan te saai zijn. Ze had nog niet geconcludeerd dat dit inderdaad het geval is.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:28 schreef Evenstar het volgende:
Wat hebben Frank en Eva nou gedaan behalve gewoon hun normale werk, echt nul toegevoegd. Mooie is dat Eva dat eigenlijk ook wel doorheeft, want dat gaf zij gisteren zelf toe.
Alweerrrr een nummer voorgoed verpestquote:Op donderdag 24 december 2020 14:32 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ik vond het al een waardeloos nummer.. en nu helemaal.
Die doen het gewoon met elkaar vinden wij in Huize HJMquote:Op donderdag 24 december 2020 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De seksuele spanning tussen Sander én Sophie was soms echt te awkward.
Eensquote:Op donderdag 24 december 2020 14:31 schreef PjotterFRL het volgende:
Overigens zou 3 teams zoals Rob en Wijnand ook overkill zijn.
Haha, mee eens, dat leverde soms echt awkward situaties op.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, al moet ik wel zeggen dat ik de bronstige buien van Sander ook wel akward vond hoor
Da's een mooi onderwerp voor de nabespreking in het 3FM-hoofdkwartierquote:Op donderdag 24 december 2020 14:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Nou, ze zei dat ze soms onzeker werd als ze terugzag wat de andere DJ-duo's tijdens hun shifts allemaal hadden opgetuigd/uitgespookt, en dan twijfelde of haar eigen shifts dan te saai zijn. Ze had nog niet geconcludeerd dat dit inderdaad het geval is.
Moet je ook niet willen nee.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:31 schreef PjotterFRL het volgende:
Ja, bijzonder dat het vaste duo de minst spraakmakende radio maakt. Overigens zou 3 teams zoals Rob en Wijnand ook overkill zijn.
Ik concludeerde dit laatst ook al met mijn vriendin samen ja.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:33 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die doen het gewoon met elkaar vinden wij in Huize HJM
Ik had Jorien ook wel graag in de hangar willen zien, die heeft een beetje diezelfde vibe als Sophie... misschien samen met Luc (al is die nog niet hoog genoeg in de pikorde denk ik)quote:Op donderdag 24 december 2020 14:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen nee.
Rob en Wijnand en dan twee koppels zoals Sander en Sophie is eigenlijk prima.
Als je daarover twijfelt zegt het wat mij betreft wel genoegquote:Op donderdag 24 december 2020 14:33 schreef Viv het volgende:
[..]
Nou, ze zei dat ze soms onzeker werd als ze terugzag wat de andere DJ-duo's tijdens hun shifts allemaal hadden opgetuigd/uitgespookt, en dan twijfelde of haar eigen shifts dan te saai zijn. Ze had nog niet geconcludeerd dat dit inderdaad het geval is.
Ze hadden gewoon af en toe wat kleine dingetjes moeten doen die het net wat meet dingen gaf die je je herinnert. Het enige item wat ze hebben was hun spelletje van “raad de eerste plaat”quote:Op donderdag 24 december 2020 14:35 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Moet je ook niet willen nee.
Rob en Wijnand en dan twee koppels zoals Sander en Sophie is eigenlijk prima.
Wat gewoon een onderwerp is uit hun reguliere showquote:Op donderdag 24 december 2020 14:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon af en toe wat kleine dingetjes moeten doen die het net wat meet dingen gaf die je je herinnert. Het enige item wat ze hebben was hun spelletje van “raad de eerste plaat”
Jup maar wel aangepast. Deden ze vroeger ook vaak met bijv Rabbering en Timurquote:Op donderdag 24 december 2020 14:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat gewoon een onderwerp is uit hun reguliere show
¤ 1.418.513quote:Op donderdag 24 december 2020 14:42 schreef TheVulture het volgende:
Wat was de eindstand vorig jaar eigenlijk, iets van 1,4 miljoen toch?
Ok, daar komen ze dan ondanks de beperkingen van dit jaar zonder veiling nog heel dicht in de buurtquote:
Denk dat ze er nog net over heen gaanquote:Op donderdag 24 december 2020 14:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, daar komen ze dan ondanks de beperkingen van dit jaar zonder veiling nog heel dicht in de buurt
Die rende op standje hardlopen.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:47 schreef Evenstar het volgende:
Wel knap dat Sander meeste heeft gedaan,want die heeft er relatief weinig op gestaan.
Ja die liep dan wel weer hardquote:Op donderdag 24 december 2020 14:47 schreef Evenstar het volgende:
Wel knap dat Sander meeste heeft gedaan,want die heeft er relatief weinig op gestaan.
Afgelopen nacht 1 van de 4 uren gelopen. Maarja, loopt wel het hardst van iedereen.quote:Op donderdag 24 december 2020 14:47 schreef Evenstar het volgende:
Met die lange benen hequote:Op donderdag 24 december 2020 14:48 schreef TheVulture het volgende:
Heerlijk, Frank dacht dat ie de meeste stappen heeft gezet, blijken het de minste te zijn
Ja dat snap ik, maar het was gewoon wel even leuk om zijn zelfingenomenheid gestraft te zien wordenquote:
Ja. Van 16:00 tot 18:00 de eindshow volgens mij. Daarna de Top Serious Request.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:09 schreef Evenstar het volgende:
Nog maar drie uur te gaan? Stoppen ze om 18:00 al?
Ow, daarna even powernappen voor Top2000?quote:Op donderdag 24 december 2020 15:12 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Ja. Van 16:00 tot 18:00 de eindshow volgens mij. Daarna de Top Serious Request.
Dat begint ook eerder dit jaar tochquote:Op donderdag 24 december 2020 15:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ow, daarna even powernappen voor Top2000?
Hoe laat begint die dit jaar ook al weer? Oh, middernacht (vannacht dus)quote:Op donderdag 24 december 2020 15:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ow, daarna even powernappen voor Top2000?
Parliament Hill? Vind ik nog wel leukquote:Op donderdag 24 december 2020 15:21 schreef Evenstar het volgende:
Ben blij dat ik dit nummer voorlopig niet meer hoef te horen.
Ho ho, jij gaat te langzaam!quote:Op donderdag 24 december 2020 15:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe laat begint die dit jaar ook al weer? Oh, middernacht (vannacht dus)
Al gaat dat topic altijd veel te snel
Geen slecht nummer, maar te vaak gehoord.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Parliament Hill? Vind ik nog wel leuk
Goede opvoedingquote:Op donderdag 24 december 2020 15:30 schreef Evenstar het volgende:
Dochter zat rustig naast mij in een boekje te bladeren. Eerste noot en ze kijkt op, springt van bank en nu zit ze te stuiteren en mee te zingen.![]()
quote:Op donderdag 24 december 2020 15:28 schreef TheVulture het volgende:
Dat verhaal van Nicole blijft de kern van deze hele shitstorm. Een gezond jong mens dat er door zo'n takkevirus tussenuit piept. Zo oneerlijk
Blijkbaarquote:Op donderdag 24 december 2020 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh laatste 3 reguliere liedjes zijn top 3 aanvragen dus?
Echt he, mij krijg je niet zo snel stil, maar zit echt met kippenvel te kijken.quote:
Jij bent ook een heldquote:Op donderdag 24 december 2020 15:54 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Echt he, mij krijg je niet zo snel stil, maar zit echt met kippenvel te kijken.
Zit zelf in de zorg, niet in de frontlinie, zoveel respect voor die lui. Wij hebben het soms als te druk en te zwaar, laat staan die mensen op de ICs
quote:Op donderdag 24 december 2020 15:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij bent ook een held!
Maar deze kwam wel even binnen ja.
Zal wel een reden voor zijn.quote:
Boh dan hoor/zie je ook een hoop ellende denk ikquote:Op donderdag 24 december 2020 15:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
Radiotherapie kan ook heftig zijn, maar toch is het anders. Met zo'n clip voel je het toch wel weer anders en denk je opeens "wow, ik heb echt bijzonder werk".
Soms sta je er gewoon niet meer bij stil, omdat het gewoon je werk is.
Ongetwijfeld maar ik kan er helemaal niks mee.quote:
Goed nieuws voor je. Bij de Top 2000 komt ie ook langs.quote:Op donderdag 24 december 2020 15:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ongetwijfeld maar ik kan er helemaal niks mee.
Nietquote:Op donderdag 24 december 2020 15:59 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Goed nieuws voor je. Bij de Top 2000 komt ie ook langs.
een berenhapquote:Op donderdag 24 december 2020 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
Maar goed, nu de echt belangrijke vraag:
Welke snack(s) zal ik bij de patat nemen straks?
Bij pataten een gehaktbal, schnitzel of kipfilet.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
Frikadel speciaal en een kaassoufflequote:Op donderdag 24 december 2020 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
563.quote:
Hier zo gourmetstel maar eens aanzwengelenquote:Op donderdag 24 december 2020 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
Standaard neem ik een Mexicano® en een kroket trouwens.
Limburg is er gek op.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
What the fuck doet het zo hoog
Ojee.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:11 schreef Evenstar het volgende:
Top 2000 heeft ook Zoom @:DagoDuck
Genot!
* Oeh ik hoop dat mn Nightwish shirt op tijd binnen is. Doe ik die aanquote:Op donderdag 24 december 2020 16:11 schreef Evenstar het volgende:
Genot!
Lekker in de rij om op zoom te mogenquote:Op donderdag 24 december 2020 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ojee.
3. >> Join het Thuiscafé << (Let op: De wachtrij gaat open op 24 december vanaf 22.00 uur)
Lol.
Welke? Van de tickets voor maart?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:17 schreef Poppejans het volgende:
[..]
* Oeh ik hoop dat mn Nightwish shirt op tijd binnen is. Doe ik die aan
Eh...laat maar, daar heb ik echt geen zin inquote:Op donderdag 24 december 2020 16:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ojee.
3. >> Join het Thuiscafé << (Let op: De wachtrij gaat open op 24 december vanaf 22.00 uur)
Lol.
Ja genot! Naar zuinig nippend aan een biertje zittende babyboomers kijken die overenthausiast zijn op een slecht nummer.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:11 schreef Evenstar het volgende:
Genot!
Dan maken ze maar meer "café's" aanquote:Op donderdag 24 december 2020 16:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Lekker in de rij om op zoom te mogen
Vooraf bedacht is niet hetzelfde als nep.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan hier echt niet naar kijken zonder dat ik mij kapot erger aan al die maniertjes.
Alleen al hoe ze haar gitaar vast heeft en die pasjes die ze doet. Het is zo nep allemaal.
Kijk mij eens zwoel en gevoelig zijn ....
Het is gewoon een choreografie inderdaad, ik vind het wel iets moois omdat het zo ongebruikelijk is.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooraf bedacht is niet hetzelfde als nep.
Kerstkransjes?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:01 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2020 16:20 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan hier echt niet naar kijken zonder dat ik mij kapot erger aan al die maniertjes.
Alleen al hoe ze haar gitaar vast heeft en die pasjes die ze doet. Het is zo nep allemaal.
Kijk mij eens zwoel en gevoelig zijn ....
Beetje galm van Kensington geleend ook.
Niet vechten.quote:
Als het (bij mij) niet overkomt is het wel nep (voor mij). Het is gewoon niet geloofwaardig.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vooraf bedacht is niet hetzelfde als nep.
Nee met zwanen erop, van Come cover me. Ik vond dat wel een mooie voorkant (als Tarja erop had gestaan met haar hoofd had ik wat anders gekocht).quote:Op donderdag 24 december 2020 16:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Welke? Van de tickets voor maart?
Heb nog geen tickets besteld, want eigenlijk willen wij dan op vakantie (niet dat ik denk dat het doorgaat, maar toch haha)
Lol.quote:
¤25 voor 2 concerten met aparte setlisten en totaal drie uur genieten vind ik op zich wel meevallenquote:Op donderdag 24 december 2020 16:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee met zwanen erop, van Come cover me. Ik vond dat wel een mooie voorkant (als Tarja erop had gestaan met haar hoofd had ik wat anders gekocht).
Kaartjes voor dat virtuele concert vond ik belachelijk duur voor zoiets. Ik had geen kaartjes voor het concert van laatst in Amsterdam, maar die hoop ik tzt rond de vervangende datum nog wel te scoren
Dat sowieso, maar je moet wat nuquote:Op donderdag 24 december 2020 16:25 schreef PjotterFRL het volgende:
Ik vind livemuziek op TV altijd zoveel minder dan in het echt. Die beleving van erbij zijn is zo belangrijk.
Tja, het is de beleving ofzo die ik dan mis. Ik wil bijv ook altijd zó vooraan staan bij concerten dat ik het zweet op het voorhoofd kan zien van de artiestquote:Op donderdag 24 december 2020 16:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
¤25 voor 2 concerten met aparte setlisten en totaal drie uur genieten vind ik op zich wel meevallen
Laatst iets van 15 betaald voor Metallica, was ook super vet.
Sommige artiesten zijn op beeld ook gewoon gigantisch goed. Maar andere artiesten, zoals een Typhoon, vond ik live wel geinig maar op beeld niet veel aan.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:25 schreef PjotterFRL het volgende:
Ik vind livemuziek op TV altijd zoveel minder dan in het echt. Die beleving van erbij zijn is zo belangrijk.
Dat is sowieso het bestequote:Op donderdag 24 december 2020 16:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Tja, het is de beleving ofzo die ik dan mis. Ik wil bijv ook altijd zó vooraan staan bij concerten dat ik het zweet op het voorhoofd kan zien van de artiest
Zo dichtbij dat je arm met horloge en stomme mobiel in je klauwen op een foto op Wikipedia komen te staan?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Tja, het is de beleving ofzo die ik dan mis. Ik wil bijv ook altijd zó vooraan staan bij concerten dat ik het zweet op het voorhoofd kan zien van de artiest
Nee, heb nog liever FeestDJ Maartenquote:Op donderdag 24 december 2020 16:43 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Je gaat er niet lekker op merk ik?
