SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serious Request: The Lifeline 2020
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Slotjesposter.quote:
quote:
Vanavond welquote:Op donderdag 24 december 2020 12:23 schreef Dagoduck het volgende:
Geen anderhalf miljoen, matig matig. #pessimist
Boem klatsjquote:Op donderdag 24 december 2020 12:56 schreef Evenstar het volgende:
Die one man band pak zou geniaal zijn
Sorry offtopic maar weet jij of het klopt dat ik via telefoon niet van avatar kan wisselen? Ik wil je santa poppejans graag gebruiken maar weet niet hoequote:
Kijken of die er nu weer onderuit komt, want zo'n kwal is het ook wel weerquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 12:56 schreef Evenstar het volgende:
Die one man band pak zou geniaal zijn
170kquote:Op donderdag 24 december 2020 12:33 schreef Dagoduck het volgende:
Zojuist mijn 170.000ste post gemaakt.
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 13:32 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Vind je ook dat Rudi Mental is?
1.040quote:
Misschien werkt dit? https://forum.fok.nl/fok/usericon_managerquote:Op donderdag 24 december 2020 13:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Sorry offtopic maar weet jij of het klopt dat ik via telefoon niet van avatar kan wisselen? Ik wil je santa poppejans graag gebruiken maar weet niet hoe
Heb nog 2 rollen liggenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef houdjemond het volgende:
Ja nog zoiets, nergens ductape te krijgen hier
Dat wordt toch tijdelijk een gagbal gebruiken.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:39 schreef houdjemond het volgende:
Ja nog zoiets, nergens ductape te krijgen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Soms kan je via je mobiele browser iets aan/uitvinken om naar de desktop-versie van dezelfde website te gaan, probeer dat eens?quote:Op donderdag 24 december 2020 13:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Sorry offtopic maar weet jij of het klopt dat ik via telefoon niet van avatar kan wisselen? Ik wil je santa poppejans graag gebruiken maar weet niet hoe
Dank! Ga ik even proberenquote:Op donderdag 24 december 2020 13:52 schreef Viv het volgende:
[..]
Soms kan je via je mobiele browser iets aan/uitvinken om naar de desktop-versie van dezelfde website te gaan, probeer dat eens?
Wijnand deed een tijdje stiekem mee op Robs vrijdagavond met RaRaRichardquote:Op donderdag 24 december 2020 13:57 schreef Piles het volgende:
Jammer dat ik het grootste deel van Rob&Wijnand heb gemist. Maar die mogen wel vast naar de vrijdagavond wmb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |