abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 december 2020 @ 14:18:54 #76
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_196923838
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:12 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ik ben sowieso wel een beetje Frank-moe merk ik...
Ik vind Eva erger :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 14:19:07 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196923845
Zitten ook gekke figuren op die Zoom hoor.

Die Daisy die de hele dag vol met haar kop in beeld zit en denk dat ze kans maakt bij Rob.

Brian die de hele dag aandacht aan het zoeken is, inclusief tandenpoetsen voor de camera _O-

Ik vind het wel leuk hoor, maar zitten echt rare vogels tussen :D
pi_196923869
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:18 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik vind Eva erger :@
Oh ik vind haar juist heel leuk! Nog leuker nu zo tijdens serious request.
Frank vond ik altijd wel ok, maar ik deel jullie mening dat hij wel érggg van zichzelf houdt zeg. Bah
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 14:21:31 #79
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196923894
Ik vind Eva ook prima. Denk dat zij nog leuker zou zijn zonder Frank.
pi_196923903
quote:
1s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:18 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ik vind Eva erger :@
Eens, ik vind haar vrij saai.

Frank is inderdaad wel erg graag in beeld tijdens deze editie, dat heb ik nooit zo gemerkt maar tijdens deze SR valt het wel op ja. Maar ik vind hem toch nog wel altijd iets leuks hebben.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_196923916
Eva is een prima DJ, hele fijne muzieksmaak ook. Maar met Frank haalt ze zichzelf zo naar beneden met al die flauwe items die ze normaal in hun eigen show al hebben. En Frank is vooral dol op zichzelf inderdaad...

Alle leuke initiatieven deze week kwamen vooral van de duo's Rob & Wijnand en Sander & Sophie... Eva en Frank hebben wat dat betreft weinig originele radio gemaakt, of het moet je shirt uittrekken zijn geweest zoals Frank 4 keer gedaan heeft :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196923919
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:21 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind Eva ook prima. Denk dat zij nog leuker zou zijn zonder Frank.
Ik vond Eva bij ER (dus zonder Frank) ook gewoon heel erg saai. Die had lekker plaatjes moeten blijven draaien bij 3voor12.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 24 december 2020 @ 14:23:26 #83
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_196923930
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:20 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Oh ik vind haar juist heel leuk! Nog leuker nu zo tijdens serious request.
Frank vond ik altijd wel ok, maar ik deel jullie mening dat hij wel érggg van zichzelf houdt zeg. Bah
Hij vind zichzelf inderdaad wel errug leuk maar op de een of andere manier kan ik dat van hem wel hebben :@
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_196923953
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:22 schreef TheVulture het volgende:
Eva is een prima DJ, hele fijne muzieksmaak ook. Maar met Frank haalt ze zichzelf zo naar beneden met al die flauwe items die ze normaal in hun eigen show al hebben. En Frank is vooral dol op zichzelf inderdaad...

Alle leuke initiatieven deze week kwamen vooral van de duo's Rob & Wijnand en Sander & Sophie... Eva en Frank hebben wat dat betreft weinig originele radio gemaakt, of het moet je shirt uittrekken zijn geweest zoals Frank 4 keer gedaan heeft :')
Af en toe een uurtje zonder gekke shit overdag vind ik ook we prettig, maar Frank en Eva hebben niks bijzonders gebracht op de momenten dat ik ze heb beluisterd. Kun je niet omheen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_196923958
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vond Eva bij ER (dus zonder Frank) ook gewoon heel erg saai. Die had lekker plaatjes moeten blijven draaien bij 3voor12.
Dat was ook een perfect programma voor haar, snap niet wat de redenatie was om ze samen een middagshow te geven. Ze waren vorig jaar al wandelend best leuk samen, maar toen waren er zoveel externe prikkels en impulsen door het buiten wandelen... als ze op zichzelf zijn aangewezen komt er maar weinig origineels uit.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196923993
Mooie woorden van dat meisje... en dit lied van Queen vond ik zo mooi in de film ook O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196924025
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat was ook een perfect programma voor haar, snap niet wat de redenatie was om ze samen een middagshow te geven. Ze waren vorig jaar al wandelend best leuk samen, maar toen waren er zoveel externe prikkels en impulsen door het buiten wandelen... als ze op zichzelf zijn aangewezen komt er maar weinig origineels uit.
Waarschijnlijk niemand die wilde en dat slot in zijn eentje aan kon. Waar iedereen blind is...

Ik vond ze vorig jaar echt het leukste duo, maar in deze setting hebben ze helaas minder gebracht dan ik had gehoopt. Misschien dus omdat het een vast duo is en ze teveel aan hun eigen dingetjes wilden vasthouden. Of omdat ze het sober wilden houden. Maar buiten het spel met de drone en die lunches vind ik wat Rob en Wijnand hebben gedaan ook vrij sober maar toch heel doeltreffend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 14:28:51 #88
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196924045
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:24 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat was ook een perfect programma voor haar, snap niet wat de redenatie was om ze samen een middagshow te geven. Ze waren vorig jaar al wandelend best leuk samen, maar toen waren er zoveel externe prikkels en impulsen door het buiten wandelen... als ze op zichzelf zijn aangewezen komt er maar weinig origineels uit.
Denk ook serieus dat Frank er niet voor open staat. Die wil gewoon de regie zoveel mogelijk houden en niet plaatjes gaan draaien waar die totaal niet achter staat.

Rob en WIjnand boeit het werkelijk geen kut, als het maar leuk is. Die feest DJ van gisteren was om te janken, geluid was echt schandalig, sloeg allemaal nergens op, maar het was wel geniale radio en tv. Dat soort dingen zie ik Eva en Frank niet doen.

Sophie en Sander hebben leuke gesprekken gehad, skatepark opgezet, huisfeest gehouden, singles feestje gehouden, dinge op loopband geflikkerd.

Wat hebben Frank en Eva nou gedaan behalve gewoon hun normale werk, echt nul toegevoegd. Mooie is dat Eva dat eigenlijk ook wel doorheeft, want dat gaf zij gisteren zelf toe. Denk echter niet dat Frank ook maar een second het idee heeft dat zijn vier uurtjes saai zijn :P
pi_196924052
Ha de zus van Suzuki *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196924071
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:28 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Denk ook serieus dat Frank er niet voor open staat. Die wil gewoon de regie zoveel mogelijk houden en niet plaatjes gaan draaien waar die totaal niet achter staat.

Rob en WIjnand boeit het werkelijk geen kut, als het maar leuk is. Die feest DJ van gisteren was om te janken, geluid was echt schandalig, sloeg allemaal nergens op, maar het was wel geniale radio en tv. Dat soort dingen zie ik Eva en Frank niet doen.

Sophie en Sander hebben leuke gesprekken gehad, skatepark opgezet, huisfeest gehouden, singles feestje gehouden, dinge op loopband geflikkerd.

Wat hebben Frank en Eva nou gedaan behalve gewoon hun normale werk, echt nul toegevoegd. Mooie is dat Eva dat eigenlijk ook wel doorheeft, want dat gaf zij gisteren zelf toe. Denk echter niet dat Frank ook maar een second het idee heeft dat zijn vier uurtjes saai zijn :P
Eens, al moet ik wel zeggen dat ik de bronstige buien van Sander ook wel akward vond hoor :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196924076
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:28 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Denk ook serieus dat Frank er niet voor open staat. Die wil gewoon de regie zoveel mogelijk houden en niet plaatjes gaan draaien waar die totaal niet achter staat.

Rob en WIjnand boeit het werkelijk geen kut, als het maar leuk is. Die feest DJ van gisteren was om te janken, geluid was echt schandalig, sloeg allemaal nergens op, maar het was wel geniale radio en tv. Dat soort dingen zie ik Eva en Frank niet doen.

Sophie en Sander hebben leuke gesprekken gehad, skatepark opgezet, huisfeest gehouden, singles feestje gehouden, dinge op loopband geflikkerd.

Wat hebben Frank en Eva nou gedaan behalve gewoon hun normale werk, echt nul toegevoegd. Mooie is dat Eva dat eigenlijk ook wel doorheeft, want dat gaf zij gisteren zelf toe. Denk echter niet dat Frank ook maar een second het idee heeft dat zijn vier uurtjes saai zijn :P
Ik tolereer feest dj Maarten wrl echt alleen van Rob
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_196924092
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens, al moet ik wel zeggen dat ik de bronstige buien van Sander ook wel akward vond hoor :')
De seksuele spanning tussen Sander én Sophie was soms echt te awkward.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_196924096
Ja, bijzonder dat het vaste duo de minst spraakmakende radio maakt. Overigens zou 3 teams zoals Rob en Wijnand ook overkill zijn.
pi_196924099
Tevens CDA CDA *O*
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_196924106
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens CDA CDA *O*
Ik vond het al een waardeloos nummer.. en nu helemaal. :+
pi_196924122
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De seksuele spanning tussen Sander én Sophie was soms echt te awkward.
Sander roept dat op de een of andere manier altijd een beetje zelf op, ik kan me tijdens de allereerste lifeline herinneren dat hij diezelfde spanning met Eva had... ik dacht toen ook echt serieus dat die op elkaar zouden duiken _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 24 december 2020 @ 14:33:07 #97
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196924127
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niemand die wilde en dat slot in zijn eentje aan kon. Waar iedereen blind is...

Ik vond ze vorig jaar echt het leukste duo, maar in deze setting hebben ze helaas minder gebracht dan ik had gehoopt. Misschien dus omdat het een vast duo is en ze teveel aan hun eigen dingetjes wilden vasthouden. Of omdat ze het sober wilden houden. Maar buiten het spel met de drone en die lunches vind ik wat Rob en Wijnand hebben gedaan ook vrij sober maar toch heel doeltreffend.
Rob en Wijnand hebben kinderochtend gehouden. Heel zoom zat vol met kinderen, zo druk is het de hele week niet geweest. Ouderenochtend was ook leuk.

Kinderochtend
Ouderenochtend
Hollandse Avond
Drone met die verkleedpartijen
Lunch
Wandelen door dorpen
Neet Oet Lottum live

en volgens mij vergeten ik nog een paar dingen :D
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 24 december 2020 @ 14:33:07 #98
269689 crew  Viv
pi_196924128
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:28 schreef Evenstar het volgende:
Wat hebben Frank en Eva nou gedaan behalve gewoon hun normale werk, echt nul toegevoegd. Mooie is dat Eva dat eigenlijk ook wel doorheeft, want dat gaf zij gisteren zelf toe.
Nou, ze zei dat ze soms onzeker werd als ze terugzag wat de andere DJ-duo's tijdens hun shifts allemaal hadden opgetuigd/uitgespookt, en dan twijfelde of haar eigen shifts dan te saai zijn. Ze had nog niet geconcludeerd dat dit inderdaad het geval is. ;)
pi_196924131
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:32 schreef PjotterFRL het volgende:

[..]

Ik vond het al een waardeloos nummer.. en nu helemaal. :+
Alweerrrr een nummer voorgoed verpest
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 24 december 2020 @ 14:33:23 #100
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_196924134
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

De seksuele spanning tussen Sander én Sophie was soms echt te awkward.
Die doen het gewoon met elkaar vinden wij in Huize HJM :Y
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')