Dit ook?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, heb nog liever FeestDJ Maarten
Het is wel 3FM he, geen SterrenNL. Een eindshow met carnavalsartiesten zou raar zijn (al kan af en toe een uitschieter op een feestavond natuurlijk wel, zoals gisteren).quote:Op donderdag 24 december 2020 16:48 schreef PjotterFRL het volgende:
Volgens mij hadden ze beter wat Nederlandse artiesten in de loods uit kunnen nodigen voor het eindfeestje. Confetti erbij. Gekte. Maarja, dat houd je ook niet 2 uur vol.
1.5 miljoen.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gaan we nog een gokje doen op het eindbedrag?
Er zijn toch ook wel Nederlandse artiesten die geen feestartiesten zijn. Ze hebben bijna de hele week indiepopmeisjes uitgenodigd.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is wel 3FM he, geen SterrenNL. Een eindshow met carnavalsartiesten zou raar zijn (al kan af en toe een uitschieter op een feestavond natuurlijk wel, zoals gisteren).
Paar euro.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gaan we nog een gokje doen op het eindbedrag?
Tot morgen!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Disclosure prima, zoals ik zei is dat wel het type muziek waar ik goed op ga. Maar echt spannend is het niet nee.
Voor mij is het hier posten wel zo’n beetje klaar, dinervoorbereidingen zijn in volle gang. Ik zie jullie morgen tijdens de Top 2000.
Je had het over confetti en gekte, dan denk ik automatisch aan carnaval.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:10 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel Nederlandse artiesten die geen feestartiesten zijn. Ze hebben bijna de hele week indiepopmeisjes uitgenodigd.
Ik heb ook geen eindshow gevoel nee..quote:Op donderdag 24 december 2020 17:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had het over confetti en gekte, dan denk ik automatisch aan carnaval.
Maar iets feestelijkers/actievers had wel gemogen idd in de eindshow. De Staat of zoiets bijvoorbeeld.
Nee, precies. Maar zelfs al zouden ze een Guus Meeuwis ofzo hebben uitgenodigd, dan zou dat nog meer een eindshowgevoel geven.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb ook geen eindshow gevoel nee..
Ik denk dat iets anders niet echt mogelijk was.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:46 schreef houdjemond het volgende:
Nou, geen spetterende finale in ieder geval
Passend bij dit jaar.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:46 schreef houdjemond het volgende:
Nou, geen spetterende finale in ieder geval
Confetti en de snollebollekes ofzo?quote:Op donderdag 24 december 2020 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat iets anders niet echt mogelijk was.
quote:Op donderdag 24 december 2020 17:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Confetti en de snollebollekes ofzo?
Dat hoort niet bij 3FM. En ik hoor 10x liever dit dan die debiele rommel, persoonlijkquote:Op donderdag 24 december 2020 17:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Confetti en de snollebollekes ofzo?
Was ook een ander uiterste natuurlijk.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hoort niet bij 3FM. En ik hoor 10x liever dit dan die debiele rommel, persoonlijk
Ik denk dat vijf verschillende artiesten op dat podium onmogelijk was in een korte tijd, maar ze hadden misschien nog 1 Nederlandse act kunnen uitnodigen
Ja prima. Gewoon weer vanuit de hangar, en doe op de rest van het terrein dan ook van alles (dan weer toegankelijk voor publiek: standjes, podia, acties etc.). Wel met loopband of iets anders in die trant. Of zoiets.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:59 schreef Pino112 het volgende:
Geslaagde editie
Volgend jaar meer van dit.
Ah, mooi! Vanwege mijn werk niks meer meegekregen van de stand. Maar dit is meer dan prima.quote:
Eens!quote:Op donderdag 24 december 2020 18:07 schreef TheVulture het volgende:
Wat een mooi bedrag voor een van de mooiste edities van SR in de historie
Ik heb genoeg online media zien berichten over SR dus hij lult nog in de ruimte ook.quote:Op donderdag 24 december 2020 20:17 schreef Pino112 het volgende:
Ah de classic hatende opmerking van KR is er ook weer
Ik ben verliefd geworden op Alfie en ik hou helemaal niet zo van honden.quote:
fijn dat hij weer helemaal terug isquote:Op zaterdag 26 december 2020 14:23 schreef Pino112 het volgende:
[ twitter ]
De Dansbar met Luc stopt dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |