abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196919014
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:52 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Piepte voorheen. O-)
ALs mannen halfdood zijn kunnen ze nog steeds piepen :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196919016
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Het meeste wat uit de zee komt vind ik lekker, vanavond gekookte mosselen :9
Mosselen zijn wel oke. Oesters daarentegen :r
  Moderator donderdag 24 december 2020 @ 08:54:41 #103
184769 crew  Deisyy
pi_196919019
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]

O doe ik ook het is hier een en al gezelligheid in huis. Radio aan, lekker zingen af en toe. Bakkie leut er bij en gezellig met leuke mensen kletsen hier. Wat wil een mens nog meer
Positiviteit _O_
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196919022
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ze kunnen beter piepen dan kraken :9
Ja, want dan lopen ze te lang _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 24 december 2020 @ 08:55:18 #105
184769 crew  Deisyy
pi_196919026
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:54 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Mosselen zijn wel oke. Oesters daarentegen :r
Oesters ben ik ook niet dol op, snotterige zoute meuk vind ik het eigenlijk.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_196919028
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Positiviteit _O_
Lekker gitaar solo nu kan daar echt van genieten *O* *O*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 24 december 2020 @ 08:55:33 #107
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196919030
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:53 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

O+
*O* *O* *O*
Of bubble tea. Dat is ook lekker :9
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196919032
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Je kent mannen toch Deisyy een beetje grieperig en ze zijn zooooooooooooooooo sileig en siekjes
Terecht. Indien verkouden lekker de hele dag aanstellen :@
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196919034
De volgende is

Don't worry, about a thing
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196919037
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:50 schreef dud0r het volgende:

[..]

Ja zeker aangezien ik nog hele stapels eten moet bereiden. Vandaag de kalkoen voorbereiden, brood maken en wat kleine dingen
Ow ja gevulde kalkoen Ziet er altijd zo goed uit.

Vind kalkoen shoarma wel heel lekker. En kalkoen filet :Y)

Zoveel hoeft het dit jaar niet te zijn toch aangezien er maar 3 mensen op bezoek mogen :{ En de eventuele kinderen eten toch niet zoveel
pi_196919040
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:55 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Terecht. Indien verkouden lekker de hele dag aanstellen :@
Had verwacht dat jij een sterke vent zou zijn die niet zo snel piept
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 24 december 2020 @ 08:56:32 #112
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196919043
Waar is foefie eigenlijk om van z'n TT te genieten? Is hij weer gaan slapen?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196919045
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:51 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Ja met koffie verdwijnt daar ook het bittere ervan op die manier :Y

Maar is meer voor de zomer O+
Ijskoffie/thee voor het hele jaar :@
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_196919047
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:55 schreef dud0r het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
Of bubble tea. Dat is ook lekker :9
Ow laat die ijsthee dan maar zitten in de zomer.

Dan drinken wij wel bubble tea. Dat staat nog op mijn lijstje om te proberen :P
  † In Memoriam † donderdag 24 december 2020 @ 08:57:21 #115
425473 Straatverlichting
pi_196919049
Feministische bolwerkje ATM. -O-
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_196919050
'Cause every little thing, gonna be all right
Nog even wachten dan is ie daar yeahhhhhhhhhhhhhh Bob komt er aan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196919051
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:56 schreef Dotteke het volgende:

[..]

Had verwacht dat jij een sterke vent zou zijn die niet zo snel piept
Lol. Ik ben misschien 1x in de 4/5 jaar een keertje verkouden. Dan ga ik wel gewoon maximaal uitpakken hoor. H3pe dag verzorgd worden ;( :@
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
  donderdag 24 december 2020 @ 08:58:06 #118
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196919054
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:56 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Ow ja gevulde kalkoen Ziet er altijd zo goed uit.

Vind kalkoen shoarma wel heel lekker. En kalkoen filet :Y)

Zoveel hoeft het dit jaar niet te zijn toch aangezien er maar 3 mensen op bezoek mogen :{ En de eventuele kinderen eten toch niet zoveel
De kalkoen blijft toch van over. Met de restjes nog wat maken en in de vriezer gooien ^O^
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196919057
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:57 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Lol. Ik ben misschien 1x in de 4/5 jaar een keertje verkouden. Dan ga ik wel gewoon maximaal uitpakken hoor. H3pe dag verzorgd worden ;( :@
Misbruik maken van de situatie :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196919061
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:56 schreef Mikeytt het volgende:

[..]

Ijskoffie/thee voor het hele jaar :@
Waarom niet. :) Als het maar lekker is
pi_196919063
Man alweer reclame en nieuws moesten ze afschaffen tijdens de top 4000 en 2000
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 24 december 2020 @ 08:58:56 #122
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_196919064
quote:
7s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:57 schreef Limoentjuh het volgende:

[..]

Ow laat die ijsthee dan maar zitten in de zomer.

Dan drinken wij wel bubble tea. Dat staat nog op mijn lijstje om te proberen :P
:o
Heb je dat nog nooit geprobeerd :o
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_196919066
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:58 schreef dud0r het volgende:

[..]

De kalkoen blijft toch van over. Met de restjes nog wat maken en in de vriezer gooien ^O^
Kan je lekkere broodjes van maken :9
pi_196919071
*O* ;(
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_196919078
quote:
17s.gif Op donderdag 24 december 2020 08:58 schreef dud0r het volgende:

[..]

:o
Heb je dat nog nooit geprobeerd :o
Neeeee ik wist sinds kort niet eens dat het ook in NL verkrijgbaar is :@


Zag het altijd in die YT filmpjes. En was er wel altijd nieuwsgierig naar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')