Nee, heb nog liever FeestDJ Maartenquote:Op donderdag 24 december 2020 16:43 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Je gaat er niet lekker op merk ik?
Dit ook?quote:Op donderdag 24 december 2020 16:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, heb nog liever FeestDJ Maarten
Het is wel 3FM he, geen SterrenNL. Een eindshow met carnavalsartiesten zou raar zijn (al kan af en toe een uitschieter op een feestavond natuurlijk wel, zoals gisteren).quote:Op donderdag 24 december 2020 16:48 schreef PjotterFRL het volgende:
Volgens mij hadden ze beter wat Nederlandse artiesten in de loods uit kunnen nodigen voor het eindfeestje. Confetti erbij. Gekte. Maarja, dat houd je ook niet 2 uur vol.
1.5 miljoen.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gaan we nog een gokje doen op het eindbedrag?
Er zijn toch ook wel Nederlandse artiesten die geen feestartiesten zijn. Ze hebben bijna de hele week indiepopmeisjes uitgenodigd.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is wel 3FM he, geen SterrenNL. Een eindshow met carnavalsartiesten zou raar zijn (al kan af en toe een uitschieter op een feestavond natuurlijk wel, zoals gisteren).
Paar euro.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Gaan we nog een gokje doen op het eindbedrag?
Tot morgen!quote:Op donderdag 24 december 2020 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Disclosure prima, zoals ik zei is dat wel het type muziek waar ik goed op ga. Maar echt spannend is het niet nee.
Voor mij is het hier posten wel zo’n beetje klaar, dinervoorbereidingen zijn in volle gang. Ik zie jullie morgen tijdens de Top 2000.
Je had het over confetti en gekte, dan denk ik automatisch aan carnaval.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:10 schreef PjotterFRL het volgende:
[..]
Er zijn toch ook wel Nederlandse artiesten die geen feestartiesten zijn. Ze hebben bijna de hele week indiepopmeisjes uitgenodigd.
Ik heb ook geen eindshow gevoel nee..quote:Op donderdag 24 december 2020 17:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je had het over confetti en gekte, dan denk ik automatisch aan carnaval.
Maar iets feestelijkers/actievers had wel gemogen idd in de eindshow. De Staat of zoiets bijvoorbeeld.
Nee, precies. Maar zelfs al zouden ze een Guus Meeuwis ofzo hebben uitgenodigd, dan zou dat nog meer een eindshowgevoel geven.quote:Op donderdag 24 december 2020 17:19 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb ook geen eindshow gevoel nee..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |